GSjuhh
Forumlid-
Aantal bijdragen
733 -
Geregistreerd
Over GSjuhh
- Verjaardag 16-07-1988
Recente profielbezoeken
Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.
GSjuhh's Achievements
Newbie (1/14)
16
Waardering in de gemeenschap
-
aangezien je ook in belgie kijkt. http://www.sitra-group.com/nl/vacatures-5.htm geen idee oft n fatsoenlijke baas is maar zag t pas staan toen ik wat aan het rondsnuffelen was over het feit dat hun werk van de suikerunie gingen doen. (zoeken iig tankwagen chauffeur op belgisch contract)
-
Ewals Cargo Care goedkeuring Lorry-Rail
discussie reageerde op een Henry Neycensas van GSjuhh in Transportnieuws
uiteraard.. maar waarom niet gewoon vol? de hoogtemeters zijn er toch gewoon? er kunnen er best nog wel een 50 bij geloof ik.. wist trouwens niet dat bandjes zo vervoert werden! -
Ewals Cargo Care goedkeuring Lorry-Rail
discussie reageerde op een Henry Neycensas van GSjuhh in Transportnieuws
ja apart idd... kan best wat meer in?? of zakt ie dan wel uit en was dat het 'trucje' -
Per 1 januari aanstaande heeft Duitsland een minimum loon die voor iedereen geldt in Duitsland. dus ook voor ons als we daar rijden. Iemand van jullie al ervaring met de stappen die jullie bedrijf genomen heeft om alles netjes voor elkaar te hebben voor de Duitsers? klein linkje erbij: http://www.tln.nl/Actueel/Algemeen/Invoering-minimumloon-Duitsland-stand-van-zaken-aspx.aspx?id=2F38DE6BC0BD1E50398C45D58D475E23
-
photoshop hoor... (wel een goede idd) zoals onze amerikaan al zei... die containers kloppen niet (die lampjes zijn zo gemaakt btw.. 1x klikken) maar op de foto van voor nergens BLAUWE containers... op de foto van opzij ineens wel>??
-
mm is al genoeg lijkt me, ongeveer hetzelfde gehad met de ring in de schotel en een heel geklapper...
-
dus : handmatige invoer : JA dan staat er in het bovenste balkje de tijd dat je je kaart ingevoerd hebt en onderin knippert de tijd die je aankunt passen? maar dit is standaard 1 minuutje terug?? dat de tacho standaard vraagt dat dit rust is doet de mijne geloof ik niet? (tis t apparaat dat ze standaard in een daf bouwen? VDO geloof ik?)
-
Nu heb ik hier laatst ergens gelezen dat ergens volgend jaar het bij hebben van de vakantiebrief veranderd, en dat het dan ook mogelijk is om het handmatig in de tacho in te voeren.. (kan zo snel het topic niet meer vinden) Nu mijn vraag, bij het handmatig invoeren van 3wkn vakantie... springt de tacho dan naar een groter tijdvak? of moet ik dit minuut voor minuut indrukken? (keertje of 50.000?? ) lijkt me nogal rompslomp op deze manier?
-
Mooie auto ja! Ben eigenlijk reuze benieuwd hoe dit nieuwe model nu rijd.
-
ik heb deze nooit onderweg hoeven maken maar als ik zo bedenk 24u... je stopt avonds een uurtje of 1800... je gaat naar bed.. en staat ochtends weer op... dagje film kijken en wat rond rommelen (dorp/stadje kijken) en vervolgens is t weer 1800u (en ben je dus al n dag wakker) en dan mag je weer beginnen aan 15uur werk? lekker veilig! zou het erg onhandig vinden... en bij 36u heb je 2normale nachten.. (en er tussenin n dag). lijkt mij veiliger ivm vermoeidheid etc. de 45u heb ik niets aan veranderd... wij hebben altijd ruim meer dan dat... maar snap je punt, ben blij dat we t wel eens zijn over de lange weeknd rust zu hause door te brengen
-
maar even back on topic dan.. 1. na is eigenlijk al een probleem... altijd voor dus.. afhankelijk van het gebied waar je zit en de tijdstip dus op tijd gaan zoeken. en dat is niet altijd n plek die ik prefereer! 2. ja zeer zeker, doorrijden tot er wel ergens plek is, (vaak de mindere parkeerplaatsen zonder tankstaton/toilet etc) en dan 4wkn hopen op geen controle! 3. niet te ver van de snelweg, en dan het liefst met 'iets van leven' erbij (cq tankstation, restaurantje, winkeltje, bewaking iets waar ook snachts wat mensen zijn maar zonder veel herrie) 4. komt vaak genoeg voor, en moet zeker als het fraude betreft( dus niet 3minuten te lang gereden naar een parking) hard aangepakt worden!(ook de transporteur zelf!), dit gebeurd om bijv toch op vrijdag avond thuis te zijn (door de chauff zelf), of onder (zware) druk van een werk- en/of opdrachtgever. 5. vereenvoudigen! niet de ene dag 9u rijden en de andere dag 10u... de ene week 56u maar per 2wkn weer 90u... *iedere dag 1 vaste rijtijd... 6dgn per week... (per 2wkn gewoon die optellen) de weekendrust veranderen in 36u!! (verkort) en 45u voor lang (thuis! ) * of richting het amerikaanse systeem op dag # vervalt dag 1.. tja meer parkeerplaatsen is verder het enige remedie tegen te weinig plekken lijkt me(houdt hier dan ook gelijk rekening met bijv lzv's! ) uiteraard zou een terugkoppeling als het verslag af en beoordeeld is fijn zijn!
-
naar mijn mening klapperen alle mercedessen op de vooras.... misschien dat t bij ons wat meer naar voren komt met zo'n onderlosserbulktrailer (zonder schotel druk...). we hebben actrossen mp2 en 3, oude modellen axor en nieuwere model axor... ze stuiteren allemaal, een demo van de nieuwe actros (2.3m variant) stuiterde eveneens. van de week een duitser gesproken, een echte mercedes man die dik tevreden was over zijn mp2, maar m nu heeft in moeten leveren voor een mp4 met 2.3 cabine en direct klaagde over een auto die stuiterde... Ik krijg zelf ook vrij snel last van mijn rug als ik in een van de merc. bij ons rij was van de week dan ook blij dat ik mijn eigen dafje weer terug kreeg! stukken beter!
-
thanks! om te huilen dus weer..
-
even een aantal dingen quoten die ik gemist heb geloof ik, ik weet (via FNV brief) alleen over een loonsverhoging van 2x 2%,,, welke dingen zijn er nog meer voorgelegd? want zie hier een en ander voorbij komen (6daagse werkweek/150% eraf?, 160u er 4wkn?)
-
Per direct chauffeurs gezocht omgeving Gelderland
discussie reageerde op een tomvdheuvel van GSjuhh in Ik zoek een baan
geen idee duckie, volgens mij is iig een van de oprichters (oud) eigenaar van verkeersschool van hulst (inmiddels failliet)