[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Chaufeur worden via school


Damiann

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

Ik hoor iets over werkend leren bij VTL? is dit dan werken zodat je rijbewijs afbetaald word? ik zelf zit momenteel zonder geld en vind dit wel een goede regeling als het waar is tenminste. Ik werk en wat ik verdien gaat naar mn rijbewijs afbetalen etc.

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Sorry voor topicbump.. Maar heb helaas 3e jaar opnieuw moeten doen van het vmbo. En ben momenteel 16 en na de vakantie is het mogelijk om deze opleiding te doen.. ik heb geen vmbo diploma behaald.. ik zou dan toch een test positief moeten afleggen om toch toegelaten te worden of.. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
chauffeur worden via school en VTL.. moet je dan in bezit zijn van een vmbo diploma? deze heb ik niet in mijn geval..

Dan is er helaas een probleem denk ik.

Vereiste vooropleiding chauffeur goederenvervoer

Toelatingseisen: Vmbo-diploma of diploma Assistent Logistiek Medewerker

Bron VTL

En anders even bellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Uit eigen ervaring, zorg voor een diploma, doe daarna een opleiding waar je later eventueel wat nog mee kan.

Ga daarna, als je er behoefte aan hebt lekker lessen en doen.

Mocht het niet bevallen of je krijgt een lichamelijk iets kan je altijd nog terug vallen op je "oude" opleiding.

Ik klink misschien als een oude zak, maar ik ben stom genoeg geweest om niet te luisteren en

ik hoop nu maar dat mijn vriendin geld gaat mee brengen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je zou ook bij een bedrijf kunnen gaan werken waar je als bijrijder begint om zo later een rijbewijs op kosten van het bedrijf te kunnen halen. Dat zie ik nog wel eens gebeuren. Je zit dan alleen wel een tijd aan het bedrijf vast en je zult even geduld op moeten brengen. Maar het scheelt wel een hoop centjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden