Spring naar bijdragen

Sms-en onder het rijden....


petje78

Recommended Posts

  • Forumlid

Zo, dat is dus een gillende keuken meid?

Had twee weken terug bijna een ongeval, meissie, jaar of twintig, zit te teksten in de derde baan, in een rechtse bocht gaat ze rechtdoor, klapt op de betonnen afscheiding, stuiterd van links nar rechts, waar ook een betonnen muurtje is en komt tot een stop in mijn rijbaan.

Kwam zelf tot een stop, reed niet te snel, 4 centimeter van haar auto.

Politie gebeld, even mee gepraat en ik kon gaan.

Zij kwam niet uit haar auto, zat nog steeds te teksten,,,,,,,,,,,, volgende keer rij ik gewoon door, als ze willen sterven, ga je gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi stukje informatieve film!:tu:

Hoewel een ieder wel begrijpt dat dit in scene is gezet, raakt het filmpje toch wel.

Ik zie dit vooral als goede voorlichtingsfilm voor op scholen, en mensen die met hun theorie-les bezig zijn.

Zeker tieners zullen dit wel interresant vinden, mede omdat de acteurs jong zijn, en zij zichzelf er in kunnen herkennen.

En wat mij betreft maakt SIRE ook een soortgelijk filmje voor op de tv, want het zijn natuurlijk niet alleen de tieners die zich hieraan schludig maken, al dan niet onbewust.......;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mooi stukje informatieve film!:tu:

Hoewel een ieder wel begrijpt dat dit in scene is gezet, raakt het filmpje toch wel.

Ik zie dit vooral als goede voorlichtingsfilm voor op scholen, en mensen die met hun theorie-les bezig zijn.

Zeker tieners zullen dit wel interresant vinden, mede omdat de acteurs jong zijn, en zij zichzelf er in kunnen herkennen.

En wat mij betreft maakt SIRE ook een soortgelijk filmje voor op de tv, want het zijn natuurlijk niet alleen de tieners die zich hieraan schludig maken, al dan niet onbewust.......;)

Nou ik kwam op dit filmpje door een stukje op de BBC radio. Dit filmpje wordt vooral in de VS nu veel gebruikt op inderdaad scholen en rijopleidingen. Onderzoek in de VS naar aanleiding van het filmpje geeft aan dat 80% van de mensen die het filmpje hebben gezien zich nooit hebben gerealiseerd wat een simpel smsje teweeg kan brengen en veel belangrijker dat ze dit nu niet (meer) doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik met mijn rijbewijs bezig was kregen we bij de theorie ook filmpjes en foto's te zien met vreselijke klappers.Die beelden zijn goed blijven hangen kan ik je verzekeren.Ik weet niet of ze het nu nog doen maar van mij mogen ze het verplicht stellen in de opleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden