[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

luchtslang daf 105


chauffeur wim

Recommended Posts

  • Forumlid

stoelzitting?

je kunt toch het klepje aan de zijkant eraf halen?

zo heb ik hem ook aangesloten dan zo'n T stukje ertussne met een snelkoppelingetje:D

klein gaatje maken in het kapje om de slang langsop te leggen (of aan de andere kant ergens omhoog halen)

piece of a cookie!:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
stoelzitting?

je kunt toch het klepje aan de zijkant eraf halen?

zo heb ik hem ook aangesloten dan zo'n T stukje ertussne met een snelkoppelingetje:D

klein gaatje maken in het kapje om de slang langsop te leggen (of aan de andere kant ergens omhoog halen)

piece of a cookie!:cool:

oops heb ik dan dat klepje gemist? volgens mij heb ik alleen aan de bijrijderskant een klepje gezien en die stoel heeft geen vering

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat voor luchtslang bedoel je? Ik neem aan voor zo'n luchtspuit voor in je cabine?

Nou weet ik niet hoe het er bij een DAF uitziet, maar bij mijn MAN lopen twee leidingen achter mijn stoel.

Je moet de luchtleiding voor de stoelvering doorknippen en daar een koppelstukje tussen plaatsen. Stelt niks voor, maar zorg wel dat je de goede neemt

Dat koppelstuk word meestal bijgeleverd bij zo'n luchtspuit-setje, maar is ook los verkrijgbaar.

Als je dit bedoelt trouwens;)

ja dat bedoel ik, is allemaal bekend, maar ik kon hier geen slangen vinden die naar de stoel lopen, die zullen dus wel weggewerkt zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
oke bedankt voor de tips ik heb het klepje ook gevonden helemaal overheen gekeken eerst,ik zat eigenlijk aan de andere kant van de stoel te denken maar via dat klepje gaat zo makkelijk, dat ik hem wel daar ga maken groet wim

geen dank:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
oke bedankt voor de tips ik heb het klepje ook gevonden helemaal overheen gekeken eerst,ik zat eigenlijk aan de andere kant van de stoel te denken maar via dat klepje gaat zo makkelijk, dat ik hem wel daar ga maken groet wim[/quote

Dat klepje zat bij de eerste xf er al in, misschien ook al in de ati?

(Daf is eigenlijk in het algemeen al 20 jaar hetzelfde gebleven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
je moet de zitting helemaal naar voren zetten en dan met een schroevendraaier langs de hendel naar achter , zaklamp erbij en je ziet de vergrendeling zitten

ff opwippen en je kunt de zitting er zo uit nemen

De knop waarmee je de zitting kan verschuiven heeft onder de zitting een palletje zitten.

Die moet je met een schroevendraaier omhoog duwen, dan kan je de zitting naar voren schuiven en wegnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden