[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Truck kantelt na uitwijkmanoeuvre


Gast KlaasV

Recommended Posts

vrijdag 21 januari 2011

WEZEP - Rond het middaguur van vrijdag 21 januari is op de Duivendansweg een vrachtauto gekanteld na een uitwijkmanoeuvre. Er zijn geen gewonden gevallen. De berger is bezig de truck te bergen. Nadat de vracht was overgeladen werd de truck dezelfde middag door bergingsbedrijf Stouwdam uit de sloot getakeld.

Bron:http://www.locomediagroep.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=16705&Itemid=99

Kijk ook even naar het fimpje, waarin heel mooi te zien is hoe geweldig keurig en voorzichtig het bergingsbedrijf te werk gaat met het weer op de weg zetten van het voertuig.

Klasse! :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg fijn voor de postbode dat de chauffeur er voor gekozen heeft om de mens heel te houden en niet het materieel :ja:

Ja, deze chauffeur verdient een dikke pluim. :ok: Je moet maar even in een fractie van een seconde beslissen om je wagen de sloot in te jagen.

Gelukkig voor hem heeft hij de postbode nog net geraakt. Hoe vaak gebeurt het niet dat de fietser na de schrik gewoon verder fietst...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is alles wat ik zie:

Het is niet toegestaan foto's zonder schriftelijke toestemming op andere site's te gebruiken !!

geen foto's dus

Maar een verwijzing middels een link mag dan toch wel???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar een verwijzing middels een link mag dan toch wel???

Zolang je verwijst naar een link zullen ze er geen probleem mee hebben. Ga je de foto's copieren en posten dan zullen ze het niet op prijs stellen denk ik.

Die gast zal flink de schrik in de benen hebben gehad, een zachte berm. Kom je daar in met je achterwielen in zeker met een zware AAP achterop dan ben je echt de sjaak :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen ze nu ook gelijk die auto overspuiten in de nieuwe kleuren....

Nette berging.

Pardon, heb ik "iets" gemist???. De kleuren van AgriFirm zijn toch groen/wit?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Pardon, heb ik "iets" gemist???. De kleuren van AgriFirm zijn toch groen/wit?????

Sinds juli vorig jaar zijn ze al samen met CeHaVe en alles word dus geel/groen, ze zijn in december begonnen met bestaand wagenpark over te spuiten. In november hebben de panden nieuwe reclame borden gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg fijn voor de postbode dat de chauffeur er voor gekozen heeft om de mens heel te houden en niet het materieel :ja:

wel een gelukje dat tante pos er was, kon hij meteen de hulpdiensten waarschuwen.

per brief :cool:

doorgaans zijn de postbodes mensen die wel uitkijken in het verkeer (mijn persoonlijke ervaring).

onhandig uitzonderingetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds juli vorig jaar zijn ze al samen met CeHaVe en alles word dus geel/groen, ze zijn in december begonnen met bestaand wagenpark over te spuiten. In november hebben de panden nieuwe reclame borden gekregen.

Goh, wist ik niet. Bij Overbeeke reden wij dagelijks bigbag's met kunstmest voor de AgriFirm, vanuit Utrecht richting het noorden, en zakvoer terug laden in Meppel voor regio Utrecht, dus ken alleen de groen/witte kleuren. De kunstmest afdeling van AgriFirm in Utrecht, zit schuin tegenover de HEMA, maar "nieuwe" kleuren waren mij nog niet opgevallen, vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goh, wist ik niet. Bij Overbeeke reden wij dagelijks bigbag's met kunstmest voor de AgriFirm, vanuit Utrecht richting het noorden, en zakvoer terug laden in Meppel voor regio Utrecht, dus ken alleen de groen/witte kleuren. De kunstmest afdeling van AgriFirm in Utrecht, zit schuin tegenover de HEMA, maar "nieuwe" kleuren waren mij nog niet opgevallen, vandaar.

Dit is wat ik hoor in Hoogezand, Groningen zijn ze nu mee bezig, de rest zal wel snel volgen, zie steeds meer geel/groene auto's met Agrifirm erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden