[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Expresweg versperd door ongeval met twee vrachtwagens


hellbengel

Recommended Posts

  • Forumlid

In het Oost-Vlaamse Vrasene, een deelgemeente van Beveren, is de N49 donderdagmiddag versperd in beide richtingen door een ongeval met twee vrachtwagens. Dat melden het Vlaams Verkeerscentrum en de wegpolitie. Het gemeentelijk rampenplan werd afgekondigd omdat een van de vrachtwagens geladen was met gas- en zuurstofflessen, zegt burgemeester Marc Van de Vijver van Beveren.

Expresweg versperd door ongeval met twee vrachtwagens - Gva.be

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De expresweg: dat is ook zo'n route waarbij het wel lijkt dat men de afstand Antwerpen-Zeebrugge keer op keer moet zien te verkorten.

Het is als net zo'n racebaan als die waardeloze E17!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
De expresweg: dat is ook zo'n route waarbij het wel lijkt dat men de afstand Antwerpen-Zeebrugge keer op keer moet zien te verkorten.

Het is als net zo'n racebaan als die waardeloze E17!

Expresweg , N49 tegenwoordig E34 :ja:;)

gisteren was het ook terug prijs op de E17 , de poorten stonden open toen ik bij E5 aan het laden was , heb de knal gehoord :ja: , dan maar even koffie gaan sleurpen en wat later de beeldjes gekiekt :angel:E17 Sint-Niklaas - YouTube

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Expresweg , N49 tegenwoordig E34 :ja:;)

gisteren was het ook terug prijs op de E17 , de poorten stonden open toen ik bij E5 aan het laden was , heb de knal gehoord :ja: , dan maar even koffie gaan sleurpen en wat later de beeldjes gekiekt :angel:E17 Sint-Niklaas - YouTube

Komt er in dat flimpje nou om ong 55 sec zo`n FH van den ouden links in beeld die in het vermist topic staat????? Lijkt wel of ie ook zo`n tank heeft....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Komt er in dat flimpje nou om ong 55 sec zo`n FH van den ouden links in beeld die in het vermist topic staat????? Lijkt wel of ie ook zo`n tank heeft....

Nee, kijk maar naar de kleur van de cabine. Die vermiste auto heeft meer wit aan de zijkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Hier staan wat duidelijke foto`s op. Wat een ravage....

Je zal het bericht maar weer thuis krijgen.

Vrachtwagen gekatapulteerd over vangrail

Het ongeval gebeurde rond 13 uur in de richting van Knokke. Een vrachtwagen met Nederlandse nummerplaat probeerde andere voertuigen in te halen, maar ging tijdens dat manoeuvre aan het slingeren. De vrachtwagen werd daardoor over de vangrail gekatapulteerd en knalde op een voertuig uit de andere rijrichting. De vrachtwagen vervoerde gasflessen en door de klap ontstond er brand in de cabine. De vrachtwagenbestuurder was op slag dood.

Stertkte voor de familie , vrienden , werkmakkers en hulpdiensten . RIP chauffeur .

Verder lezen << hier >>

bewerkt door trucker10
Bron toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

De chauffeur zou 38 jaar zijn , vermoedelijk is hij moeten uitwijken of in aanraking gekomen met een reservewiel dat op de baan lag .

Bron : zonet via het radionieuws vernomen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ik niet snap na het zien van de foto's. ADR, gasflessen gevuld met vloeibaar gas. Op 1 foto staan omstander achter de vangrail te kijken naar hoe een brandweerman de boel aan het blussen/koelen is. Mij is geleerd op de ADR cursussen om omstanders weg te sturen bij ongeval of brand desnoods een beetje hardhandig, of gelden in België ander regels bij ADR ongevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Ik wil gerust de vraag op het HDFV stellen welke perimeter er is bij een ADR ongeval . Vloeibare gassen die branden daar heb je al vlug temperaturen boven de 2.500 graden en dank denk ik dat de grootste zorg van de brandweer daar lag dan het weghouden van ramptoeristen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Die fotograaf had misschien beter moeten weten en deze foto er niet tussen te zetten omwille van respect voor de familie van de overleden chauffeur;)

Als beroeps chauffeur zouden ze ook beter moeten weten om niet te pauzeren bij een persfotograaf , ik vermoed dat dit de kop van de file is , ze weten ook best wat daar gaande was en waarom ze daar stonden , waar is hun respect dan voor een collega die op enkel meters van hun het leven heeft gelaten door een reservewiel van een andere collega te ontwijken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden