[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kettingbotsing duitsland


cummins

Recommended Posts

  • Forumlid

Wat een opgeblazen turbo niet kan aanrichten.

Er zijn 40 auto's op elkaar gereden op de A6, in de buurt van heilbron.

En als je goed op de foto's kijkt zie je een auto van Top flora (Goes) ertussen staan.

Deze collega komt dus niet meer thuis..

Sterkte voor de nabestaande, vrienden en collega!s R.I.P.

Fotostrecke: Kreis Schwäbisch Hall: Zwei Tote bei Massenkarambolage auf A6 Bild 10 von 20 - Polizeibericht - Stuttgarter Nachrichten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cummins waar maak jij uit op dat die collega van topflora overleden is?????

Ja vond ik eigelijk wat voorbarig, en misschien lezen hier mensen die hem kunnen mee, en die krijgen dan zo een verhaal onder ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb net die reactie gelezen in de Stuttgarter Nachrichten over het "exploderen"van zo n turbo.

Massenkarambolage auf A6: Geplatzter Turbolader gibt Experten Rätsel auf - Baden-Württemberg - Stuttgarter Nachrichten

IK had dat in heel mijn carriere nog nooit meegemaakt,terwijl ik toch ook al een paar dagen met turbomotoren rijdt(wie niet)

Tot voor een paar maanden terug;ik reedt,s'avonds op de E411 ,net voorbij Namen en was lekker aan t klimmen toen t fout ging,een explosie was t niet echt,t was meer een doffe plof en de trekkracht viel gelijk weg,ik kon nog net op de vluchtstrook komen.

Later bleek dat de schoepenas finaal doormidden gebroken was omdat van een der schoepen waarschijnlijk een stuk afgebroken was.

En,zoals ook in t krantenbericht ook staat, een dikke ondoordringbare wolk verbrande olie,wat daar in Duitsland fataal geworden is.

Bij mij gebeurde t s'avond om een uur of 11 en was t rustig op straat,als je gelijk stopt waait die wolk snel genoeg weg,maar als je nog probeert om naar een parking te komen is het echt"olie op t vuur gooien"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden