[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

EigenRijders: vraag Verzekeraars


EricD

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal, ik zou graag advies willen horen over verzekeraars. Ik rij zelf al een tijdje als koerier/sneltransport in bestelwagen en aanhangwagens als zelfstandige (dus met NIWO vergunning etc). Ik wil echter de overstap gaan maken naar de vrachtwagen en gaan rijden met de trekker/oplegger.

Nu heb ik tot op heden slechte ervaringen met verzekeraars, niet dat ik schade heb gehad, maar gewoon hun werkwijze, slechte tussenpersonen zonder kennis, slordigheid etc. Met name de verzekeringen voor vervoerdersaanpsrakelijkheid (avc.cmr). Dat is met een bestelwagen niet zo probleem, maar met een vrachtwagen en veel meer laadvermogen wil ik wel een goed gevoel bij deze zaken hebben..

Mijn vraag is eigenlijk of er ZZP, eigen rijders, charters zijn en waar hebben jullie je verzekeringen ondergebracht, welke partijen of tussen personen kunnen jullie adviseren. Oja. ik zit zelf in Rotterdam misschien handig om te weten.

Ben benieuwd, Eric!

ps: Tips voor een goede niet te dure accountant of boekhouder in de regio Rotterdam met verstand van de transportsector is ook welkom!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Hi, alvast bedankt voor deze eerste reaktie :tu:

Vern, ja daar heb ik in het verleden wel van gehoord, verzekeren meen ik via Concordia in Rotterdam Mijn ervaringen zijn de grote verzekeraars, zal niet direct namen gaan noemen ;)

Ben benieuwd wat er nog voor reacties komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

neem eens contact op met frank reith van concordia, die kan je perfect voorlichten.

als je me een pb stuurt zal ik je zijn telefoonnummer doen.

ook voor een goede accountant met transportervaring heb ik een adres.deze zit in schiedam

dus stuur me even een pb of e-mail en ik geef je de adressen.

gr, frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden