Spring naar bijdragen

EJD

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    3048
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    8

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

EJD's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

1,9k

Waardering in de gemeenschap

  1. A13 bij Delft en A4 bij Den Hoorn. Is altijd nog wel een plekje te vinden en sta je gezellig met wat collega's bij elkaar .
  2. Dat is wat ik bedoel: euro 6 is geen vraag naar, euro 5 wel .
  3. DAF's XF SC trekkers van nog geen drie jaar oud met een ton of drie op de teller neem je momenteel voor +/_ 50K euro mee. Dan hebben we het over een wagen zowat in nieuwstaat. En dat is gezien de nieuwprijs weinig geld .
  4. Naar Euro 5 is best veel vraag. Gebruikte euro 6 raakt men aan de straatstenen niet kwijt. .
  5. Tel de vorderingen van de banken / financiers, crediteuren en fiscus bij elkaar op, trek daar de debiteuren vanaf en dan houd je een behoorlijk gat over, Selman 2.0 Rapport (rechtspraak.nl) .
  6. Hún leefomstandigheden in hun thuisland moet je niet vergelijken met ónze standaard, net zo min als dat je dat andersom ook niet moet doen. Verder gaan ze toch echt zelf met een uitzendbureau in zee met om vervolgens hier aan de slag te gaan. 85 euro per dag x 30 = 2.550,= per maand, 6 tot 10 x meer wat ze in hun eigen land onder veel slechtere arbeidsomstandigheden verdienen Al dat gejank over uitbuiting en zielig .
  7. Corona, gestegen kosten, ziekteverzuim, klant weggevallen Zoiets .
  8. Bij de boeren draait het bedrijf wel door, of ze nu de boel blokkeren of niet. De gewassen groeien, de koeien geven melk etc dus het bedrijf blijft geld opleveren waarmee ze oa hun personeel kunnen betalen Als de transporteurs gaan staken staat het bedrijf stil, dus geen omzet maar alle kosten lopen door Jouw werkgever geeft aan te gaan staken en je hoeft dus niet te werken voor een week of twee, je krijgt alleen niets betaald omdat er ook geen inkomsten voor het bedrijf zijn, zou jij daar mee akkoord gaan? En de rest van de chauffeurs? .
  9. en we hebben een doorstart: https://www.transport-online.nl/site/163416/claassen-logistics-start-failliete-speedliner-logistics-warehousing-door/ .
  10. De boeren blokkeren de boel en wie heeft daar het meeste last van? De transporteurs want die staan met hun wagen muurvast en kunnen geen kant uit. Ze zijn geen partij in alle grieven maar lijden er het hardst onder. Maar dat is iedereen worst Stel dat de transporteurs boeren bedrijven gaan blokkeren zodat er niets meer op of van het erf af kan. Wat denk je, zou het iedereen dan ook worst zijn? Of worden de boeren dan ontzet omdat hún bedrijfsvoering anders vastloopt? .
  11. Speedliner in Tilburg failliet. Lijkt mij geen klein bedrijf:
  12. Wat heb je volgens je eigen berekening nodig? .
  13. Ik noem dat zelf gewoon goed ondernemerschap. Zonder (een deel van) je wagens en personeel uit te vlaggen red je het niet. Kijk bijvoorbeeld maar eens bij de faillissementen: hoogst zelden dat er een uitvlagger omvalt .
  14. Inderdaad. Een voorbeeld: KLG Trucking Modern fleet at the lowest cost KLG Trucking – Unburden you with own modern fleet and drivers (klgeurope.com) Dit zal wel tegen het zere been zijn maar wilde het toch even kwijt:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden