[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Fa Egbers Trans


Recommended Posts

  • Forumlid

Naam: Fa Egbers Trans Vof

Plaats: Braamt, gemeente Montferland (Montferland)

Provincie: Gelderland

Status: Faillissement

KvK nummer: 09060647 (Arnhem)

Insolventienr.: F.06/13/185

Rechtbank: Oost-Nederland vestiging Zutphen

Rechter-commissaris: mr. P.F.A. Bierbooms

Medewerkers: 7

Rechtsvorm: Vennootschap onder firma

Datum oprichting: 01-08-1986

E-mail adres: JANEGBERS@ONLINE.NL

Telefoon: 0314-651973

UWV district: District Oost - Vestiging Arnhem

Gemeente: Montferland

post-15847-1394789048,536_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:bey::banaan:biertje:wijn::ok:

Weg ermee

En ook ik heb er gewerkt....dit was mijn wagen ooit.

3 keer in de week naar munchen en nog was het niet goed.....bloedhond!

Zal waarschijnlijk te maken hebben met de rechtzaak die die hebt verloren:p

Hij had trouwens alleen nog maar Duitsers in dienst wat ik hoorde...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hmm oké, dan weet ik niet of ik de goeie voor mij heb, maar in die hoek zat er ook een met een bakwagen charterwerk deed, en die heeft een familielid van mij al eens een keer op zijn "probeer"-dag direct de kaart kapot laten rijden. Jongen was net op zoek naar zijn eerste werkgever en was ook zijn eerste 'echte' rit. Lekker begin dus!!!!

MAAR LET OP: Ik weet dus niet 100 procent zeker of dit dezelfde was, maar ik denk het wel.

Zoja, ben ik er ook niet zo rouwig om als zo een omvalt.

PS. Transportfotos.nl ? Toon onderwerp - Egbers Trans - Braamt Zo te zien had hij er wel een paar meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bas Ulft

Toch jammer dat de man hier zo wordt afgebrand. 27 jaar zijn eigen bedrijf gehad. Je kreeg de auto mee naar huis, simpel 3x per week naar Müchenritjes. Nu failliet, privé aansprakelijk, en dan nog nagetrapt worden ook. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uhmmmm,

Denk dak ik nu nog schappelijk ben......

Zal geen hele verhalen vertellen hier, maar geloof me dat ik wel weet hoe het daar eraan toe ging....

3 keer in de week naar munchen met adressen erop en gewoon ook zelf uitlossen en laden in nederland, dan heb je niet eens tijd om de wagen bij hem langs te brengen:zegtniets:

En je komt pas ergens achter als je er zelf werkt....

Hij kon zijn wagens niet thuis kwijt, dus we hadden ook geen keus....was dus niet uit liefde voor de chauffeur..........

Gouden bergen beloven, maar nakomen :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hmm oké, dan weet ik niet of ik de goeie voor mij heb, maar in die hoek zat er ook een met een bakwagen charterwerk deed, en die heeft een familielid van mij al eens een keer op zijn "probeer"-dag direct de kaart kapot laten rijden. Jongen was net op zoek naar zijn eerste werkgever en was ook zijn eerste 'echte' rit. Lekker begin dus!!!!

MAAR LET OP: Ik weet dus niet 100 procent zeker of dit dezelfde was, maar ik denk het wel.

Zoja, ben ik er ook niet zo rouwig om als zo een omvalt.

PS. Transportfotos.nl ? Toon onderwerp - Egbers Trans - Braamt Zo te zien had hij er wel een paar meer.

Dit is hem wel ja, heb zelf op de zwarte magnum en die witte gezeten, de rest ken ik niet...

In mijn tijd is er nog een witte magnum erbij gekomen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Auto's staan nu te koop bij Paashuis Lichtenvoorde, dus geen herstart.

[TABLE=width: 620, align: center]

[TABLE]

2145145_1.jpg

[TR=class: SearchResultMakeInfo]

Renault

[TR=class: SearchResultTypeInfo]

Premium 420.25/26T P

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

2145081_1.jpg

[TR=class: SearchResultMakeInfo]

Renault

[/TR]

[TR=class: SearchResultTypeInfo]

Premium 460.25/26 T

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

2144949_1.jpg

[TR=class: SearchResultMakeInfo]

Renault

[/TR]

[TR=class: SearchResultTypeInfo]

Magnum 480.19T

[/TR]

[/TABLE]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch jammer dat de man hier zo wordt afgebrand. 27 jaar zijn eigen bedrijf gehad. Je kreeg de auto mee naar huis, simpel 3x per week naar Müchenritjes. Nu failliet, privé aansprakelijk, en dan nog nagetrapt worden ook. Jammer.

Tja, zo kan je alles recht en goed kletsen! :o

(Overigens ken ik het bedrijf niet, dus of het terrecht is of niet, daar laat ik mij niet over uit!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik wil niemand kwetsen of natrappen, ik vel geen oordelen en geef alleen weer wat mijn ervaring is: hij bood een baan aan via UWV (ik dacht zo'n 3,5 jaar geleden), ben er toen wezen praten.

Op zich een aardige man, had bepaalde ideeen die niet helemaal bij mij pasten op dat moment.

Zo bood hij C 0 aan, stukgoedwerk op Zuid-Duitsland en alleen de rijuren zouden betaald worden, je mocht inderdaad de auto mee naar huis nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@routier: Als je in een financieel moeilijke situatie zit en je ziet geen andere uitwegen, dan kan ik me indenken dat er op een bepaald moment de afweging gemaakt moet worden of dat het een tijdelijke oplossing kan bieden.

Daar zit wat in.

Maar ik vind dit wel een misselijke manier van misbruik maken van de situatie waarin een chauffeur verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik wil niemand kwetsen of natrappen, ik vel geen oordelen en geef alleen weer wat mijn ervaring is: hij bood een baan aan via UWV (ik dacht zo'n 3,5 jaar geleden), ben er toen wezen praten.

Op zich een aardige man, had bepaalde ideeen die niet helemaal bij mij pasten op dat moment.

Zo bood hij C 0 aan, stukgoedwerk op Zuid-Duitsland en alleen de rijuren zouden betaald worden, je mocht inderdaad de auto mee naar huis nemen.

Hij heeft het u vantevoren gezegd. Het was uw keuze om er niet te beginnen, omdat u zich niet in zijn voorwaarden kon vinden. In deze bent u dan allebei duidelijk. Maar wat niet correct is, om er te gaan werken terwijl u weet dat alleen rij-uren betaald worden tegen C-0, en daarna als de beste man failliet is uw beklag op een forum te doen dat hij te weinig betaalde. Dan had u bij voorbaat al moeten weigeren om tegen deze condities te werken. En de man had een VOF, dus kan nu privé gaan bloeden. Shompie zal u kunnen vertellen dat dat niet aangenaam is. Een beetje respect voor meneer Egbers is daarom wel op zijn plaats lijkt me. Hij heeft 26 jaar lang toch chauffeurs en hun gezinnen onderhouden door ze van werk te voorzien. Deze vorm van natrappen welke ik hier lees getuigd niet van een buitengewoon hoog sociaal niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden