[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

boer versus pig-juut-cop


dutchieinquebec

Recommended Posts

  • Forumlid

Mijn ervaringen met de usa zijn van internet en daar zie ik 9 van de 10 x van doe stormtrooper cops slaan, schreeuwend, en mishandelend hun wil opleggen.

Maar fair is fair alleen negatieve filmpjes bereiken Youtube.

Hier in NL? Ja hier vind ik dat wel, Moord, doodslag, verkrachting, buurt terroriserende marokaantjes, overvallen op juweliers etc

Maar wel 3x in de week met 12!!man gordelcontrole waar ik woon.

Voorbeeld: Een jaar terug autoinbraak bij een kennis van me, was al de zoveelste x dus er hing een dure camera met nightvision, Vol herkenbaar in beeld, was een bekende van de politie, Werd niks mee gedaan.

Ik wordt daar wel is moedeloos van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Politie is hier zeer direct en correct vind ik. Meestal als je een pak slaag krijgt verdien je dat ook, en ze schieten echt niet zomaar iedereen, daar is echt wel een reden voor.

Ik ben nog nooit unfair behandelt hier, eerder het tegen overgestelde, willen ze van alles over NL weten en dan schrijven ze een waarschuwing...

In NL heb ik wel slechte ervaringen, zoals bij een klant was er een stalen paal met een deuk erin, en terwijl ik die niet had geraakt had hij besloten dat ik die moest betalen.

Politie erbij, en die paal, waar een poort aanhing, het was de ingang van dat bedrijf, ston in een soort zanfpad. Ik zei tegen die wout, daar is mijn banden spoor, ik kan dat dus nooit geraakt hebben.

Hij veegde het weg met zijn schoen, en vroeg doodleuk, welk spoor?

Nee.. heb geen respect voor dat soort volk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Daarom zei ik, Alleen de negatieve dingen komen online, Me definitieve oordeel zal ik vellen als mijn roadtrip ooit komt daar ;)

Dat is miss deels je geluk dat ze nieuwsgierig zijn naar hier, Geeft gespreksstof he.

Ja ik heb ook niet bepaald een hoge pet op van de agenten hier.

Vmbo 1celligen met geweldmonopoli en ambtseed+leugen=feit, Niet de meest ideale combinatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toch heb ik de indruk dat ze in de USA wel een beetje paranoïa zijn. Vooral op de luchthavens.

Let wel, het is van wat ik hoor van vrienden die daar werken en wat ik af en toe zie op TV, ik ben nog nooit in de USA geweest.

Op t vliegveld is het de TSA die je controleert.

Hebben jouw vrienden slechte ervaringen, of is het van horen zeggen...

Ik heb 1 slechte ervaring in een vliegveld, Schiphol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden