[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Gezocht: cursusboeken transportondernemer


cherryjay

Vraag

  • Forumlid

Ik ben op zoek naar een cursus/ boeken voor het halen van mijn ondernemersdiploma transport.

Het gaat om de cursus waarin alle 6 de modules behandeld worden. Zou deze graag willen overnemen.

- Module B Bedrijfsmanagement

- Module C Calculatie

- Module F Financieel management

- Module lg Internationaal goederenvervoer

- Module P Personeelsmanagement

- Module Wg Wegvervoer goederen

Vandaag contact gehad met De Verkeersacademie in Nieuwegein en met OUB in Den Haag. Heeft iemand ervaring met deze opleidingsinstituten?

Vind de cursussen vrij duur, heeft iemand ervaring met zelfstudie?

Alvast bedankt voor alle reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Bedankt voor je reactie, binnen een week zou niet gek zijn, alleen dat duits wordt een beetje lastig, ga er over denken, komt goed!

Ik geloof dat men niet meer in het buitenland het vakbekwaamheidsdiploma mag halen, maar helemaal zeker weet ik dat niet. Ik hoor/lees er in ieder geval nooit meer wat over. Voor zelfstudie heb je inderdaad discipline nodig, dan is het wel te doen. Maar denk niet dat je naast een baan als fulltime chauffeur het ondernemersdiploma er nog wel even bij kunt gaan doen, sommigen lukt het, de meesten niet. Het is gewoon serieus veel lesstof. In de klassikale les proberen we dat zo te brengen dat je er later in de praktijk ook wat mee kunt. Klassikaal heeft wat dat aangaat zeker zijn voordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ben nu zelf bezig met zelfstudie via studieplan eerst examens inmiddels succesvol behaald wel pittig maar neem boeken altijd mee in truck is veel leeswerk, heb destijds mijn adr ook behaald via loi.

de duitse cursus is niet meer geldig voor een niwo vergunning is mij verteld. wel interessant is de cbr site met vrijstellingen heb zelf een vrijstelling voor financieel management vanwege middelbaar schooldiploma voor de zekerheid dus effe checken voor een eventuele vrijstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik ben ooit eens begonnen met de eerste module Bedrijfsmanagement, is best leuk en handig wat je leert best moeilijk inderdaad als de marcel zegt maar met een beetje ouderwets doorleren zit het zo in je hoofd. ben er mee gestopt omdat ik niks meer met het cbr te maken wil hebben :eek:. Erg jammer dat de examens niet bij een normaal professioneel bedrijf te doen zijn. Al heb je niets aan transportondernemingsdiploma tenzij je je eigen transport onderneming op wilt zetten maar dat zal wel niet als je niet eens de leerboeken kunt bestellen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast tuctuc
Ik ben ooit eens begonnen met de eerste module Bedrijfsmanagement, is best leuk en handig wat je leert best moeilijk inderdaad als de marcel zegt maar met een beetje ouderwets doorleren zit het zo in je hoofd. ben er mee gestopt omdat ik niks meer met het cbr te maken wil hebben :eek:. Erg jammer dat de examens niet bij een normaal professioneel bedrijf te doen zijn. Al heb je niets aan transportondernemingsdiploma tenzij je je eigen transport onderneming op wilt zetten maar dat zal wel niet als je niet eens de leerboeken kunt bestellen :D

Je doet maar 2 examens bij het CBR de andere 4 doe je bij iemand anders in mijn geval bij de open universiteit op de computer en 2 dagen later heb je de uitslag in je brievenbus .

De examens die je doet bij het CBR zijn schriftelijk de uitslag hoor je binnen 6 weken dit zijn module c en f dit zijn gelijk de moeilijkste .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast tuctuc
Mag ik vragen wat jullie ongeveer betalen voor alle 6 boeken?

in mijn geval 600 euro of zo heb je de boeken nodig stuur mij dan een pb ik heb ze hier leggen ze zijn van 2011 dus met de nieuwe wetgeving .

Ook te gebruiken voor thuis studie plus oefenexamens en antwoorden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden