[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bedankt Ge......


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Onze Ge is best wel aardig. Een half jaar, of langer , terug stuurde hij zomaar een T shirt voor Jennifer, beter bekend als Happy:D.

Beloofde gelijk om wat fotoos te maken van haar met het T shirt aan, maar vergat t meestal, of dacht er niet aan. Oh, dat is hetzelfde:o.

Nee, dacht er vaak aan, maar altijd wel iets an de hand hier.

Nou, vandaag maar wat pics gemaakt, had haar vorige week nog naar de kapper genomen.

Wild Woman, zo, pas op.....:D

1004422z.jpg

1004424.jpg

1004425o.jpg

En nogmaals bedankt Ge, en het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Laat ze dit maar niet in Gilze lezen.....

Maar serieus, als jezelf in haar lichaam gevangen zou zijn, dan wil je toch ook een ouwe die chauffeur is:):).

Soms gooit t leven iets naar je wat veel groter is dan jezelf bent, en dan doe je wat je moet doen.

Ook weet de vrouw dat ik graag rij, en laat mij dat doen, zoals er wel meer hier zijn, en dat is een kwestie van vertrouwen

Er zijn er wel meer die mij een kaartje en zelfs een doos met lekkernijen hebben gestuurd.

Zoals een andere jongeman uit Etten, Cor dus, en Frank uit Lelystad, en Frank en Kitty, die maar eens snel terug moet komen op dit forum.

Ook onze super poster uit Haarlem is niet te flauw, en komt in twee weken langs, laatste keer met een hoop spullekes. Heb haar wjis gemaakt dat de vrouw heel graag drop eet......:D:D:D.

Ik zeg altijd, Jennifer heeft mij meer over het leven geleerd zonder ooit 1 woord te zeggen dan iedereen bij elkaar. Ze kan niet praten:( en is doof....

Awel, genoeg voor nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Laat ze dit maar niet in Gilze lezen.....

Maar serieus, als jezelf in haar lichaam gevangen zou zijn, dan wil je toch ook een ouwe die chauffeur is:):).

Soms gooit t leven iets naar je wat veel groter is dan jezelf bent, en dan doe je wat je moet doen.

Ook weet de vrouw dat ik graag rij, en laat mij dat doen, zoals er wel meer hier zijn, en dat is een kwestie van vertrouwen

Er zijn er wel meer die mij een kaartje en zelfs een doos met lekkernijen hebben gestuurd.

Zoals een andere jongeman uit Etten, Cor dus, en Frank uit Lelystad, en Frank en Kitty, die maar eens snel terug moet komen op dit forum.

Ook onze super poster uit Haarlem is niet te flauw, en komt in twee weken langs, laatste keer met een hoop spullekes. Heb haar wjis gemaakt dat de vrouw heel graag drop eet......:D:D:D.

Ik zeg altijd, Jennifer heeft mij meer over het leven geleerd zonder ooit 1 woord te zeggen dan iedereen bij elkaar. Ze kan niet praten:( en is doof....

Awel, genoeg voor nu.

frank en kitty zijn op t forum coridon

als je hun bedoeld dan ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en bedankt he bepaald lid(leden):mad:

Ben het niet helemaal met je eens.

Uiteindelijk heeft ze er zelf voor gekozen...

Er is een negeer functie op het forum die men kan gebruiken, of anders gewoon niet reageren... Persoonlijk had ik ook liever gehad dat het anders was gegaan, maar een keuze om te gaan neemt men altijd zelf en niemand anders.

Maaaaaar, ik weet dat ze wel meeleest ....dus als het moet is er altijd wel contact mogelijk. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraag me ten sterkste af als een jonge vent als ik dat kom doen zij dat wel zo erg zou vinden??:D

je kunt je beter afvragen wat haar vriend er van vindLOL, lijkt me in jouw geval belangrijkerLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en as die begunt dut e nich haenig an!!!!!! :ja:

LOL

dat heb ie mooi good fred, a't ze met de poot'n an mien weifke komt hebt ze 't schoap wal an't driet'n. en den slimbo van'n ro begrip noe kats nich woar wie het ower hebtLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat heb ie mooi good fred, a't ze met de poot'n an mien weifke komt hebt ze 't schoap wal an't driet'n. en den slimbo van'n ro begrip noe kats nich woar wie het ower hebtLOL

snap em wel hoor bestaat zoiets als vertaaldinges op internet LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden