[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Admins gezocht.


Recommended Posts

Gezien de veranderingen die er allemaal op het forum zijn gekomen, en ook het topic over onrust enzo. Hebben we besloten om nog wat admins er bij te zoeken.

Lijkt het je wat om Admin te worden op het chauffeursforum, ben je aardig stressbestendig om sommige niet al te leuke reacties ter kennisgeving aan te nemen. Durf je beslissingen te nemen ? Durf je rigoreus in te grijpen indien dit wordt verwacht ?

Stuur dan een PB naar me toe en we zullen uit de aanmeldingen een keuze maken.

Dit heeft ook als voordeel dat meerdere admins ook meerdere gedachtes over iets hebben en er eventueel overleg kan worden hoe en waar het beter kan.

Wij zullen dan in de loop van volgende week onze keuzes bekend maken.

Mocht je nog vragen hebben laat het gerust weten, mn PB box is nog niet vol

--== Freddy ==--

Dit was het bericht, en het valt me op, dat er maar twee of drie namen vallen, en de PB BOX VAN FREDDY, nog niet gevuld is met aanmeldingen om admin te worden.. Dus een heleboel reactie,s hier.. Maar de vraag van freddy beantwoorden ho maar........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit was het bericht, en het valt me op, dat er maar twee of drie namen vallen, en de PB BOX VAN FREDDY, nog niet gevuld is met aanmeldingen om admin te worden.. Dus een heleboel reactie,s hier.. Maar de vraag van freddy beantwoorden ho maar........

Jij bent toch ook zonder aanmelding gevraagd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Jij bent toch ook zonder aanmelding gevraagd?

Door de admins onderling werd overlegd wie zij geschikt zouden vinden. Alex had/heeft altijd een grote bek en schopt graag tegen dingen aan. ;)

Nou, dat is net een opvoedkundige regel: degene met de grootste bek moet je ook de grootste verantwoording geven.

Ik verwacht dat het admin-team zelf zeker wat namen in het hoofd heeft en hoopt/verwacht dat deze personen zichzelf ook aanmelden.

Het is ook een perfecte manier om te peilen wie er een beetje goed liggen en hoe er tegen bepaalde personen wordt aangekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden