[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Labrador Chester Gezocht


Gast midweek

Recommended Posts

dit bericht vond ik in mijn pb-box.

bij deze even geplaatst:

Labrador Chester Gezocht

Beste Midweek,

Misschien dat je hebt gehoord. Het gaat om de blonde mannetjes Labrador Chester van 2 jaar oud (jong). Hij word vanaf 7 augustug 2009 vermist.

Landelijk zijn er al veel punten waar men naar hem uitkijkt en heeft dit veel aandacht al. Maar dat is nooit genoeg. Vandaag heeft mijn vrouw de eigenaresse gesproken van de hond en die mensen zijn echt ten einde raad. Zij zoeken dagelijks nog steeds naar de hond. Deze familie heeft twee honden en wonen in Drenthe.

Hieronder de tekst hoe hij vermist is etc.

Op 7 augustus 2009 is de gele Labrador Chester na geschrokken te zijn weggelopen in de Boswachterij Gees, gemeente Coevorden (Drenthe). Chester draagt een bruine stoffen halsband (Ragz). Hij is gechipt. Inmiddels zijn er 2 speurhonden ingezet. Ze vinden sporen!!

Hier ongeveer is hij weggelopen. In het gebied zijn alle kavels genummerd, hij is weggelopen bij het kruispunt 47/40. De sporen wijzen uit dat hij zich met name tussen dit gebied en het Mekelermeer heeft opgehouden. Ten westen zie je het Mekelermeer liggen, vaknummer 71.

Dit is de locatie die Chester vermoedelijk als hol heeft gebruikt:

Klik hier

Het startspoor begon bij de Dennekamp (ten noorden van perceel 45) en ging via percelen 51/52/56 richting het westen, aan de andere kant van de weg hebben we sporen gevonden in de percelen 48 t/m 61 en ik meen ook in 65. Chester is gezien in oa percelen 58 en 54.

De hond is vandaar uit ze zijn daar aan het graven naar het oosten gelopen richting de N374.

Deze weg is een heel eind gevolgd. Ook daar wordt gewerkt (aan het riool?) en liep het spoor door het zand langs de

weg, soms langs de weg... De speurhond verwees naar een de koeienboerderij. Bij een "hutje" op het terrein hiervan is

hondenpoep gevonden.

16/8 word duidelijk dat Chester volgens de speurhonden niet meer in het bos is. Waar er nu gespeurd wordt is achter

het Mekeler Meer, het pad dat daar loopt, richting Nieuw Buiningen en omliggend gebied.

Laatste update van 16 aug 2009 ca 22.30 uur:

De groep met speurhonden is gekomen via Mantinge tot aan de N374 (weg naar Hoogeveen) hectometerpaal 433 en 434.

Daar is een houten hek waar stroom opstaat. Dit is richting Drijsterveld.

Geef dit bericht alsjeblieft zoveel mogelijk door; laat iedereen naar de hond uitkijken. Zodra hij weer gezien is / wordt

kan opnieuw met de speurhonden gewerkt gaan worden!

Kijk naar 'm uit; hij kan niet gemist worden.

Via deze weg wil ik ook graag via dit chauffeursforum aandacht vragen voor deze vermissing. Vooral ook omdat iemand heeft gezegd op het Hyves forum van de familie van Chester, dat hij vermoedelijk met een vrachtwagen is meegegaan/genomen.

Ik wil je daarom ook zeer dringend en beleefd vragen om dit binnen het Chauffeursforum kenbaar te maken zodat iedere chauffeur zou kunnen uitkijken naar Chester. Misschien heeft een chauffeur hem zelfs als gezien/gevonden... je weet maar nooit!!! Ik zou je namens de familie van Chester zeer dankbaar zijn.

Alle berichten kunnen gestuurd worden naar:

LabradorChesterGezocht@live.nl

Alvast heel erg bedankt voor je medewerking en hulp. En natuurlijk ook alle chauffeurs alvast!

Met vriendelijke groet,

Anthony en Françoise

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Beste allen,

Dank voor het plaatsen van ons bericht. Helaas is Chester nog steeds niet terecht.

Zijn baasje heeft nog steeds goede hoop. Gelukkig maar want volgens mij heeft ze gelijk dat Chester ergens bij iemand thuis zit.

Ik hoop dat veel chauffeurs dit bericht hebben doorgekregen en dat zij goed willen opletten of zij de hond ergens zien. Het kan zijn dat zij ergens rijden en iemand zien met een hond die Chester zou kunnen zijn. Misschien binnen een straal van 80 km (omg.Coevorden).

Ondertussen heeft zijn baasje een beloning uitgeloofd van 500 euro voor de gouden tip!!! Dus mochten jullie iets weten, zien of horen dan graag contact.

Email : labradorchestergezocht@live.nl

Harterlijk dank voor jullie moeite allemaal.

Groetjes,

Anthony en Françoise

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden