Spring naar bijdragen

Een defecte tram


Gast Valkje

Recommended Posts

Ik zat op de ring van Antwerpen, collega voor mijn snuf, net bij de afrit van Deurne, dus ik had zoiets, eens kijken of het sneller is als ik even via het sportpaleis knal, brug over, einde links, en dan weer de autobaan op.

Tja, als je dan een defecte tram tegenkomt...:D

Je moet toch iets he, heb beetje geknipt tussendoor i.v.m. de stoplichten..

Daarnaast, ik was wel eerder op de zaak dan de collega....:p

p.s. te vroeg gepost, kan zijn dat beeld nog op zwart staat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Normaal gezien is die route die jij pakt niet sneller, of er moet wel erg veel file staan op het viaduct van Merksem... Je collega zal wel een dutje zijn gaan doen onderweg haha!

Toch mooi dat er dan zo'n service busje bij die defecte tram staat en de rest van de tram bestuurders gewoon rustig wachten. Moet je gvd eens zien hoe druk die tram bestuurders zich maken als ik ivm laden/lossen een trambaan ook maar 3 minuten blokkeer. Dan is de wereld te klein...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal gezien is die route die jij pakt niet sneller, of er moet wel erg veel file staan op het viaduct van Merksem... Je collega zal wel een dutje zijn gaan doen onderweg haha!

Sssst, soms even omrijden voor het gevoel dat je in elk geval rijd in plaats van stil staan voelt soms sneller aan, de klok wijst inderdaad uit dat het om is, maar toeval wilde dat ik echt eerder op de zaak was dan mijn collega..:D

och mooi dat er dan zo'n service busje bij die defecte tram staat en de rest van de tram bestuurders gewoon rustig wachten. Moet je gvd eens zien hoe druk die tram bestuurders zich maken als ik ivm laden/lossen een trambaan ook maar 3 minuten blokkeer. Dan is de wereld te klein...

Tja, omrijden met een tram gaat niet zo makkelijk...:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden