Spring naar bijdragen

Aan de Belgen op het forum!


Recommended Posts

  • Forumlid

Eerst even vermelden dat ik dit gepost heb na overleg met Freddy en ik ook de tekst laten zien heb.

Ik merk dat er niet zo heel veel Belgen op het forum zitten en ik ben er zeker van dat we er wel meer bij elkaar kunnen krijgen hier, hoe meer leden hoe beter denk ik toch...?!

Dus ik kwam op een idee.

Het idee:

Ik besloot om wat kopiës van het CF logo te maken en in mijn wagen te leggen.

Persoonlijk zit ik zeer weinig in België en stop ik ook zeer zelden op een parking in BE maar ik ga proberen het zo vaak mogelijk te doen en dus misschien kunnen we dit samen doen.

Van bepaalde personen ( BE ) hier op het forum ken ik de route die ze rijden dus als ik je ergens spot op een parking stop ik even om je wat kopiës van het CF logo te overhandigen.

Zo dat als je een pauze hebt op een parking of staat te laden en je bent aan het praten bij Belgen ( en/of NL'ers ) dat je misschien een hint kunt laten vallen over het forum en ze het CF logo geeft, dan weten ze onmiddelijk de website url naar het forum. Natuurlijk hebben ze dan ook het CF logo dat ze kunnen gebruiken op de voorruit, zeer handig als de persoon geen printer heeft dus! ;)

Ik zelf zal dit ook doen als ik een gesprek heb bij een chauffeur.

Van deze personen weet ik dat ze Belg zijn en we komen elkaar soms tegen:

motaarke: route, wagen en kenteken ken ik.

dim3nsion: internationaal? vrachtwagen ken ik ongeveer. :p

sprinter: wagen ken ik en we komen elkaar soms tegen bij het laden.

rufus: geen idee...

Meer ken ik er zelf niet van het forum...

Het CF logo blijft natuurlijk MAAR Freddy heeft zelf ook actie ondernomen en hij heeft een nieuw domein naam aan gemaakt dat in de loop van de week gaat werken.

In plaats van chauffeursforum.nl komt er chauffeursforum.be op het CF logo ( voor de Belgen ). Waarom?

Omdat het aantrekkelijker is voor de Belgen en het is gemakkelijker om ze naar hier te krijgen dan. ;) Het hele idee over de .be naam komt trouwens van Freddy. :sjalom:

De nieuwe domein naam gaat gelinkt worden aan dit forum, dus als iemand de .be url in geeft komt deze automatisch hier uit.

Nu weet ik natuurlijk niet of jullie dit WILLEN doen en of je het een goed idee vind maar post hier even je mening en eventueel een foto van de wagen dat ik zeker niet kan missen, kun je natuurlijk ook via een prive berichtje doen.

Als je dit wilt doen en je naam staat er NIET bij, post dan hier even of stuur me een prive berichtje.

Davy.

Link naar opmerking
Eerst even vermelden dat ik dit gepost heb na overleg met Freddy en ik ook de tekst laten zien heb.

Ik merk dat er niet zo heel veel Belgen op het forum zitten en ik ben er zeker van dat we er wel meer bij elkaar kunnen krijgen hier, hoe meer leden hoe beter denk ik toch...?!

Dus ik kwam op een idee.

Het idee:

Ik besloot om wat kopiës van het CF logo te maken en in mijn wagen te leggen.

Persoonlijk zit ik zeer weinig in België en stop ik ook zeer zelden op een parking in BE maar ik ga proberen het zo vaak mogelijk te doen en dus misschien kunnen we dit samen doen.

Van bepaalde personen ( BE ) hier op het forum ken ik de route die ze rijden dus als ik je ergens spot op een parking stop ik even om je wat kopiës van het CF logo te overhandigen.

Zo dat als je een pauze hebt op een parking of staat te laden en je bent aan het praten bij Belgen ( en/of NL'ers ) dat je misschien een hint kunt laten vallen over het forum en ze het CF logo geeft, dan weten ze onmiddelijk de website url naar het forum. Natuurlijk hebben ze dan ook het CF logo dat ze kunnen gebruiken op de voorruit, zeer handig als de persoon geen printer heeft dus! ;)

Ik zelf zal dit ook doen als ik een gesprek heb bij een chauffeur.

Van deze personen weet ik dat ze Belg zijn en we komen elkaar soms tegen:

motaarke: route, wagen en kenteken ken ik.

dim3nsion: internationaal? vrachtwagen ken ik ongeveer. :p

sprinter: wagen ken ik en we komen elkaar soms tegen bij het laden.

rufus: geen idee...

Meer ken ik er zelf niet van het forum...

Het CF logo blijft natuurlijk MAAR Freddy heeft zelf ook actie ondernomen en hij heeft een nieuw domein naam aan gemaakt dat in de loop van de week gaat werken.

In plaats van chauffeursforum.nl komt er chauffeursforum.be op het CF logo ( voor de Belgen ). Waarom?

Omdat het aantrekkelijker is voor de Belgen en het is gemakkelijker om ze naar hier te krijgen dan. ;) Het hele idee over de .be naam komt trouwens van Freddy. :sjalom:

De nieuwe domein naam gaat gelinkt worden aan dit forum, dus als iemand de .be url in geeft komt deze automatisch hier uit.

Nu weet ik natuurlijk niet of jullie dit WILLEN doen en of je het een goed idee vind maar post hier even je mening en eventueel een foto van de wagen dat ik zeker niet kan missen, kun je natuurlijk ook via een prive berichtje doen.

Als je dit wilt doen en je naam staat er NIET bij, post dan hier even of stuur me een prive berichtje.

Davy.

Beste Davy

Ik doe dit ook al met mijn visitekaartjes die ik bestel bij www.vistaprint.nl .

Daar betaal je alleen de verzendkosten en niks meer ..

Je kan er op zetten wat je wil en ook maken hoie je het wil ..

Trouwens Sorrij dat het zo laat is maar ik heb nu ook het logo in de vrachtwagen staan ...

Dit na een tijd lang problemen met mijn printer ..

Mvg -= Marcel =-

Link naar opmerking
kun je dan niet een nieuwe domeinnaam hosten met .eu??

sla je gelijk 2 vliegen in een klap en zit je niet met 2 kosten posten

groeten rimero

ik denk dat .eu meer van toepassing is voor dit forum.

.nl trekt toch voornamelijk Nederlanders aan.

om het internationaal te houden en Belgen en Nederlanders samen te brengen op 1 discussieforum lijkt mij .eu dus beter.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Freddy zei me dat hij chauffeursforum.be geclaimed heeft en dat het gelinkt gaat worden aan de .nl url.

Dat kwam eigenlijk totaal onverwachts want ik had daar niet om gevraagd en zat gewoon met het idee om het logo uit te delen in België met de .nl website, de kopiës zijn klaar met de .be link dus....

Maar Freddy is precies een man met veel verassingen. :D:p

Link naar opmerking

een .nl en een .be domijnnaam samen kost evenveel samen dan alleen een .eu domijnnaam.

de prijzen van een .eu is gewoon duur ten opzichte van andere ...

.nl rond de €5,=

.be rond de €5,=

.eu rond de €15,=

excl. btw

gr. martin

Link naar opmerking
  • Forumlid

is het je dan niet opgevallen dat dit forum volwassener is, zonder met een steen te smijten natuurlijk :D :D maar dit is mijn bescheiden mening. Hier heb ik nog nooit jongens van 15-16 jaar een grote bek zien opzetten, en geen gezeik gelezen, over hoeveel toeters en lampjes je auto uitgerust is. Ik kan er ook een verkeerde mening over hebben, maar dit is toch een beetje mijn ervaring op onze belgische forums en dat is eigenlijk wat mij een beetje schrik inboezemt. ( hopelijk onterrecht :o:o )

Link naar opmerking
  • Forumlid
is het je dan niet opgevallen dat dit forum volwassener is, zonder met een steen te smijten natuurlijk :D :D maar dit is mijn bescheiden mening. Hier heb ik nog nooit jongens van 15-16 jaar een grote bek zien opzetten, en geen gezeik gelezen, over hoeveel toeters en lampjes je auto uitgerust is. Ik kan er ook een verkeerde mening over hebben, maar dit is toch een beetje mijn ervaring op onze belgische forums en dat is eigenlijk wat mij een beetje schrik inboezemt. ( hopelijk onterrecht :o:o )

Ligt ook aan de beheerder/eigenaar van het forum Zappa. Als je vanaf het begin af aan regels hanteert en daar ook naar handelt, zal je weinig problemen hebben.

En hier heb je gewoon een boel mensen, die bereidt zijn om de chauffeurs in spee, of die net bezig zijn, gewoon te woord te staan. Er bestaan hier geen domme vragen. DAT is nu wel iets wat je bijna niet ziet op forums. Daar heb je toch echt van die kliekjes wat samen hangt en mensen die zich meer voelen dan een ander.

Hier wordt je ongeacht je achtergrond of ervaring voor VOL aangezien, en dat is iets waar alle gebruikers zich voor op de schouder mag kloppen. Dat is genoemswaardig ! Tenminste, dat is mijn persoonlijke en nederige mening !

Link naar opmerking
  • Forumlid
Hier wordt je ongeacht je achtergrond of ervaring voor VOL aangezien,!

Dat is de druppel.... het forum gaat op slot...als iemand al begint te roepen dat ik voor vol moet worden aangezien gaat het gek zat :D

we streven ernaar om met zo weinig mogelijk regels..zoveel mogelijk uit het forum te halen..en ook hier heb je kliekjes/groepjes.. Maar daar distantieer ik mij van (waar sommigen die hun zin niet krijgen anders over schijnen te denken en wat mij dan ook koud laat).. Als er iemand daadwerkelijk het forum aan het verzieken is flikkeren we hem of haar er zonder pardon af...en dat houdt denk ik het forum ook zo lang in stand.

---== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid
is het je dan niet opgevallen dat dit forum volwassener is, zonder met een steen te smijten natuurlijk :D maar dit is mijn bescheiden mening. Hier heb ik nog nooit jongens van 15-16 jaar een grote bek zien opzetten, en geen gezeik gelezen, over hoeveel toeters en lampjes je auto uitgerust is. Ik kan er ook een verkeerde mening over hebben, maar dit is toch een beetje mijn ervaring op onze belgische forums en dat is eigenlijk wat mij een beetje schrik inboezemt. ( hopelijk onterrecht :o:o )

Ik lees dat heel zelden, 1x in de maand klopte eigenlijk niet, meer van 1x in de 3-4 maanden bekijk ik eens ff wat topics maar meer niet. Ik heb er zelfs geen profiel. ;) Dus ik kan er niet over mee praten.

Ik zal eens wat dieper in die .be forums moeten duiken en wat meer topics lezen dan, want ik wil zeker niet dat als ik er reclame over maak bij een bepaalde chauffeur er zo een mensen hier plots op duiken die het forum verzieken, neen, dat is totaal niet de bedoeling.

Maar ik ga er ook vanuit dat dit af hangt hoe de forum eigenaar(s) & admins optreden tegen zoiets en we zijn toch geen kinderen niet meer hé, dus je zelf gedragen en volwassen gesprekken voeren waar dit nodig is moet toch lukken... ( denk ik toch.. )

Link naar opmerking
is het je dan niet opgevallen dat dit forum volwassener is, zonder met een steen te smijten natuurlijk :D :D maar dit is mijn bescheiden mening. Hier heb ik nog nooit jongens van 15-16 jaar een grote bek zien opzetten, en geen gezeik gelezen, over hoeveel toeters en lampjes je auto uitgerust is. Ik kan er ook een verkeerde mening over hebben, maar dit is toch een beetje mijn ervaring op onze belgische forums en dat is eigenlijk wat mij een beetje schrik inboezemt. ( hopelijk onterrecht :o:o )

Truckweb.be gaat voornamelijk over trucks en transportbedrijven, niet echt over de chauffeur.

Er vroeg eens iemand hoe het zat met (als Belg) voor een buitenlands bedrijf werken. Toen ik daar dieper op in ging(ik dacht dat men om info verlegen zat) sloeg de hele discussie dood. Mischien teveel droge stof en te weing ploatjes?

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden