Aan je antwoord te merken was je op die dag gewoon km aan het weg trappen. Dat is kenmerkend voor de meeste hard roepers. Altijd maar klagen over de lage opkomsten bij acties, maar er zelf niet aan deel nemen.
Je schrijft hier dat beginnende chauffeurs bewust kiezen om onbetaald stil gezet te kunnen worden...Dat ze de regel van overstaan met buitenlandse feestdagen zouden moeten kennen omdat die al jaren in onze cao staat.
Hahaha de meesten weten na jaren rijden niet eens wat hun rechten en plichten zijn... En dan denk jij dat een beginnend chauffeur eerst de cao uit zijn kop leert. Wat denk je nou zelf.
Dat is een voorbeeld die bij heel weinig mensen voor komt. Een ander groot voordeel van een 8 urige werkdag is dat je dus ook 8 uur betaald zult krijgen als je op een buitenlandse feestdag over moet staan.
Ik zeg altijd tegen mijn werkgever dat wanneer hij mensen weer in E zou aan nemen er meer solicitanten gaan komen. Dat zien ze nu ook al nu mijn werkgevers grote cabines koopt.