[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Rara, welk transportbedrijf is dit?


Gerard 2910

Recommended Posts

  • Forumlid
Tsja, een joint allesvernietigend? Zal wel meevallen denk ik.

Maar echt gezond is het ook niet. Of zoals Karel zegt: rotzooi. Ik heb verschillende collega's gehad die graag een jointje mochten roken maar dat waren op z'n zachtst gezegd niet de meest gemotiveerde:zegtniets: .

Ik vind dat ze die rotzooi al jaren gewoon hadden moeten vrijgeven.

Gewoon legaal, accijnzen en BTW erover, en het hele criminele gedoe, het zwart geld, de woekerwinsten, moord en doodslag eromheen, allemaal in één klap overal vanaf. Veel minder werk voor de politie en opsporingsdiensten, zodat die hun tijd beter kunnen besteden. En natuurlijk meteen als bijkomstigheid dat de overheid dan normen voor "kwaliteit" kan opstellen en controleren.

Net als met alcohol, tabac, etc. Blijkbaar is er toch behoefte aan al die rommel, dus laat de overheid er maar flink aan verdienen, in plaats van al die criminelen uit de onderwereld.

Heel goed idee, alleen gaan we dat er niet door krijgen in één Europa want de meeste andere landen zijn fel tegen.

En kijk eens in Amerika, de 'war on drugs' kostte klauwen met geld, maar winnen doen ze het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar echt gezond is het ook niet. Of zoals Karel zegt: rotzooi. Ik heb verschillende collega's gehad die graag een jointje mochten roken maar dat waren op z'n zachtst gezegd niet de meest gemotiveerde:zegtniets: .

Het is voor mij weer al een tijd geleden maar een joint met een biertje.....ging goed hoor vroegah! Ik werd er idd niet echt gemotiveerd door.........

Dat het niet goed voor je is, dat weet ik. Maar dat is alcohol ook niet, is volgens mij nog een zwaardere drug trouwens. Er gaan meer mensen kapot aan alcohol dan aan een blowtje. En heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand van een joint agressief werd, van drank des te meer......

Had trouwens ook de oplossing in Haren geweest, iedereen een blow laten roken, had je geen rellen gehad ook.....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid

En kijk eens in Amerika, de 'war on drugs' kostte klauwen met geld, maar winnen doen ze het niet.

Of... willen ze niet. in Washington dus, de borderpatrol agenten zijn gemotiveerd, maar sommige in Washington draaien hun neus de andere kant op voor het probleem.

Heb zelf nooi drugs gebruikt, al 15 jarige, dat was de tijd dat je, als je 15 jaar was nog jong mogt zijn, zag ik een vent op de tafels rondspringen buiten op een terras. Toen ik vroeg waarom hij dat deed zij iemand, hij gebruikt drugs en weet niet wat ie doet. Dat was genoeg voor mij... nooit een blowtje gerookt, bekijk het maar, plus, het leven was al bizar genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

alles wordt instand gehouden want stel je voor...., iemand zei tegen mij is de wereld draait om DRUGS??? ja echt wel want geen drugs MINDER agenten,rechters,advocaten en ga zo maar door ook zelfs minder zwart geld om in de economie te stimuleren weet iemand hoeveel zwart geld er in de ronde gaat ongeveer? nou....genoeg meer dan je zal durven dromen om daar 1% van mogen hebben!!! en de USA houdt zelf alles in stand en is de grootste bedrieger van de wereld zoals in colombia allemaal schaduw-politiek!!! ik praat het niet goed maar laten we is kijken naar de hogere mensen in rang nou daar is heel wat mis.... en denk je dat die allemaal clean zijn? hahaha schijn bedriegt want die kunnen het nog beter en tja zeg zelf ze moeten veel presteren hoe doen ze dat! :zegtniets:

In iedergeval de chauffeur die is gepakt mag iedergeval al met vervroegd-pensioen!!!

misschien was de chauffeur wel niet schuldig of was het toch voor eigen gebruik!!!:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is relatief eenvoudig om de vinger te richten naar de chauffeur of de onderneming te beschuldigen, het is niet altijd zo eenvoudig. Ik ben over de afgelopen 35 jaar bedrijven tegengekomen waarvan ik zeker weet dat zij niet betrokken waren bij de export van verdovende middelen, als deze bedrijven geen kans zagen om dit te voorkomen wat voor kans denken jullie dat een chauffeur heeft. We hebben allemaal wel eens een trailer aangekoppeld zonder dat wij zeker waren van de lading en als ze je trailer vol douwen met karren met planten of bloemen heb je geen kans om uit te vinden wat er in de dozen zit. Ik heb chauffeurs, waarvan ik persoonlijk overtuigd was dat zij schuldig waren, zien weglopen van de rechtbank op de basis van vrijspraak terwijl ik ook chauffeurs, waarvan ik na een grondig onderzoek, geen bewijs kon vinden van hun betrokkenheid de gevangenis in zien gaan voor lange periodes.

Je kan jezelf als chauffeur wel beschermen tegen een eventuele aanklacht maar dat betekend dat je een hoop dingen moet doen die wij als chauffeurs normaal vinden, niet stoppen voor aan bakkie coffee, niet stoppen voor een pakkie van de weduwe, en niet stoppen om te tanken, van het moment dat je stopt zal de douane aanvoeren dat je de drugs in de trailer gestopt hebt gedurende deze pauze.

Een bekwame advocaat op je zaak zetten zal ook helpen daar deze er voor zal zorgen dat er geen bewijs materiaal verloren gaat.

Op Engeland rijden blijft een riskante onderneming maar je kan jezelf redelijk eenvoudig beschermen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden