[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

aanstaande donderdag praktijkexamen en een hekel aan fietsers


babytrucker

Vraag

  • Forumlid

Hallo Allemaal.

Donderdag ochtend de 09-04-2009 moet ik om 8:00 uur s,morgens praktijkexamen doen en ik heb al een paar keer gelest om deze tijd en dan barst het hier van de scholieren en die schijnen een speciale opleiding gehad te hebben in zelfmoord actie,s hier!! want die schijnen het leuk te vinden om een leswagen te pesten en net als je ze in wil halen door zelfs over de middenstreep te gaan zij in 1 keer naar links gaan zonder een poot uit te steken,Dan is er zelfs geen zijstraat te bekennen aan de linkerkant van de straat en als je dan je ankers in het asfalt gegooid heb kijken ze lachend om?:hamer:

Heeft iemand tips hierover hoe je zulke het beste kunt benaderen op zich doe ik het wel goed zegt de instructeur maar je krijgt bijna een hartverzaking :eek:van die malloten!!

Alvast bedankt!

Groeten Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

babytrucker, vergeet morgen je zonnebril niet! ik wens je heel veel succes morgen, kick ass!!!! rijdt defensief, maar niet te erg als een oud wijf. lijkt blijken dat je de fietsers en voetgangers ziet door ze bijvoorbeeld te neoemen "weer een fietser in mijn spiegel..." dan weet je examinator dat je m gezien hebt! en je bent meteen van het spiegelkijken probleem af.

gr David

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ach diegene die je begeleidt zal zelf ook wel inzien wanneer fietsers geen rekening met je houden, terwijl jij dat wel met volle macht probeerd, en zal zelf ook wel weten dat fietsers zo overvoorspelbaar als de pest zijn :o

Gefeliciteerd in ieder geval :cake:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gefeliciteerd !!! mooi werk.

Dat probleem met die fietsers heb ik ook, wordt er soms gestoord van.

Had vandaag zo'n miep met een karretje met kids achter de fiets, maakt ze eerst haast om over te steken, staat ze op mijn weghelft ineens stil, stomme doos :mad:

Sommige letten echt nergens op, volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hallo Allemaal.

Inderdaad merk ik nu ook dat ze het niet alleen bij leswagens doen!!!

Ik werk nu als chauffeur bij een kringloopbedrijf en haal/breng spullen bij mensen thuis,maar ook bij deze auto halen ze rare dingen uit:confused: maar ook ik zal er wel aan gewend raken denk ik!

Groeten Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hallo.Baas

Bedankt en inderdaad het is heel veel woonwijk werk waar ik in rij nu maar ik vind dat wel positief voor de ervaring want je komt in de kleinste hoekje,s en het geeft een goed gevoel als je dan s,avonds weer om de auto heen loopt en alles zit er nog op en aan :ja: en nog een voordeel is dat mijn woordenschat wat scheldwoorden betreft ook aangevuld word,ik dacht dat ik er toch aardig veel kende maar ik leer er nu bijna dagelijks wel 1 bij :D en ik sta toch nooit in de weg hoor:angel:

Groeten Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Maar fietsers zijn hartstikke maf. De chauffeur is immers vogelvrij, dat weten de fietsers drommels goed. Daar zit 't probleem.

Zodra mensen een op een fiets rijden zijn alle regels overboord. Voetgangers gaan nog wel, die houden wel rekening met je, maar geef diezelfde voetgangers geen fiets !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden