[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

3-weekse cursus ccv-b


TassieTrucker!

Vraag

  • Forumlid

Hoi,

Heb gister net mijn intakeles gehad met de truck,dat ging gelukkig heel goed en de meneer van de rijschool heeft mij gezegd dat ik binnen 20 lesuren mijn rijbewijs haal.Nu ga ik na de zomervakantie een 3-weekse cursus ccv-b doen,mijn vraag aan jullie,als iemand daar ervaring mee heeft en is het haalbaar (want hoor van verscheidene dat dat haast niet haalbaar is.Ik was nu wel nieuwgierig naar jullie ervaring daarmee.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Het is pittig ja, je moet er niet al te makkelijk over denken. Maar als je gewoon goed op let tijdens de les, heb je meer dan de helft al binnen. Ligt een beetje aan jezelf, hoe snel je informatie tot je kan nemen.

Wens je in iedergeval veel succes toe :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik heb idd ook de 3 weekse cursus gedaan..... en ja het is pittig....behoorlijk zelfs. Maar.... als je inderdaad in de les goed oplet en thuis s'avonds ook goed leert is het te doen. Ik heb alle 3 de vakken in 1 keer gehaald.

Veel succes :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Andy64

Ik heb hem ook in 3 weken gedaan. En ja zoals gezegd word:Goed opletten en in de avonduren goed leren. Dan moet het geen probleem zijn. :tu: Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast marsipulami

ik heb hem ook in 3 weken behaald, het is te doen maar je moet de stof niet onderschatten natuurlijk.

overdag goed en serieus opletten en savonds de stof thuis uitvoerig doornemen.

en als een ander het kan kun jij het ook.

succes:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb geen enkele cursus gedaan voor CCV-B maar zelfstudie gedaan. Gewoon alles uit mijn kop geleerd en een paar goede samenvattingen gemaakt. Als je een beetje makkelijk leest en leert en een beetje logisch na kunt denken was dat best te doen vond ik. Vooral het maken van een samenvatting helpt heel erg.

Alles in één keer gehaald. Scheelt wel in de kosten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

:tu:Wou iedereen even bedanken voor de reactie's op mijn vraag.Wat ik nu wel weet is heel goed opletten en thuis natuurlijk leren.Heb alvast geregeld dat ik mijn boeken eerder krijg (strevertje he :p) kan ik alvast beginnen.Pfff was het maar zover,kan niet meer wachten (net een puber die iets wil

Groetjes Natas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Belinda
Haha:D!!! Dat heb jij, van horen zeggen!!! ;)

Nou uuuuh Mark, ik heb geen stuur aan je bureau zien zitten hoor toen ik bakkie kwam doen (alweer veels te lang geleden) :D Of heb je die toevallig weg gehaald toen ik kwam hahahahaha

Tassie Trucker, heel veel succes en ik weet zeker dat het goed gaat komen, zo te lezen ben je een strevertje.....Ik voelde me ook net een pubertje hoor toen het eenmaal zover was.....Zet hem op he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja dat is haalbaar, zelf ook gedaan en dan ben je er meteen vanaf, als je alles voldoende haalt natuurlijk.

Had les in een klasomgeving, boek doorlopen en aantekeningen highlights maken vd te leren dingen.

Ook thuis in weekends lezen en lezen en leren.

Voor de 1 is techniek wat naar en voor de andere admin...

Toch haalbaar, zou het zeker doen, zeker in groepsverband goed te doen.

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden