Spring naar bijdragen

ff mee met Kalakuski


dvunz

Recommended Posts

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zal het verslag voor vandaag maar schrijven.

Om 5uur vanmorgen waren we leeg. Moppelt iets van districentrum en wachten.....

Toen... //KNIP//

...op de hoogte. :bey:

Willem super man mooi dit soort verhalen te lezen, mochten jullie ingesneeuwd raken zorg ik persoonlijk dat de bier voorraad word aangevuld :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

post-2571-1394789046,6186_thumb.jpgwat eten we vandaag...hebben we gegeten..

lekker portie bami uit de micro en chocotoetje..en strax nog een paar chickenwings...vers brood met beleg voor morgen en ff tussendoor wat te snacken stukkie noorse chocoreep...

en idd het is echt zwaar dat ernaast zitten zeg...heb geen zitvlees

en van dat harde werken word je best lui zeg...

planning voor morgen?ff belletje afwachten wat waar laden en voor waar...

met willem al een deal ;als we elkaar zat worden gooi ik hem uit de wagen met baal sjag en tray bier dan redt ie zeg wel... :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Neem aan dat jullie, na lang zoeken, een plekkie op een dure bewaakte parking hebben gevonden.

waarom? we zijn leeg dus er valt nix te jatten,tevens waar we staan bij klant staan we rustig,wc is er,eigen terrein van klant met videobewaking en supermarkt op 10min lopen...internet aan boord..dus waarom dan een bewaakte parking opzoeken???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geweldig hoor, waar blijft foto van ome Willem. of nog beter foto van die 2 blonde knäckebröd.

foto van ome willem kost geld dus als je vast aktie gaat opstarten voor inzameling valt wel dealtje te maken denk :p

tja blonde dames...dat vraag ik me ook af,ruimte zat in die scania maar nog nix gezien jammer genoeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
foto van ome willem kost geld dus als je vast aktie gaat opstarten voor inzameling valt wel dealtje te maken denk :p

tja blonde dames...dat vraag ik me ook af,ruimte zat in die scania maar nog nix gezien jammer genoeg

Die zitten in de pub in centre..moet je ff metro pakken... is bij julloe om de hoek

verstuurd met mijn praatpaal over tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

goede morgen vincent t is nu donderdag maar nog geen vervolg verhaal wat beleef je daar allemaal groet van je vader wie kan mij vertellen hoe je een foto in je profiel kan plaatsen

bewerkt door trucker-leo
een vraagje erby
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
goede morgen vincent t is nu donderdag maar nog geen vervolg verhaal wat beleef je daar allemaal groet van je vader wie kan mij vertellen hoe je een foto in je profiel kan plaatsen

Rechtsboven zie he tabje controlepaneel en als je daar in zit heb je links een menu met daarin een tabje profiel foto toevoegen of uploaden en waarom nog geen vervolg verhaal. ..omdat ze beide nog .lepeltje-lepeltje in hun mandje liggen te snurken...man man wat hard werken :D

verstuurd met mijn praatpaal over tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

post-2571-1394789047,3168_thumb.jpgna veel geouwehoer en onderhandelen toch een foto van ome willem mogen plaatsen :p

afijn is het al weer donderdag joh??pff tijd gaat toch best snel terwijl je niet veel doet. @ Rob heeft al aardig in de gaten hoe het eraan toe gaat

beetje rust maken ,eten,drinken,intersletten en veel ouwehoeren over zoveel dingen en zo nu dan ff de benen strekken.owhja lepeltjelepeltje

liggen gaat beetje lastig,zodra willem zich omdraait met ze dikke kont lig ik buiten het bed en dat ligt niet zo fijn dus maar een verdieping na boven verkast...

.het is nu 11.30uur en nog op Oslo

planning??ik heb geen flauw idee...gaat vanzelf goed komen lijkt mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
rijden op scandinavie moet je niet onderschatten hoor..is zeer zwaar werk voor zeer ervaren hoog opgeleide chauffeur gheghe..

Ja dat is me wel duidelijk geworden na al die jaren dat Willem hier van alles neer zet over wat ie mee maakt. maar ben benieuwd naar foto's, kom maar door met die ploaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden