[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

vrachtwagen van Thomas Berge gestolen en uitgebrand teruggevonden


Gast

Recommended Posts

[h=1]Truck van Thomas Berge uitgebrand teruggevonden[/h]

icon-news.gifNieuwsbrief icon-rss.gifRSS

Tags: Truck vrachtwagen



Door: Arjan Velthoven

Gepubliceerd op 19 juni 2012 12:40



De vrachtwagen van de Nederlandse zanger Thomas Berge is maandag uitgebrand teruggevonden in het Duitse Emlichheim. De truck werd gebruikt om een metaaldiefstal te plegen in het Duitse Hoogstede.

9054_350.jpgDe vrachtwagen werd vorige week dinsdag in Enschede gestolen. Zondagavond reden de dieven er een deur van een bedrijf in metalen mee kapot en laadden rond de twee ton metaal. Dat is te zien op bewakingscamera's. De gestolen waar werd volgens de Duitse politie verkocht in Nederland, waarna de truck weer terug is gereden naar Emlichheim en daar door de daders in brand werd gestoken.

Een ieder die de politie opheldering kan verschaffen rond de misdrijven, kan contact opnemen met de Duitse politie op telefoonnr. 00 49 5921 3090 of bel met de politie Twente op 0900-8844. De politie is vooral benieuwd naar de verblijfplaats van de truck tussen het moment van diefstal en de inbraak in het metaalbedrijf.

bron: Truck van Thomas Berge uitgebrand teruggevonden - TTM.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht laat ik eens effe op dat TTM kijken, wat die te melden hebben, nadat verraad-stukje over die LZV in Arnhem...

Nou, dit van die vrachtwagen van Thomas Berge (zoon van Keith Bakker?) viel me op...

Dacht dat Arjan van Houtem "het transport" voor zijn concerten deed, maar dat dus toch nog net niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wist niet dat die playbecker ( hoe schrijf je dat ook al weer Huub) een vrachtwagen nodig had voor dat gekraai van hem, miste deze gast al in het spotje van C1000 met voetballers en 2e rangs artiesten.

Dus misschien toch wel beter dan ik dacht.:ja:

Kan trouwens zelf geen noot zingen, want als ik mijn muil los doen zetten ze in China de vuilnis emmers op straat, zo vals.LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik dacht laat ik eens effe op dat TTM kijken, wat die te melden hebben, nadat verraad-stukje over die LZV in Arnhem...

Nou, dit van die vrachtwagen van Thomas Berge (zoon van Keith Bakker?) viel me op...

Dacht dat Arjan van Houtem "het transport" voor zijn concerten deed, maar dat dus toch nog net niet.

Het is: Arjan van Houtum en nee wij doen "het transport" voor deze "grote vocalist" niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is: Arjan van Houtum en nee wij doen "het transport" voor deze "grote vocalist" niet...

Nee Arjan van Houtem bedoelde ik, die beunt normaal wel wat bij. Heeft dat toen ook bij Job gedaan (van: jij bent de zon, jij bent de zee...). Arjan van Houtum is te duur voor Thomas Berge en Job...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Frans.....toch een zeer bijzondere smaak van muziek heb jij, als dit soort artiesten in je geheugen blijft hangen...:p

Dat noemen ze: "ken je klassiekers"...

Maar effe serieus: kwam Jop laatst nog tegen (het is Jop met een p, niet met een b, excuus). Jop had na zijn succes met "de bus" een kroeg gehad, maar stonden teveel planten in de kroeg ofzo, en nu is hij een soort pooier zeg maar. Beetje de meisjes in de gaten houden en de knaken beuren... Jop komt er wel... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden