-
Aantal bijdragen
1293 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Over KevinV8
- Verjaardag 09-04-1990
Recente profielbezoeken
Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.
KevinV8's Achievements
Newbie (1/14)
-1433
Waardering in de gemeenschap
-
Stomme pech, klapband.... Foto's van de tunnelbrand: http://nieuwsopbeeld.nl/2014/05/brekend-grip-2-meerdere-gewonden-brand-heinenoordtunnel-a29/ Oorzaak: http://www.rijnmond.nl/nieuws/21-05-2014/chauffeur-vrachtwagen-heinenoordtunnel-omgekomen Moge zijn ziel in vrede rusten.
-
Roemeense chauffeurs maken geen vrienden in Vlaardingen.
discussie reageerde op een Off-Roader van KevinV8 in Transportnieuws
En dan vragen hoe het komt dat Hamburg en Antwerpen opeens zulke grote concurrenten zijn geworden?!!!! Politici, mensen die zich in een sprookjeswereld wanen en totaal geen verstand hebben van hetgeen ze over moeten beslissen. Kortom: hoe eenvoudig help je een land naar de kloten. -
Vrachtwagenchauffeur zwaargewond na val uit cabine Van Hilststraat Waalwijk
discussie reageerde op een soome van KevinV8 in Ongelukken..
Hij mag van geluk spreken die dronken aardbei, voor hetzelfde geld val je zo hard op je kop dat je blijvend hersenletsel of zelfs dood gaat. -
Roemeense chauffeurs maken geen vrienden in Vlaardingen.
discussie reageerde op een Off-Roader van KevinV8 in Transportnieuws
Misschien maar eens goed ook, weten de klanten van Heisterkampf hoe dit bedrijf haar chauffeurs behandelt en te beroerd is een tegemoetkoming in de parkeerkosten te betalen voor deze toch al ultragoedkope chauffeurs. Kan ze wel begrijpen, als je al geen fuck verdient ga je ook niet voor een tientje per nacht op zo'n parking staan als het even verderop gratis is. Dat ze er vervolgens een teringzooi van maken slaat natuurlijk nergens op, dus eigen schuld dikke bult. Bij EenVandaag zeiden ze dat sommige chauffeurs zo veel geld over hebben dat ze escorts laten komen. -
Komt Scania ook met een nieuw ontwerp?
discussie reageerde op een Holland van KevinV8 in Transportnieuws
Scania heeft redenen genoeg om zo lang door te gaan met de huidige cabine, het ontwerp is tijdloos en voldoet nog steeds meer dan voldoende aan de comfort en veiligheidseisen (compleet stalen cabine) Daarnaast passen alle technische aanpassen die door de jaren heen zijn geintroduceerd (Euro 5, Adblue, Euro 6, elektronica etc.) er nog steeds in en onder. Er is duidelijk heel goed nagedacht over het ontwerp en vooruit gekeken toen de cabine werd ontworpen. Het feit dat een auto van 6 jaar er net zo goed uit ziet als 1 van 10 maanden spreekt maar weer van de kwaliteit. Een DAF cabine van 6 jaar staat al vol onder de roest om maar eens een merk te noemen. Ik vind het, nog steeds, de beste cabine om in te werken. Heb ook proefgereden met de nieuwe volvo en mercedes-benz, maar vind het allemaal wat te futuristisch. De volvo is een prachtige auto maar de MB is echt een space-shuttle. Mocht het zo zijn dat ze met een nieuwe cabine komen, dan hoop ik dat ze de lijnen van de huidige succescabine aanhouden. -
Lijkt me wel een erg kleine stempel om zo'n groot voertuig op te tillen, als ie ff niet goed staat dan gebeurd er dus dit... Je zou toch verwachten dat ze op zn minst de assen ergens op rijden en dan de bus dan op de assen wordt opgetild. Waarom hebben ze niet gewoon een normale tilbrug? daarmee bedoel ik gewoon twee ijzeren stroken waar je met de wielen op rijd en die dan omhoog gaan? werkt toch 10x makkelijker...
-
Neemt men niet zo nauw, zie 0:50. Verder geeft het filmpje een totaaloverzicht van de Russische wegtransportbranche in 2012. Trucks on the road Compilation 2012 (5) - YouTube
-
Duitse vrachtwagenchauffeur dood door gevaarlijk rijgedrag ten laste gelegdESSEX(GB) - Een 58-jarige Duitse vrachtwagenchauffeur uit Darmstadt is officieel in staat van beschuldiging gesteld voor het veroorzaken van dood door gevaarlijk rijgedrag. De man wordt er van verdacht dat hij dinsdag 2 april een ernstig ongeval op de M25 in het Britse Essex veroorzaakte. Bij het ongeval kwam een 79-jarige man om het leven en raakten enkele personen gewond. Anton M. is dinsdag direct op de plaats van het ongeval gearresteerd en moet vandaag, donderdag 4 april, voor de rechter in Basildon verschijnen. Daar zal hem dood door gevaarlijk rijgedrag ten laste worden gelegd.De Poolse vrachtwagenchauffeur, die ook gearresteerd werd, is dinsdagavond direct weer vrijgelaten. De Poolse chauffeur is geen verdachte meer, hij zal enkel nog als getuige gehoord worden.Link: Transport Ongevallen - Nieuws - Duitse vrachtwagenchauffeur dood door gevaarlijk rijgedrag ten laste gelegd ongeval: M25 crash: Two lorry drivers arrested after motorist killed in horror crash | Mail Online weet ik niet precies wie-wie is, maar ik denk dat de Poolse chauffeur met de AB-Texel auto reed, en de Duitse chauffeur in de rood/oranje Actros?
-
Truck crashes after tire blowout, kills driver - YouTube Weet niet of 'ie al een keer is gepost, maar wat een klapper zeg:eek:. Helaas overlijd de chauffeur... Enigste lichtpuntje is dat er direct andere chauffeurs stoppen om te helpen...
-
Nederlander Dave Gardien met dochter omgekomen op Stord E39
discussie reageerde op een Murphy van KevinV8 in Ongelukken..
Als je met 30 km/h al door de vangrail heen gaat, is de term vangrail dan wel passend? -
Dodelijk ongeluk door opgedofte vrachtwagen
discussie reageerde op een goudvis van KevinV8 in Ongelukken..
Dit gaat wel erg ver ja, verplicht al die troep daar weg laten halen en een boete geven. Doet me denken aan die keer dat ik bij een niet nader te noemen transportbedrijf werkte en een wagen ging ophalen bij de garage. Het was vlak voor het WK, en die hele auto lag vol met knuffels, oranje helmen, shirts, sjaals, toeters je kunt het zo gek niet bedenken. Het kwam de auto al uitzetten toen ik de passagiersdeur open trok. Heb toen alle troep weggehaald en op het bed gegooid, zo ga ik echt niet rijden. -
Dodelijk ongeluk door opgedofte vrachtwagen
discussie reageerde op een goudvis van KevinV8 in Ongelukken..
Aan de ene kant vind ik het bij sommigen weleens de spuigaten uitlopen met de troep voor het raam, grote kentekenplaten met namen erop, vaantjes, verlichte kruizen, knuffels, gordijnen, lampen etc. etc. Ik ben zelf een voorstander van een leeg raam want je moet jezelf niet meer zicht gaan ontnemen dan hetgeen je hebt. Maar als de vrouw vlak voor z'n grille heeft gestaan/gelopen dan ben je als chauffeur kansloos. Bij het station meerdere malen gezien dat een chauffeur bij de bouwplaats pal naast het station stopt voor het zebrapad en dan mensen dan naast het zebrapad pal voor de cabine langs gaan lopen, en zelfs er nog voorbij willen rennen als hij wil optrekken. Dan ben je bepaald levensmoe. -
Klopt ja, er was maar een kwart uit op de meter maar ik vind het gewoon netjes om de auto en oplegger helemaal af te tanken als je de auto vol heb gepakt, het was daarnaast een kleine moeite aangezien ze een pompeiland op het terrein hebben staan.
-
-
Bij deze dan gelijk maar, zo groot zal die niet worden;) Zaterdag rond een uur of half twee vertrokken vanuit de Meern. Ik kreeg een nette Scania mee die er van binnen en buiten goed uitzag, had niet verwacht zo'n auto "zomaar" mee te krijgen. Eerste adres een aantal karren met planten laden achter veiling Aalsmeer bij Salomo in Amstelveen, daarna door naar de Noordoostpolder om in Ens bij Wouters de oplegger vol te maken met planten. Vanaf daar zijn we richting Essen gegaan waar we de volgende ochtend bij het DC van de Metro zouden gaan lossen. We besloten de auto rond een uur of 8 vlak voor Essen bij een redelijk grote parkeerplaats met restaurant voor de avond neer te zetten. Na wat te hebben gegeten en het nodige ouwerhoeren de bedden opgemaakt en lekker gaan liggen. De volgende ochtend rond half 7 eruit gegaan, rustig alles opgeruimd en aangekleed en daarna richting Essen. Na een kort uurtje rijden komen we aan bij het DC van Metro, bij de poort krijg je een hesje en een pieper, waarna je de auto aan de kant moet zetten en je binnen moet melden. Daarna is het wachten... De ene na de andere vrachtwagen komt het terrein om en degene die na ons aankomen mogen vrijwel direct aan het dock. Na bijna een uur wachten ging de pieper eindelijk en konden wel richting het dock, auto tegen het dock gezet en lossen maar al die CC'tjes. Dat gaat met z'n 2en toch een stuk sneller als in je eentje:D Daarna even van het sanitair aldaar gebruik gemaakt en richting de poort. Daar wordt je hesje en pieper weer ingenomen, wordt je bak bekeken en mag je de slagboom door. Toen was het op naar Duisburg waar bij een fruithandelaar waar een "spoedje" op ons stond te wachten, een pallet bananen voor het distributiecentrum in de Meern. Het aandocken gaf aardig wat moeite omdat er geen lijn op de straat was aangebracht waardoor ik een paar keer scheef voor het dock uitkwam terwijl het toch echt een rechte was... Maargoed ook dat lukte en na de pallet met 4 palen en een dwarsbalk vast gezet te hebben was het richting Nederland. Rond een uur of twee waren we in de Meern en kon de auto voor de laatste keer tegen het dock om de pallet bananen eruit te zetten. Daarna de twee tanks van de auto en de tank van de koelmotor op de oplegger afgetankt, spullen uit de cabine gehaald en cabine opgeruimd en uitgeblazen. Pasje eruit, deur op slot en dat was het dan. Al met al een leuk weekendje dat wat mij betreft lekker liep qua rijden, want het is toch weer even wennen als je na een jaar weer met een vrachtauto rijd, en een starre 3-asser had ik sinds het afrijden met C+E er niet meer achter gehad. Maar het is allemaal goed gekomen, netjes en zonder schade:ok: Ja, als je het zo bekijkt is het toch best een lengte...