Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid
AngeliqueBS, je hebt geen toestemming voor toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

  1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
  2. Als je probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

In het subforum "Ik zoek een baan"

Kan dus nergens op reageren. Klopt dit?

Link naar opmerking
  • Forumlid
Thanks.

Ergens toch wel jammer (geen discussies meer mogelijk)

Een oproep voor een baan is eigenlijk geen discussie afdeling. Als men ergens over wil discussiëren kan men een eigen topic openen.

Het is de afgelopen tijd voorgekomen dat (nieuwe) leden een oproep hebben geplaatst en hoop onzin die de "kenners" dan er neer plempten deden het lid maar besluiten om weer te stoppen met het forum. Dat kan nooit de bedoeling zijn voor iemand die op zoek is naar werk. En zeker niet als er dan ook nog dooddoeners komen van "je wilt niet werken omdat je niet bereid bent tot blablabla..."

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid

Waarom zou ik niet geloven in Sinterklaas ? wou jij echt beweren dat Sinterklaas niet bestaat ?

You're kidding right ? :D

Maar al stuur je er 100 en er is 1 die er een baan aan overhoudt en het je laat weten was het toch al de moeite waard lijkt me.

--== Freddy ==--

P.S.. ik zie nu pas dat je reclame in je onderschrift hebt. Zie http://www.chauffeursforum.nl/huisregels/15399-forum-regels.html#post529480 hoe we daarmee om gaan.

graag verwijderen.

Link naar opmerking
  • Forumlid

sorry oppersmurf...zal de sluipreclame verwijderen ,heeft toch niet geholpen haha

je hebt gelijk,zou leuk zijn als iemand an de bak is en het laat weten.

sinterklaas??was me neef toen ik aan ze baard trok,daar ging me droom :-)

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden