[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mentorchauffeurs gevraagd


brummi3

Recommended Posts

Juist, Runnerron heeft het precies goed verwoord. Mijn taak is om nieuwe collega' s zo goed mogelijk te bergeleiden, en ze klaar te stomen om zelfstandig te kunnen werken.

Bij vragen PB me maar of doe het hier op het forum, zo heeft "iedereen" en nog wat aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hoe gaat dat bij jullie? wordt iemand aangenomen of afgewezen naar aanleiding van jullie ervaringen? of zijn ze al aangenomen en maken jullie ze alleen wegwijs?

binnenkort meer vragen..............

dat laatste zal het bij de meeste zijn.

je maakt ze wat wegwijs, vaak komen er vanuit de planning wel vragen 'of het iets is'.

wat vaak toch vanzelf zichtbaar word:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat laatste zal het bij de meeste zijn.

je maakt ze wat wegwijs, vaak komen er vanuit de planning wel vragen 'of het iets is'.

wat vaak toch vanzelf zichtbaar word:D

Juist, bij ons komt een nieuwe chauffeur "binnen" via het uitzendbureau. Mijn (en mijn collega's) taak is het om deze chauffeur de werkwijzen binnen het bedrijf te leren en het gebruik van voertuig en bijbehorende uitrusting, zoals het gebruik van de boord computer, navigatie, en het wisselen van de laadbakken. Uiteraard wordt er door de planning met ons overlegt of de "aspirant" chauffeur geschikt is voor dit werk, om zelfstandig zijn werkzaamheden te kunnen uitvoeren. Het goed met een schamel aanhanger kunnen rijden is ook één van de vereiste bij ons. "Wij" als mentor chauffeur's hebben dus wel degelijk enige invloed op deze beoordeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
als een nieuwe chauffeur eenmaal wegwijs gemaakt is, blijf je ze dan volgen? of houdt het dan op?zijn jullie betrokken op één of andere manier bij functioneringsgesprekken?

groetjes robert

Bij eventuele functioneringsgesprekken ben ik zelf nooit bij (alleen van mezelf :D), die worden ook niet gehouden met "nieuwe' chauffeurs omdat dit hoofdzakelijk uitzendkrachten betreft bij ons. Deze zijn eerst voor langere tijd via het uitzendbureau vast gestationeerd bij ons, waarna om de zoveel tijd, er enkele doorstromen naar de HEMA zelf. Ik blijf nieuwe chauffeurs wel volgen, en ze bellen mij ook als ze een ( nog) vraag mochten hebben. Functioneringsgesprekken worden alleen met "eigen" personeel bij ons gevoerd, niet met uitzendkrachten. Of je voldoet, en mag blijven, of je kunt gaan (hard gezegd) Uiteraard, als ze iets fout mochten doen wordt dit wel eerst met hun besproken, zodat ze het verbeteren kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden