[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gyydo's belevenissen


gyydo

Recommended Posts

  • Forumlid

Vandaag is de Venloop hier in Venlo. Ik zou eigenlijk de 21km rennen maar daar is iets misgegaan met het startbewijs. Ik ren nu de 10km onder m'n vriendin d'r naam. De tijd zal ik wel ff posten, is misschien leuk:p

Ja, ja en daarna zeker de vrouwen kleedruimte gebruiken.

 

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Haha Pierre, je hebt gelijk. Ik heb nog ff op internet gekeken en zag dat de tijd 58:59 is geworden, een lichte verbetering dus. Ik ben een maand geleden begonnen met trainen. In een sportschool rennen vind ik niet leuk en ik heb een vreselijke hekel aan regen en kou dus in de winter ren ik ook niet veel:p.

Volgend jaar wil ik zoals hierboven al zo'n beetje geopperd wordt tussen de 45-50 minuten lopen. Of als ik de 21km doe rond de 2 uur. (Maar die wedstrijd is dan van 2 tot 4 uur dus dan zit ik wel laat op het terras:D

Tot zover mijn zondag, tschuss!

bewerkt door gyydo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mafkees... :rolleyes:

Je kunt toch gewoon even vanachter de computer weg kruipen om onder de douche te zitten :D  :D .

 

"Dat gevoel kan niks tegenop" OH... :(  Een bosche bol eten in je luie stoel, dat voelt volgens mij een stuk beter Pierre..... :p  :bey:  :ja:

 

Sporten is levens gevaarlijk heren. Mijn opa speelde in het NL elftal, echt waar, en was dood voordat ik geboren was..... zo, verklaar dat maar eens.

Oh, ben wel 3 kilo af gevallen sinds de colaatjes zijn vervangen door ongezoete ijsthee, een soort nationaale drank hier.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Ja dat klopt, dat heeft twee redenen. 1 ben ik minder actief op het forum en 2 maak ik niet zoveel mee. Sinds februari zit ik weer op school en sinds dien heb ik alleen maar koppelritten gedaan en af en toe voorgeladen. Ook zijn veel afbeeldingen verloren gegaan bij de overstap naar de nieuwe layout. Dat is echt jammer want in een fataoenlijk verslag zit makkelijk 1,5 uur werk...

Als ik nog foto's kan uploaden zal ik er binnenkort wel een paar plaatsen.

Om dan toch even een update te geven: deze week is voor de bloemensector een topweek. Moederdag is a.s. zondag en moeders houden van bloemen:) Maandag heb ik een combi uitgelost in België en ben daarna als een speer naar het westland gegaan om te laden. Het was een prachtig gezicht, al die verse bloemen die klaar staan. Hoe drukker hoe beter. Ik had veel rozen geladen dus de laadruimte rook heerlijk :D

Nu sta ik op een industrieterrein langs de A3. Hopelijk mag ik hier blijven staan en als alles volgens plan verloopt ben ik morgenavond laat een keer thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Moederdag was een mooie tijd. Druk en stress en alles kon en mocht als je maar op tijd was. Het had niet veel gescheeld of ik was ook weer in de bloemen terecht gekomen en had ik nu ook weer volop in de moederdagdrukte gezeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Ik zal weer eens wat leven blazen in dit draadje. Verhalen ga ik niet meer schrijven, maar wat foto's met onderschrift moet wel lukken :ja: . Als ik het uploaden een beetje onder de knie heb, aangezien ik in de nieuwe forumversie geen verhalen meer heb geschreven.

 

 

Foto 1: Zaterdagmiddag aan het wachten op mijn trailer, dus maar even een wandeling gemaakt. Daar kwam ik deze hertjes tegen.

Foto 2: Even koppelen in Trieben, m'n collega gaat hem uitlossen.

Foto 3: Rit naar omgeving Winterberg

Foto 4: De nachtboot van Travemunde naar Malmo. Ik ben ooit een keer met een busje naar Odense geweest, nu dus ook met de vrachtauto naar Zweden. Ik was onderweg naar Helsingborg, dus zo spannend was het ook niet, maar dat maakte de pret er echt niet minder om. 

 

 

 

 

 

post-3738-0-28646300-1402856640_thumb.jp

post-3738-0-93474400-1402856846_thumb.jp

post-3738-0-65735900-1402856940_thumb.jp

post-3738-0-35366900-1402856987_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Foto 1: Onderweg naar het pondje in Rodby, eigenlijk had dit foto 3 moeten zijn qua chronologie...

Foto 2: Hollandse invasie in Zweden

Foto 3 M'n collega wachtte even op me zodat we achter elkaar aan zouden rijden. 

Foto 4: lekker in het zonnetje op de boot.

Foto 5: Na een dag intensieve arbeid maar eens een fles witbier tevoorschijn getoverd biertje  :ok: 

Foto 6: 's Ochtendsvroeg over de B213, geen kip op de weg dus lekker de gang erin.

Foto 7: deze oldtimer kwam ik afgelopen zaterdag bij Medembach. 

post-3738-0-50404400-1402908592_thumb.jp

post-3738-0-17263900-1402908691_thumb.jp

post-3738-0-65512700-1402908751_thumb.jp

post-3738-0-88031400-1402908888_thumb.jp

post-3738-0-36429500-1402908989_thumb.jp

post-3738-0-55833600-1402909095_thumb.jp

post-3738-0-71550300-1402909563_thumb.jp

bewerkt door gyydo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Die auto is verkocht. Alleen zijn de stickers niet verwijderd. Die Slowaak rijd volgens mij alleen NL - SK en waait ook nog altijd. Kwam hem vandaag ook nog tegen. 

 

Niks aan de hand dus :D  :bey: 

bewerkt door gyydo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het was zo ver. Het was de tweede keer dat ik bij hem in de vrachtwagen zat. Ik mocht samen met mijn zoon mee met de nieuwste Daf. De auto was nog geen week oud. De oplegger werd in no time gekoppeld en weg waren we. Ik had me van alles voor genomen. s' avonds een drankje met wat chips en pinda's en s' morgens fruh stuck. maar het liep echter anders. We waren goed en wel 1 kilometer onderweg of er vloog uit een dak koffer van een voorbij rijdende auto de bagage uit het koffer. Vervolgens vloog de deksel van het koffer richting ons ( circa 50 meter van ons af). Gelukkig zat er niemand langs ons en kon Guido uitwijken naar links zodat we niet over het deksel heen hoefden te rijden. Dat was op het nippertje. De collega van Guido had ons net nog fijntjes op een 2 steenslagpitjes gewezen en gewezen op de lage bumper spoiler. Maar ook deze zat er nog aan. Wat wij toen nog niet wisten was dat de Duitsers vrij hadden gekregen. We zouden in principe rond 5.30 s' morgens in Oostenrijk op de bestemming zijn om daar vervolgens te koppelen. Op een geven moment werd het als maar drukker en drukker. Ik heb nooit geweten dat er s' nachts zoveel auto's met en zonder caravans en  vrachtauto's op pad zijn. Na een paar uur rijden stonden we al in de file. De planner hield het ook goed in de gaten kennelijk. Hij deed regelmatig Appen  We stonden weer eens stil en Guido vertelde mij dat we waarschijnlijk later aan kwamen en dat hij ook ging overleggen waar nu te lossen. Op een gegeven moment schreef de planner "de oplegger mag niet stil staan ". Later begreep ik wat dit inhield. De parkeer plaatsen waren zo vol dat collega chauffeurs de oprit van deze parkeerplaats deden blokkeren. De toeristen ( die ook onderweg waren ) begrepen dat echter niet  en reden achteruit terug weer de autoweg op. Er ontstonden levensgevaarlijke situaties. Je moest heet goed opletten. Ook Guido had zulke extreme drukte s'nachts nog niet meegemaakt. Op een geven moment moesten we wisselen. Snel even een plasje plegen en hup weer verder. Het was geweldig. De auto reed lekker, bij geen geluid en het was een sport om op het display de tekst te krijgen "goed geanticipeerd met de combinatie de duim omhoog. Op een geven moment zaten we zelfs op 79 % . Maar later zakte dit weer. Na overleg met de planner was het zo dat de collega ons tegenmoet reed i.v.m.het tijdsverlies wat wij op gelopen hadden door de in totaal zeker 20 kilometer file. We kwamen rond 7 uur aan en hadden eigenlijk non stop door gereden. De collega in Oostenrijk stond al klaar en had hem gemakkelijk neer gezet. Ook daar ging het weer in een no-time. En weg was hij met onze lading. Ik dacht misschien is het leuk om samen te ontbijten. Guido keek op zijn horloge en zij dat hij een had zitten te rekenen. Wat dus in hield dat er eigenlijk geen tijd voor was. Een kop koffie kon nog net. En dus hup snel weer naar het toilet en de oplegger er aan en weer terug. Ik zou het eerste stuk rijden en dan kon Guido gaan slapen. De tom-tom ingesteld en weg waren we weer. Niet geschoren geen tanden gepoetst of gewassen. Wat een haast was erbij. Na 4.5 uur rijden weer de pasjes gewisseld en toen kon ik gaan slapen. Ik sliep als een rood. Lekker breed bed, en geen geluid in de auto. Toen ik wakker werd waren we al een heel eind. Onderweg heb ik 1 auto op de kop in de greppel zien liggen, 1 bestel bus op zijn kant, 1 aanhanger die van de vrachtwegen rechtdoor was geschoten ook de greppel in, diverse mensen met pech en nog 1 auto die over de kop was gegaan. Toen we bijna bij Keulen waren belde de planner op en vertelde ons dat we waarschijnlijk 25 minuten te kort kwamen. Dit zou echte betekenen dat we 9 uur stil zouden moeten staan terwijl we heel dicht bij huis waren. Dit zou heel jammer zijn maar ja dat kwam dan door de vele files. Gelukkig mochten we de auto op de standplaats in Venlo zetten en mochten we de DAF de volgende dag naar de standplaats in Veenendaal brengen. Toen we rond 16.00 uur weer in Venlo waren hadden we nog 13 minuten over. Ongelooflijk was deze ervaring. Ik wil bij deze dan ook de directie en collega's van Guido bedanken voor deze geweldig rit. Werkelijk ongelooflijk. De pinda 's en de chips zijn onaangebroken weer mee naar huis gegaan, thuis ben ik in bad gegaan heb mij geschoren tanden gepoetst en heb ik aan een stuk door geslapen.  nogmaals bedankt. Pap  

  • Like 11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vind je niet dat de planner wat te vaak beld? Ze bellen mij ongeveer 2 keer per jaar, en dan hou ik ze voor de gek.....

Zal mogelijk wel met de aard van de goederen te maken hebben en evt afspraken met de klant.

En al bellen ze mij om het half uur,als dat nodig is om de opdrachtgever tevreden te houden,ik zorg wel dat mijn accu vol blijft.

Grt. Weske

bewerkt door wesley 85
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden