[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Veilige parking omgeving Malaga


Rob80

Vraag

  • Forumlid

Over 2 maanden vertrek ik met een oplegger vol motoren naar Malaga. Terwijl de motorrijders daar een weekje gaan sturen, wil ik daar een auto huren en met mijn vrouw een korte vakantie in Andalusie houden. Hoewel het een huurwagen is wil ik de wagen toch een week op een veilige plek zetten aldaar. Parking in de buurt van de luchthaven zou ideaal zijn. Tips?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Over 2 maanden vertrek ik met een oplegger vol motoren naar Malaga. Terwijl de motorrijders daar een weekje gaan sturen, wil ik daar een auto huren en met mijn vrouw een korte vakantie in Andalusie houden. Hoewel het een huurwagen is wil ik de wagen toch een week op een veilige plek zetten aldaar. Parking in de buurt van de luchthaven zou ideaal zijn. Tips?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

U vraagt en wij draaien::D

http://www.chauffeursforum.nl/spanje-1/34725-malaga-ctm.html

OP 12 km van het airepuerto de Malaga.

Dit is wel een parking waar je moet betalen,hoeveel t tarief is kan ik je niet zeggen,maar parkeren is niet goedkoop in Spanje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Top! Mag best wat kosten. Het scheelt mij in ieder geval wakker liggen of ie er nog staat! Enig idee waar je op moet rekenen voor een weekje?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Ik weet niet wat ie kost( ben er al een paar jaar niet meer geweest) maar tussen de 25 en 30 euri m oet je best op rekenen.

Ik heb wel een tel nr en email adres voor je:

D. JAVIER LASSO DE LA VEGA MACHO

C/ FRANZ LISZT, 1 (oficina 306) 29590 Campanillas

Telf: 952178000 Fax: 952179659

ctmmalaga@ctm-malaga.com - www.ctm-malaga.com

Bron:Ayuntamiento de Málaga - Guía de Servicios

Misschien kun je er eens een telefoontje aan wagen,of n mailtje sturen.

Dikwijls heben dit soort parkings een "speciaal tarief"als je er n week of zo staat,soms is ook een heel weekend voor n speciale prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
je kan je wagen gewoon op het circuit laten staan zmz deden wij ook altijd als we dat soort ritten hadden lang geleden of gewoon even nog een vrachie tussendoor doen he

Nal, volgens mijn gaan T.S zn klanten heel Andalusie onveilig maken,

Ze rijden "in t wild"en niet op t circuit.:D

T.S en mevrouw T.S willen een weekje vakantie houden,dus een ritje tussendoor zit er ook niet in.:nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden