[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

meningen van de chauffeurs


patty1988

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Hallo chauffeurs

Ik wil graag jullie mening weten over : vrouwen die chauffeur willen worden......

En op wat voor truck ze het beste passen....

een bakwagen of gewoon truck-oplegger???

Het lijkt mij namelijk het mooist beroep wat er is, en toch houdt iets mij tegen...

Ben nu koerier, en vind t ontzettend leuk,maar als ik die vrachtwagens toch allemaal zie, begint t zo te kriebelen....

het maakt niets uit. het ligt eraan wat je zelf graag wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nou Patty,

ik zou ook balen als ik moest wachten.

Ga je nu zelf studeren of op zoek naar een rijschool waar je wel meteen kunt beginnen met CCV-b ?

Ik vond de lessen techniek heel goed bij de opleiding;maar als je goed bent in samenvattingen maken en gedreven bent dan kun je CCV-b zeker thuis bestuderen .

Ik heb al gelezen dat je de tijd wil nemen, maar het liefst alles voor september wil hebben vanwege de veranderingen die er WEER gaan komen.

Ik heb in totaal vier maanden nodig gehad om alle examens te doen.

(CCV-b + C)Alles de eerste keer gehaald, dus duurde nog relatief lang; maar omdat ik ook gewoon werkte en tussendoor nog eens op vakantie ging ,vond ik het op deze manier al pittig genoeg.Komt nog bij dat het niet mogelijk was om eerder de examens te plannen omdat deze al vol waren.

Je hebt dus volkomen gelijk als je meteen wil beginnen hiermee.

Hey hallo.....

Ik heb gisteren de boeken in huis gekregen voor verkeer....Ik ga dit onderdeel sowiezo thuis halen....waar een wil is is een weg...

Ik ben gemotiveerd dus voor mijn gevoel komt t wel goed....ik moet alleen ff uitzoeken hoe je de examen aan kunt vragen...

Heb jij miss een tip?

Ohja elke maandag ga ik naar de rijschool toe om een toets te doen over wat ik geleerd heb dus ik heb een beetje een stok achter de deur...

Ik hou je op de hoogte hoe alles verloopt!!!!

groetjes patty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hey hallo.....

Ik heb gisteren de boeken in huis gekregen voor verkeer....Ik ga dit onderdeel sowiezo thuis halen....waar een wil is is een weg...

Ik ben gemotiveerd dus voor mijn gevoel komt t wel goed....ik moet alleen ff uitzoeken hoe je de examen aan kunt vragen...

Heb jij miss een tip?

Ohja elke maandag ga ik naar de rijschool toe om een toets te doen over wat ik geleerd heb dus ik heb een beetje een stok achter de deur...

Ik hou je op de hoogte hoe alles verloopt!!!!

groetjes patty

Examen aanvragen kan dan toch via de Rijschool?

Mocht je het toch zelf willen doen, zou ik bij de rijschool ff informeren hoe het werkt:ja:

succes:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het examen kun je gewoon zelf aanvragen ... (ga ff op zoek voor de link)

Je kunt de examens gewoon aanvragen via www.cbr.nl ... ff op de site zoeken bij het Beroepschauffeur = kopje EXAMENS AANVRAGEN en de examen aanvraag downloaden en opsturen.

Of sneller (misschien) ff met het CBR bellen.

SUCCES

En met vragen over de lesstof kun je natuurlijk ook altijd hier terecht ... daar bedenk dat de praktijk niet altijd overeenkomt met de THEORIE die je moet leren voor je examens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden