Spring naar bijdragen

Wegomlegging in belgie is altijd een verrassing.


Gast peterp

Recommended Posts

Gast peterp

:cool:

Ja hoor de weg is dicht door het dorp dan maar de wegomlegging volgen, ojee een bord verboden voor 3,5 ton en keren mag ook al niet via het tankstation verbodsbord 7,5 ton.

Gewoon de weg van de wegomlegging maar gevolgd het was wel te doen en het was soms best krap maar wel leuk.:rolleyes:

Soms sta je via een wegomlegging in België opeens op een zandweg of een erg krap weggetje.

(ik vraag me af wie :confused: die wegomleggingen van te voren bekijken of mag een ieder in België borden plaatsen??)

Groeten peter:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank e dood of de gladiolen. ....en aan het eind ook nog een bord neerzetten met wie verantwoordelijk is voor de signalisatie (als je het haalt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dat was voor mij uiteindelijk ook een rede dat ik toch maar een navigatie had gekocht.

die gekke omleidingen te proberen verbeteren, moet je wel een navi hebben tegenwoordig.

tegenwoordig zijn in de kleinere stadjes verboden voor grote vracht, alleen ben ik altijd bestemmngs verkeer..

vind ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Zelf ik sta van de ene dag op de andere voor verrassingen :ja: om de paar dagen ( 5 a 6 ) moet ik toch eens gaan tanken op het bedrijf rij ik van de A12 via de Londerzeelsesteenweg zo binnendoor naar de Neromstraat kom je na 1 km aan een mini rondpuntje waar plots links , rechts en rechtdoor een tonnage beperking is ingevoerd :eek: .

Ze hebben 6 maand aan een stuk snelheidscontroles gedaan om onze chauffeurs het geld uit hun zak te halen , echter is het hun niet gelukt iedereen hield hem aan de 50 en ja zelf bij het schooltje aan de 30 km/h :ja: , dan maar hun slag thuis halen via tonnagebeperking waardoor wij nu tot Meise kunnen omrijden > meer kilometers , extra verbruik , uitstoot Co2 .

Ik heb in België al eens de vraag gesteld wie de pijlen voor de omleiding aanbrengt en of er eventueel een controle door de lokale politie kan plaatsvinden . Het is de aannemer die de bewegwijzering aanbrengt en de lokale politie heeft het te druk met andere zaken , die werkmensen weten wel met wat ze bezig zijn ook al komen ze soms uit een andere provincie en kennen ze ook maar enkel de situatie via google/bing maps .

Bellen naar het nummer wie verantwoordelijk is , is in veel gevallen een antwoordapparaat of gsm die uit staat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
De borden volgen die op de a-weg staan volgen, is simpeler misschien.DOORTOCHT MEER AFGESLOTEN is misschien niet duidelijk genoeg voor betweters?????

Volgens mij ging dit topic over het nut van al die 3,5ton borden, en alle gevolgen van die omleidingen.......

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De borden volgen die op de a-weg staan volgen, is simpeler misschien.DOORTOCHT MEER AFGESLOTEN is misschien niet duidelijk genoeg voor betweters?????

Deze hebben ze dan geplaats nadat er denk ik wel wat klachten zijn geweest van ( het Tankstation aldaar en mensen die aan die wegomlegging wonen. )

Het was zekers handiger geweest als dat de normale manier :ok:zou zijn in België maar het is vaak niet zo.

Maar meestal is een afsluiting in België een leuke verassing :confused:. en dan maar weer zien waar we uit gaan komen.:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Deze weg ( humbeeksebaan) rijden we normaal altijd als we gelost hadden bij krefel in Humbeek.

Toen ik heen ging waren ze niet met de weg bezig, maar bij terugkomst...:banaan:

Waar het rode pijltje staat hadden ze de weg opengebroken en dus werden we vriendelijk verzocht deze weg te volgen.

Ok, geef toe, mijn stuurmanskunst werd op de proef gesteld, ware het niet...

Dat het overige verkeer komende van de andere kant ook via die weg mocht rijden....:D

post-17947-1394790065,9653_thumb.jpg

ff klikken en je ziet me in het groot...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze weg ( humbeeksebaan) rijden we normaal altijd als we gelost hadden bij krefel in Humbeek.

Staat er bij Krefel niks aangegeven hoe te rijden ?

Of ze zijn ook niet op de hoogte gesteld van de omleiding , maar normaal hangen ze dit op ook voor hun eigen chauffeurs .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat was het komische ervan, de vorige afsluiting toen ze in Humbeek aan het werk waren was netjes van te voren aangegeven.

Ze hebben daar nu een wegversmalling gemaakt op dat punt en toevallig die dag besloten ze deze even te asfalteren...

Onaangekondigd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden