Forumlid roadtrain Geplaatst 19 april Forumlid Share Geplaatst 19 april Iemand ervaring? wil weten of het mogelijk is om tijdens de rit “uit te zoomen” zodat je permanent de hele route in beeld krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 21 april Auteur Forumlid Share Geplaatst 21 april Prima Ger……. Maar dat is niet mijn vraag. in principe zou ik mijn eigen TomTom truck in de camper gebruiken maar de snooper zat er in/bij dus toch geprobeerd. Functioneert ook prima behalve dat uitzoomen dus. (Dat is bij de TomTom met een tikje op het scherm geregeld). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 21 april Forumlid Share Geplaatst 21 april Ik heb er zelf geen ervaring mee, kon het niet eens, tot jij de vraag stelde. Ik zou het eens op Youtube proberen te vinden. Dan heb je meestal ook meteen een filmpje met uitleg erbij. Ik ga er vanuit dat je al geprobeerd hebt een handleiding te vinden/lezen? Groet Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 20 juli Auteur Forumlid Share Geplaatst 20 juli Kan niet meer geüpdatet worden dus ga niet verder zoeken …. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 20 juli Auteur Forumlid Share Geplaatst 20 juli Truckmeister op mijn iPhone nu ook als camper in te stellen ( Incl afmetingen). Ga dat eens proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts