[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

euh foutje...


Gast schrootmalloot

Recommended Posts

Gast schrootmalloot

Skoda-Octavia01.jpg

Tak tudy to asi nepude :-)



Skoda-Octavia02.jpg

Skoda-Octavia03.jpg

Skoda-Octavia04.jpg

Když se daří tak se daří. První horní a první dolní auta jsou na odpis. Čtyři vozidla poÅ¡kozena.



Skoda-Octavia05.jpg

Skoda-Octavia06.jpg

Že by spy foto nově připravované Å¡kody octavie cabrio? :-)



Skoda-Octavia07.jpg

Tak tady ochranné nálepky na bocích nepomůžou :-)



Skoda-Octavia08.jpg

Skoda-Octavia09.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een erg kostbaar foutje. Al merk ik wel dat vaak naar beroeps chauffeurs toe met andere maten gemeten worden. Dan heb ik het niet zozeer over deze fout, maar ongelukken in het algemeen. Soms krijg ik het idee dat een beroeps chauffeur geacht is feilloos te zijn, want o wee als er een fout gemaakt wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een erg kostbaar foutje. Al merk ik wel dat vaak naar beroeps chauffeurs toe met andere maten gemeten worden. Dan heb ik het niet zozeer over deze fout, maar ongelukken in het algemeen. Soms krijg ik het idee dat een beroeps chauffeur geacht is feilloos te zijn, want o wee als er een fout gemaakt wordt.

Ik rij zelf ook met een autotransporter. tis altijd passen en meten.

Maar je kunt wel zien of je er onderdoor kunt. was er zelf niet zo snel onderdoor gegaan. maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.

Heb zelf 2 keer per ongeluk dakschade ggemaakt was gelukkig niet zo erg als hier op de foto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volg de skoda rijder :sjalom:

Mss wilde hij die skoda's wel als Mercedes verkopen, een ster in de voorruit is toch bijna het zelfde als een ster voorop :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden