[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagen rijd zich vast op een betonnen piramide


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik zou de gemeente aanklagen. Die betonnen apparaten hebben dezelfde kleur als de omringende stenen. Je moet al goed kijken op de foto's om uberhaupt het paaltje te ontdekken. Laat staan als je bezig bent met manouvreren o.i.d.

Dat er dingen neergezet worden zodat trucks de stoep niet kapot rijden kan ik inkomen, maar zorg dan ook dat ze zichtbaar zijn voor de truckers, en niet alleen voor langsfietsende smurven of ander dwerggespuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt lullig, maar het zou mooi zijn als er een fietser ze eigen ongelukkig rijdt/of valt op zo een ding,moet je is opletten hoe snel die dingen in een opvallende kleur worden geverft of worden weggehaald.Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Af en toe vraag ik me ook af of ze wel rekening houden met het feit dat er ook vrachtverkeer over een industrieterrein moet kunnen rijden.

Zeker bij de nieuw aangelegde industrieterreinen worden met name de bochten soms wel erg krap vind ik.

Ik bedoel dat je op een bedrijven terrein de bocht haast niet meer om kunt zonder de hele breedte van de weg te gebruiken.

Waar vroeger de bochten gewoon wat ruimer aangelegd waren.

Waardoor je niet met eventuele tegenligger in de clinch komt.

Zal wel komen doordat iedere vierkante meter grond geld op moet opbrengen voor de gemeente.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zou gewoon de gemeente aanklagen.

Die betonnen krengen hebben dezelfde kleur als de omringende stenen.

Dat die dingen neergezet worden zodat trucks de stoep niet kapot rijden kan ik begrijpen, maar geef ze dan een kleur zodat ze goed zichtbaar zijn voor de truckers.

Je hebt al genoeg te doen als je bezig bent met manouvreren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden