Spring naar bijdragen

joske

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    26
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over joske

  • Verjaardag 22-02-1964

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Converted

  • Biografie
    Ben oproep[invalchauffeur bij Tinie Mnaders buiten mijn werk als bedrijfshulpverlener bij het rijk. Ik werk in ploegendienst incl weekenden en daardoor kan ik als oproeper werken!
  • Locatie
    geldrop
  • Interests
    muziek maken en rijden op de vrachtwagen!
  • Beroep
    bedrijfshulpverlener en chauffeur

joske's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Waardering in de gemeenschap

  1. joske

    Luxe probleem

    Mijn draai gevonden bij een fijn bedrijf in eindhoven. Sociaal bedrijf, geen stress en geen telefoon de hele dag. Lekker je ritjes doen en verder geen gelul. Geen overdreven auto's oftewel standaard auto's met weinig pk en ook nog schakelbakken, maar wel alles betalen waar de chauffeur recht op heeft. Dit was bij de vorige baas wel anders ,voor de buitenwereld mooi spul maar de chauffeur daaraan mee laten betalen door wachturen en zo in te houden.Helemaal happy.
  2. joske

    Luxe probleem

    Na 13 jaar voor hetzelfde bedrijf als oproepkracht te hebben gewerkt, maar eens op zoek gegaan naar een nieuw bedrijf. Het rijden is grotendeels een hobby, maar het laatste jaar begon mijn hobby bij het bedrijf mij tegen te staan. Door allerlei, in mijn ogen "onregelmatigheden" en wanbeleid, maar eens de stoute schoenen aangetrokken en enkele mailtjes de deur uit gedaan. Binnen het na 25 jaar invalwerk opgebouwd netwerk kreeg ik binnen een week 4 reakties om op gesprek te komen. Bij het eerste gesprek binnen 5 minuten klaar, C 0 en geen km vergoeding als ik op een andere standplaats ingezet kan worden. (woon zelf in geldrop en mogelijke andere standplaats Venlo). Met de hobby wil ik graag ook nog wel iets verdienen. Bij bedrijf nummer 2 een zeer prettig gesprek gehad, ze zouden de volgende dag terugbellen. Volgende dag bij bedrijf 3 geweest en ook daar waren we er binnen 30 minuten uit, een bedrijf met perfect onderhouden materiaal en zeer goed voor zijn personeel, alleen veel ander werk dan ik gewend was, koel en vries zelf lossen bij overwegend bakkers en zo.. Die zelfde middag telefoontje van bedrijf 2 dat ik er kon beginnen en of ik meteen een paar ritjes kon doen. Wat nu? Ondertussen voor bedrijf 3 ook al een paar dagen gewerkt,. Moet deze maand maar eens een keuze maken??? Volgende week moet ik ook nog op gesprek komen bij een ander bedrijf hier in de buurt.
  3. joske

    Tinie zoekt een chauffeur

    Tinie manders zoekt pendelchauffeurs tussen asml en flight forum
  4. 3 jaar geleden voor een bedrijf gereden waar ze ook met kip trailers reden. Ik moest op een dag grind rijden, ligt er een briefje op het stuur "eerst laden in Weeze dan even naar de werkplaats" Er stond niet op waarom, het losadres jag tussen weeze en de werkplaats in dus dacht ik, ik ga eerst maar lossen; Op het losadres de PTO ingeschakeld en kiepen maar, er gebeurd niets, eerst maar eens kijken of ik de PTO goed had aan gezet bij elke auto was dit weer anders. Nog maar eens proberen, gas geven maar hij wilde niet kiepen, wel g**d hoe kan dat nou. Even uitstappen en met de hand gas geven en zien wat er gebeurd, oeps hydoliekslang kapot en er spuit behoorlijk wat olie uit. De schofelchauffeur bij de betoncentrale in kennis gesteld, deze uite scheldwoorden die ik niet wist dat ze bestonden, maar hij zou het zand afgraven. De planning gebeld, deze wisten dat de avond ervoor een collega met afkoppelen de slang had beschadigd vandaar moest ik naar de werkplaats. Wilde ze mij de schuld geven! Had dan even geschreven dat de slang kapot was, nu dacht ik dat ik voor een kleinigheidje naar de werkplaats moest. Na reparatie bleek dat ik 50 ! liter olie had weg gestampt.
  5. Je ziet wel. Deze week nachtdienst, gelukkig mijn telefoon uit staan. Ik zet wanneer ik uit bed kom de telefoon weer aan en zie dat ik al weer 2 keer gebeld ben. Ik bel terug, is meteen de vraag "heb je nu meteen tijd, een spoedje, en kun je volgende week toevallig de hele week" het is druk. Lang leve de partime oproepers!!
  6. Ik doe dit al 21 jaar! In mijn dagelijks leven werk ik in ploegendienst waarin ook weekenden, daardoor ben ik veel door de week vrij. Ik werk nu al weer 12 jaar voor de zelfde baas als invaller, ik geef Vrijdags aan welke dagen ik die week erop kan werken (ook halve dagen) en in principe kan ik dan ook die dagen werken. Aangezien ik er al zo lang werk, ken ik elke klant en elk werk, dit is voor de planning ideaal. Ik zou best voor altijd in het transport werkzaam willen zijn, maar de beloning is beroerd (voor het salaris wat ik nu heb voor 36 uur werken, zou ik in het transport 55 uur moeten werken). Ik heb het bij mijn huidige inval bedrijf goed naar mijn zin en hun denk ik ook met mij anders zouden ze niet meer bellen. Als ik op het forum lees hoe er bij bedrijven met personeel wordt omgegaan lijkt het wel of de hele bedrijfstak verziekt is!! Dus daarom blijf ik lekker bij mijn huidige werk en chauffeur er een beetje bij. Het is zelfs zo dat ik door bedrijven in de buurt wordt gebeld of ik nog wat tijd over heb om het bovenstaande ook voor hun te kunnen doen, dus schroom niet en ga wat bedrijven langs en vraag of je al oproeper aan de gang kunt.
  7. joske

    oproepkracht.

    Ik dank allen voor de reakties, en natuurlijk voor iedereen een fijn uiteinde en een goed begin!!
  8. joske

    oproepkracht.

    Ik vraag mij eigenlijk ook af hoe ze dit bij een uitzendbureau doen, daar zijn volgens mij chauffeurs die wel eens een dag niet rijden!
  9. joske

    oproepkracht.

    Ik heb wel een werkgeversverklaring maar daar staat niet op dat ik oproepkracht ben
  10. joske

    oproepkracht.

    Ik heb de volgende vraag. Ik werk als invalkracht buiten mijn normale werk. Nu komt het natuurlijk voor dat ik de ene week helemaal niet rijd en de week daarop 3 dagen. Wat nu als ik aangehouden wordt, ik heb voor de ontbrekende dagen geen vakantiebriefje, dit zou fraude zijn. Ik ben in nederland wel eens aangehouden en daar heb ik het nog uit kunnen leggen maar wat als ik in het buitenland wordt aangehouden hoe leg ik dat dan uit. Weet iemand hoe er binnen jullie bedrijf met deze situaties wordt omgegaan? Gr. Joske:stom:
  11. Mijn baas wil nooit geen vieze kleren krijgen, daarom doet hij eerst de slangen en kabels eraan en rijd dan pas de trekker eronder. Aangezien de oplegger dan niet meer op de rem staat, is hem al verschillende keren gebeurd dat de pin niet goed in de schotel zat met het gevolg dat de oplegger op de spatborden lag of bij het wegdraaien op de grond. Als een chauffeur dit gebeurd, scheld hij alles bij elkaar:bey:. Als hem dit overkomt zegt hij "dit kan iedereen overkomen"! En wij maar lachenLOL
  12. joske

    Man 18 la

    Volgens mij is de wagen van Dikker uit Veldhoven geweest en in onderhoud bij MAN eindhoven. Misschien kun je hun contacten om meer over de auto te weten te komen!
  13. De afzeggers hebben iets gemist!! Wij hebben met 7 auto's meegereden en het was weer formidabel. Doordat er zoveel niet waren komen opdagen, had ik zelfs mijn bed vol passagiers. Volgend jaar zijn we er zeker weer bij!!
  14. joske

    ook nieuw

    Ik heb je volgens mij 2 weken geleden zien rijden op de A2 ter hoogte van Boxtel. Ik kwam je tegemoet met een superspace met een city erachter.
  15. joske

    autotransporters

    Ik ben in 2006 en in 2007 met mijn ford gestrand in Frankrijk. 2 keer een defecte injectiepomp. Mijn auto is allebei de keren terug gebracht naar nederland. De eerste keer is de vervoerder onbekend .Maar bij de tweede keer kwam ik op de terugweg vanuit Frankrijk met een huurauto, mijn Ford tegen in Belgie achterop een M.A.N. van de firma Hoeijmans. Deze heeft hem afgeleverd bij mijn garage, overigens heb ik mijn Ford de week erop de deur uit gedaan!!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden