[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat vind je van deze foto?


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid

Dit is bedoeld als nieuw topic. Je kunt hier 1 foto per keer neerzetten en daarvan vragen wat anderen ervan vinden.

Het liefst natuurlijk in de vorm van opbouwende kritiek! ;)

Kortom houdt het netjes.

Foto's max grootte zo'n beetje 640x480 (maar ietswat groter is geen probleem) als een foto heel erg groot is, plaats dan een hier een klein exameplaar en verwijs naar de orginele versie.

Dit kan ook dmv imageshack of photobucket of een soortgelijk programma.

Met deze foto bijt ik de spits af!

Inside_la_ground.JPG\

CANON IXUS 500

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dit is bedoeld als nieuw topic. Je kunt hier 1 foto per keer neerzetten en daarvan vragen wat anderen ervan vinden.

Het liefst natuurlijk in de vorm van opbouwende kritiek! ;)

Kortom houdt het netjes.

Foto's max grootte zo'n beetje 640x480 (maar ietswat groter is geen probleem) als een foto heel erg groot is, plaats dan een hier een klein exameplaar en verwijs naar de orginele versie.

Dit kan ook dmv imageshack of photobucket of een soortgelijk programma.

Met deze foto bijt ik de spits af!

Inside_la_ground.JPG

Even toelichten:

De moddergrond moet in de toekomst plaats maken voor de gras-mat van het Wembley-stadion.

Een foto waar ik best trots op ben. Op de officiele site van het stadion staan alleen foto's van buiten het stadion.

De truck was niet het belangrijkste onderwerp van de foto. Omdat de bouw van het stadion heel ver achter loopt, tot ongenoegen van de Engelse bevolking, geeft deze foto een mooi beeld van de hoeveelheid werk die er nog is. De modder is niet scherp, is erg jammer.

Met de camera daar rond gaan lopen en overal uitgebreid foto's van nemen zou problemen geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Ik kan niet uploaden op het forum zelf. Zo dan maar.

Fotografie, das echt een hobby van mij. Ik zoek altijd een "ander" plaatje, een andere invalshoek. En wat ik altijd erg dankbaar vind om te fotograferen: dieren. Dat kost geduld en een goed moment, maar als het lukt zijn het vaak erg mooie foto's.

Wat vindt men van deze panter?

panter.jpg

nb ik fotografeer niet digitaal, maar gewoon op een spiegelreflex met rolletjes..... met ontwikkelen laat ik het meteen op cd-rom zetten. Of even inscannen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16032006033.jpg

zomaar een klantje van de week,maar wel een mooi dorpje en dit abdijtje op de achtergrond ziet het s'zomers altijd zwart van de toeristen(is mij nog even ontgaan waarom?)Deze foto heb ik gemaakt met mn nieuwe mobieltje.

Mooi gedaan Arie!

Zo maak ik ze ook graag, alleen was de foto helemaal goed geweest als jouw daf links had gestaan, precies op de plek waar nu die 2 luxewagens staan.

In convooi door Frankrijk heb ik het liefste een collega voor me omdat je zo de mooiste foto's kunt maken van truck en omgeving. Af en toe een foto onder het rijden moet kunen vind ik;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
roodborstje1.jpg

Deze foto heeft mijn zus gemaakt achter in haar tuin,met een één of andere mega digitale camera met telelens enz..

Ze was hem even aan het uitproberen,en toen kwam dit aanvliegen :p

Foto is mooi. Vooral ook omdat de achtergrond onscherp is. Zodoende wordt de nadruk gelegd op het onderwerp. (Dat klinkt lekker plastisch...)

Door het gebruik van een telelens heb je dat vrij snel.

Dit is nou het leuke van dieren knippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hi aan allen ...

'ts misschien wel handig als we eerst -voordat we dus zelf weer een nieuwe foto- plaatsen eens een aantal reactie's afwachten ...

Anders is het wederook een 'gewoon' foto-topic.

;)

* Actie foto's teckel zijn leuk. Jammer dat echter de ballengooier slechts half in beeld is ...

dat leidt je aandacht af van het onderwerp van de foto 'springende teckel'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Ben je zo klein of springt die tekkel zo hoog

Dat is mijn zwager. Die was toen een jaar of 16. En echt klein was hij niet moet ik zeggen.

Ik heb juist bewust de persoon er buiten gelaten omdat ik de nadruk wou leggen op de hond. En het is ook erg snel reageren. Je kunt wel klaar zitten, maar het is toch inschatten hoe dat beest(je) het gaat doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik ook maar even een foto'tje, is van zo'n 2 jaar terug, van mn hond Don Diego de la Echtna...(ik heb het niet verzonnen) oftewel diego... hij woont nu in onze stamkroeg.. helaas moesten wij hem weg doen omdat we te weinig tijd hadden... maar hij vind het wel leuk in de kroeg en ik kan hem nog eens zien haha

Het is een soort ansichtkaartfoto geworden, artistiek wel.

Cijfer? Een 8!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Artistiek... mooi woord er voor. Ik vind hem heel erg zoet als ik eerlijk ben. Dat moet je niet te negatief oppakken, het knuffelgehalte van zo'n foto's is erg hoog. Zeker met zo'n kleur als achtergrond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Ik bewerk niks. Kan ik ook niet. Ik werk nog puur ouderwets op film. De foto's worden ingescand of bij het ontwikkelen gedigitaliseerd (is niet zo duur).

Daarna bewerken, daar doe ik niet aan.

Ik wil wel een keer een plaatje bewerken van een amerikaan. Dus dingen verwijderen en zo. Maar ben daar zeer onhandig in. Dus als er iemand is die dat goe kan.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

je bedoelt photoshoppen?? Met adobe dat is zo'n uitgebreid progamma,ik heb er een boek bijgekocht maar ben nog niet echt verder gekomen!! Maar ik zou het wel willen leren,want als ik mijn neef van 17 zie.Wat hij hij er allemaal uithaalt,echt onvoorstelbaar!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Door het inscannen is het zwart van deze foto wat flets, maar wat vindt men er verder van. Ik weet niet waar ik het groene effect vandaan heb gehaald, maar het maakt het wel mooier...

post-530-1394778928,898_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Juist geen snelle sluitertijd. Beredeneer het maar eens voor je zelf. Een lange sluitertijd geeft de camera meer kans om licht op te nemen.

Zo'n foto maken van een bliksem is heel makkelijk. Moet ik de truc verklappen of juist niet :D

Ik zal je 2 foto's laten zien. Dan zeg jij welke de langste sluitertijd heeft gehad....

Het fletse zwart komt weer van de scanner...

post-530-1394778929,2147_thumb.jpg

post-530-1394778929,3897_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

lolbroek......

maar het klopt wel...

Je kunt dat zien aan de strepen die de lichten van de auto's maken.

Als je zoiets wilt knippen moet je de camera lang open laten staan.

Het beste is op een statief of stabiele ondergrond.

Als je de sluitertijd zelf kunt bepalen deze op bijvoorbeeld een seconden zetten.

Bliksem fotograferen: wederom een statief, de sluiter openzetten en openlaten. Pas als je een bliksem hebt gezien weer sluiten....

Het is heel logisch als je er over nadenkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden