[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wimke.....


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Pierre,ik vind dat je het enorm mooi verwoord hebt& denk dat iedereen zich in jouw woorden kan vinden. Ik wel,en heb daarom je post'geliked'...brok in me keel!

Ook Maarten schreef mooie,wijze woorden waar ieder weldenkend mens zich in kan vinden! Respect mannen :ok:

Ook ik kon niet aanwezig zijn,maar was er in gedachten zeker even bij :ja:

Dat je als een heldere ster mag stralen boven ons allen Wim...

Wijnand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Don Melvino

donders , wat een klote nieuws , had nog kennis gemaakt met wimke afgelopen zomer toen hij net wisselde van baas , zouden nog een keer bakkiej doen , kut... , bizar dit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is dus de kerkdienst en crematie van (zoals wimke zijn moeder zei ) os menneke .

We zijn met een paar man daar naar toe gegaan .

We stonden buiten te wachten op Wimke en in een keer gingen de luchthoorns van een aantal vrachtwagens open .

Wimke was in aantocht zo bleek .

Wimke werdt op een gloednieuwe MAN naar de kerk toe gebracht .

Voor op de nieuwe trekker waren 2 foto's geplakt van een trotse wimke bij zijn daf.

Het kenteken van de MAN was eigen een groen FH plaat maar aan de voorkant zat de kentekenplaat van wimke zijn daf .

De kerkdienst was mooi met muziek van henk wijngaard en rowen heze .

Wimke was een levensgenieter dat bleek ook wel uit de verhalen die in de kerk werden verteld .

Na de kerkdienst gingen we naar het crematorium in acht .

Waar Wimke nog een streek moest uit halen en we mochten er niet op omdat er brand was .

Wat later bleek alleen maar een dusdanige rookontwikkeling te zijn en alles kon normaal doorgaan .

Ook hier werden weer verhalen over Wimke verteld en door de vrienden van Wimke een videofilmpje wat ze zelf in mekaar hadden gezet laten zien .

Het was indrukwekkend .

Er stonden alle wagens van Tontrans en 1tje van zijn vorige werkgever Timmermans .

Bij het afscheid van Wimke in het crematorium heb ik mijn vaantje op de kist van Wimke gelegd als eerbetoon namens het Chauffeursforum .

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Marcel zeer diep respect voor wat je gisteren heb gedaan.

Ik ben er zelf ook geweest maar had het niet zo onder woorden kunnen brengen.

Die laatste streek van Wimke blijft er echt 1 voor wim.

Ik hoop dat wim vanaf boven op ons neerkijkt.

En nog eens vloek op ons.

Ons beschermt voor de gevaren van de weg.

Maar vooral dat hij ons af en toe nog een verast met een Wimke streek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Pierre, you amaze me again... je weet je gevoelens feilloos neer te zetten en dat is denk ik het gevoel van iedereen hier. Pierre, vertel eens over dat ongeval dat je hebt gehad in 2003? als je niet wilt begrijp ik dat hoor, ben alleen benieuwd naar wat er is gebeurd etc. Misschien een uitgangspunt voor een nieuw verhaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is alweer 2 weken geleden. Maar voelt nog steeds nog steeds als gisteren. Ik kan het nog steeds niet geloven, zal ook nog wel ff duren. Aankomend weekend. Ga ik weer eens naar het dafmuseum nu alleen zonder wimke. Ik ga voor Een tentoonstelling. Ik hoop stiekem dat de nieuwe 105 er staat. Maar het zal wel niet meer zo zijn als met wimke. Wimke rust zacht. En maak ze daar boven maar gek met de poepexpres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden