[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlandse vrachtwagenchauffeur slingerend over Duitse snelweg


EuroRider

Recommended Posts

  • Forumlid

image-10050.jpgNieuwsartikel geplaatst op 04.07.2012, 10:51 door de redactie

HÜCKELHOVEN(D) - Het is met een sisser afgelopen maar het rijgedrag van een 23-jarige Nederlandse vrachtwagenchauffeur had zeer ernstige gevolgen kunnen hebben. Maandagavond rond 21:30 uur reed, volgens de politie, een 23-jarige Nederlandse vrachtwagenchauffeur slingerend over de snelweg richting het Duitse Hückelhoven.

Automobilisten brachten de politie op de hoogte van de capriolen van de Nederlander. De Nederlandse chauffeur kon uiteindelijk door de politie tot stoppen gebracht worden.

Uit een bloedtest is gebleken dat de 23-jarige Nederlander onder invloed van drugs was. De man heeft een rijverbod gekregen. In de cabine van de man werden meer verdovende middelen gevonden. Deze zijn in beslag genomen.

Auteur: E. van der Wal-de Vries©Transport Online,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar ik lees hier alleen maar dat wij de Hollanders de beste chauffeurs zijn. Maar nu blijkt toch ook wel dat er daar ook rotte appels tussen zitten, wat ik al wist trouwens :p

Huub ik bedoelde het van gras roken ook als een geintje , in dit geval rijbewijs gewoon afpakken en nimmer meer een vrachtwagen laten besturen klaar uit !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Ja maar ik lees hier alleen maar dat wij de Hollanders de beste chauffeurs zijn. Maar nu blijkt toch ook wel dat er daar ook rotte appels tussen zitten, wat ik al wist trouwens :p

Overal zitten prutsers tussen.

Alleen van de ene bevolkingsgroep meer, als van de andere....:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden