Spring naar bijdragen

Forum wordt (is) beperkt


Freddy

Recommended Posts

  • Administrators

Vanaf 2 minuten geleden is het gedeelte de chauffeur thuis gesloten voor nieuwe berichten/reacties.
Hier werden toch grotendeels alleen maar ruzies en/of vetes uitgevochten en heeft totaal geen waarde meer voor de chauffeur die hier per ongeluk eens op de site komt. Dit gedeelte blijft nog een klein maandje open om nog te lezen en zal dan zeer waarschijnlijk verdwijnen in het overzicht.

 

Het gedeelte de chauffeur in de praktijk (wat toch het belangrijkste gedeelte was voor het onstaan van het forum) blijft wel gewoon open voor berichten en (voorsalnog) reacties.

Mochten de diverse leden die ik niet bij naam ga noemen het toch voor elkaar krijgen om dat gedeelte te gaan gebruiken om elkaar in de haren te vliegen is het gewoon toedeloe en tot ziens en leidt het eventueel tot het volledig sluiten van het forum na 18 jaar CF.

Verzoeken tot overname of zet hem toch weer open pleur ik naast me neer en doe er niks mee.

--== Freddy ==--

P.S mocht men de behoefte hebben om mij erover te willen uitschelden of wat dan ook.. Dat mag per mail naar f@urli.nl 
Of ik reageer weet ik niet, dat ik er niks mee ga doen is eigenlijk wel zeker.



 

  • Like 11
  • Verward 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden