[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

cbr


janvan beek

Recommended Posts

  • Forumlid

wie kan mij adviseren hoe ik het cbr het beste kan aanpakken ,ik heb 3 jr terug een hersenschudding gehad , ivm leeftijd is er 8 dg later een scan gemaakt door neuroloog , conclusie u heeft een beroerte gehad, niets van gemerkt of vernomen.

cbr zegt u mag 5 jr niet rijden , ik weet zinds 4 mnd dat ik geen beroerte heb gehad , heb bewijs zwart op wit van ziekenhuis, en vecht al 3 jr tegen het cbr .

Ik ben al 36 jr ber.chauffeur maar tot nu toe is het vechten tegen de bierkaai .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Jeroen de Vries

Beste Jan,

Je zou eventueel schriftelijk kunnen vragen aan het CBR, wat de rede is waarom HUN de uitslag die schriftelijk is vast gesteld door het ziekenhuis in twijfel trekken. Op basis van die gegevens kun je verder. Kijk indien er niets te vinden is en je volledig aan alle eisen voldoet om een voertuig te KUNNEN en MOGEN besturenmoeten ze jou je rijbevoegdheid weer terug geven. Desnoods kan je alsnog een keuring aanvragen bij een onafhangkelijk arts van de ARBO die je dit ook kunt voorleggen.

succes ermee en laat het me weten, vind ik wel interesant. Desnoods stuur me prive een mailtje.

groetjes Jeroen de Vries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn exman heeft in zijn jeugd epilepsie gehad maar was daar na zijn 18e vanaf. Toen ze dat bij het CBR hoorden, moest hij zijn vrachtwagenrijbewijs inleveren.

Na veel gebel een onafhankelijke keuring in het ziekenhuis laten doen en met die uitslag naar het CBR, toen kreeg hij het weer terug......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn exman heeft in zijn jeugd epilepsie gehad maar was daar na zijn 18e vanaf. Toen ze dat bij het CBR hoorden, moest hij zijn vrachtwagenrijbewijs inleveren.

Na veel gebel een onafhankelijke keuring in het ziekenhuis laten doen en met die uitslag naar het CBR, toen kreeg hij het weer terug......

Mijn vrouw heeft het ook epilepsie Komt voor een rijbewijs niet in aan merking.Want je moet 5 jaar aan val vrij zijn.Een chauffeur woont in de Vredepeel is voor 7 jaar terug hard gevallen met hoeft op de weg Kwam een dag later bij in het ziekenhuis Met kuerring ga dat gewoon door mag 5 jaar niet rijden Dat ook een hand tekening gezet voor inzaggen ziekenhuis

Je moet zo oppassen wat je doet bij die gasten.Het kan ook tegen je gebruikt worden Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden