[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Groot Duits expeditie- en logistiek bedrijf failliet


Gast

Recommended Posts

Gast Stefan

Het blijft te leuk voor woorden dat iedereen over tarieven begint. Het grootste gedeelte weet alleen niet wat de tarieven van hun eigen werkgever zijn.

Ook met Oostblokkers kun je verkeerde tarieven afgeven. Dat ligt niet aan de Oostblokkers, dat ligt aan het beleid binnen een onderneming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Waarom die vraag speciaal aan mij?

Zal ik het je als chauffeurpraat beantwoorden.

Omdat een ander het goedkoper doet.

Of die nog niet aangehaalt is: Werken ze met Oostblokkers redden ze het nog niet.

Meestal werp jij wel een heldere blik op dit soort zaken ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal met je eens Stefan , de meeste weten wel wat de uurlonen in D en F klasse,s zijn maar kunnen gezien het aantal gewerkte en uitbetaalde uren zelf(S) niet tellen. LOL LOL

Kijk uit wat je tegen hem zegt Ge want hij gaat rechten studeren en is alvast aan het oefenen ;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Stefan
Helemaal met je eens Stefan , de meeste weten wel wat de uurlonen in D en F klasse,s zijn maar kunnen gezien het aantal gewerkte en uitbetaalde uren zelf(S) niet tellen. LOL LOL

Hahahaha, en dat met de hulpmiddelen van tegenwoordig. Of ben ik de enige die van een rekenmachine heb gehoord? LOLLOL

Kijk uit wat je tegen hem zegt Ge want hij gaat rechten studeren en is alvast aan het oefenen
;):D

Rustig aan he Duck. Was niet tegen mij bedoelt. :D

ach bert zo te lezen gaat het wel goed komen met oes jonkie :ok::ja:

Laten we het hopen Freddie! We gaan het zien. Mocht het wel zo zijn dan wil ik voor een aantal hier wel een vriendenprijsje neerleggen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat te denken van Vlatana, ik sprak 1 van hun die zei dat ze er 60 wagens erbij kregen....

Dat is precies in de trent. 10 jaar geleden begonnen, en ondertussen 600 auto's op de weg. 11de jaar er weer 60 bij.

Flantana heeft er in 10 jaar tijd ruim 1000 op de weg gezet. Zou die uitbreiden met 100auto's?

Weet dat ze Westerse chauffeurs zoeken. Weet er iemand nog iemand die werk zoekt? Zouden zomaar 200werkplekken kunnen zijn. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is precies in de trent. 10 jaar geleden begonnen, en ondertussen 600 auto's op de weg. 11de jaar er weer 60 bij.

Flantana heeft er in 10 jaar tijd ruim 1000 op de weg gezet. Zou die uitbreiden met 100auto's?

Weet dat ze Westerse chauffeurs zoeken. Weet er iemand nog iemand die werk zoekt? Zouden zomaar 200werkplekken kunnen zijn. :ja:

Zoeken ze echt westelingen ja?

Diegen die ik sprak is 3maanden van huis en de 4de maand thuis, loon 1000euro pm en die 4de maand thuis is 0

Het was gezellig, engels,duits door elkaar en lappie als vertaler erbij....ging prima

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij had het over Flantana.

Girteka zoekt idd Westerlingen. Noors salaris. 1900NOK per dag.

Weet niet of je het als ''drama'' bedoelt die 3 maanden werken, 1 maand vrij.

''Vertaal'' het globaal maar. 90 dagen werken, 30 vrij. Halen we de 0 weg. 9 dagen werken, 3 vrij. Zo slecht is dat niet he.

Hebben ze meer vrij als een Nederlander. En ja die zit ook onbetaald thuis.

En dat zitten ze voor een deel dubbel bemant terijden.

Of die 1000Euro een goed salaris is, daarvoor moet je de leven standaart daar kennen.

En ik gok erop dat de gemiddelde Latvier niet eens in de buurt komt van die 1000Euro. Eerder ver er onder.

Dus ja, ze hebben een 'dik' salaris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, probeer eens een ander stoel. ;)

Maar dat heb ik al vaker proberen tevertellen op het forum, zie die mensen nou eens niet als Oostblokkers, maar per land apart.

LT is naar jij denkt BG.

In het Heisterkamptopic ging het ook al verkeert. Daar werden LT'ers met EST verward. En ze wisten het zeker hoor.........

Een Pool word 'duur' verdient de helft minder als een Nederlander. Een Bulgaar verdien de helft van een Pool. Een Est krijgt bijna net zoveel als een Nederlander. En dat alles word op 1 hoop gegooit, en noemt men Oostblokker.

En als je dat zegt, ben je op dit forum een knuffelaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
.

Weet niet of je het als ''drama'' bedoelt die 3 maanden werken, 1 maand vrij.

''Vertaal'' het globaal maar. 90 dagen werken, 30 vrij. Halen we de 0 weg. 9 dagen werken, 3 vrij. Zo slecht is dat niet he.

.

90 dagen aan een stuk werken en 30 dagen aan een stuk vrij?

Hooo, daar gaan de verplichte 24 en 45 uur weekendrusten vanaf hè? Dus de uitkomst ligt iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het komt niet door jou. Het komt door die ander.

Wie is die ander nou?

Voor jou ben ik die ander. Voor mij ben jij die ander.

Maar door mij komt het niet hoor.

Als die ander nou begint........................

Nee jij niet, maar die andere andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

90 dagen aan een stuk werken en 30 dagen aan een stuk vrij?

Hooo, daar gaan de verplichte 24 en 45 uur weekendrusten vanaf hè? Dus de uitkomst ligt iets anders.

Ben jij pas niet 10 dagen aan het 'werk' geweest? Daar zat die 24uur toch ook in?

¤¤ had het over 1000Euro per maand. Hij had er mee gepraat. Of het werken of aanwezig was verteld die niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ben jij pas niet 10 dagen aan het 'werk' geweest? Daar zat die 24uur toch ook in?

¤¤ had het over 1000Euro per maand. Hij had er mee gepraat. Of het werken of aanwezig was verteld die niet.

Zei dat hij 3maanden van huis was/is en dan 1 maand thuis......wat vind jij dat jij doet als je niet thuis bent....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zei dat hij 3maanden van huis was/is en dan 1 maand thuis......wat vind jij dat jij doet als je niet thuis bent....

Wat schreef ik nou eerder. Haal er eens een 0 vanaf. Dan heeft die meer vrije tijd als 'jou'

Zo zielig is het helemaal niet.

Jij leef in het Nederlandse systeem. Maandag weg, zaterdagmorgen thuis.

Wat is er m9s met het systeem 3 weken werken 1 week thuis? Dan heb je meer vrije tijd.

Hij is 3 maanden onderweg. Dat doet die vrijwillig hoor.

Ik, als je mijn mening wil weten. Ik werk heel de winter, en die is lang hier. Ik blijf in de zomer wel thuis.

Ik ben niet zielig.

Kijk eens naar je eigen. je werkt van maandag tot zaterdagmorgen neem ik aan?

Heb je veel vrije tijd? Nee he. Je moet dagen 'vrij' vragen.

Ga, nee bedenk eens dat je 3 weken werkt en 1 week vrij ben. Dan heb je wel vrije tijd he. Hoef je geen vrij tevragen.

Die mensn zijn niet zielig. Dat denk men maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, die 1000 Euro zaten inderdaad geen aanwezigheidsuren of arbeidsuren in vermeld, en of genoeg was lag aan de woonplaats van de werknemer. Kortom, je kunt er niets mee.

Je kan er zoveel mee als je wilt.

Even ronde bedragen, jij krijgt elke maand 4000, hun 1000. Het leven is daar 6x goedkoper. Wie heeft er dan meer?

Van jou 4000 kan je rond komen, hun kunnen van die 1000 ruim leven.

Wat betaal je in NL aan hypoteek/huur? 700 euro? En hun 150? Die 500 hoeven ze alvast ninder teverdienen. 100Euor ziektegeld betaal je in NL? hun niet.

2 voorbeelden, en al 450 verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat schreef ik nou eerder. Haal er eens een 0 vanaf. Dan heeft die meer vrije tijd als 'jou'

Zo zielig is het helemaal niet.

Jij leef in het Nederlandse systeem. Maandag weg, zaterdagmorgen thuis.

Wat is er m9s met het systeem 3 weken werken 1 week thuis? Dan heb je meer vrije tijd.

Hij is 3 maanden onderweg. Dat doet die vrijwillig hoor.

Ik, als je mijn mening wil weten. Ik werk heel de winter, en die is lang hier. Ik blijf in de zomer wel thuis.

Ik ben niet zielig.

Kijk eens naar je eigen. je werkt van maandag tot zaterdagmorgen neem ik aan?

Heb je veel vrije tijd? Nee he. Je moet dagen 'vrij' vragen.

Ga, nee bedenk eens dat je 3 weken werkt en 1 week vrij ben. Dan heb je wel vrije tijd he. Hoef je geen vrij tevragen.

Die mensn zijn niet zielig. Dat denk men maar.

Uhmmmm, hij doet het niet Vrijwillig...hij is 66 jaar en was al met pensioen, maar moet nu werken anders kon hij de huur niet betalen(tis maar wat je vrijwillig noemt....)of denk je dat daar werk voor het oprapen ligt....of dat men pensioen kent( hij zat daar als MP in het leger)

Persoonlijk hoef ik geen vrij te vragen, ben bijna elke woensdagmiddag thuis, en regelmatig Vrijdagmiddag.als ik niet koppel onderweg ben ik woensdagmiddag/ochtend thuis , met koppelen ben ik vrijdag middag/ochtend thuis.

Ik heb dus wel redelijk veel vrije tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden