[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

uw auto op de foto vrijdag 26Juli2013???


Daflover

Vraag

  • Forumlid

ATTENTIE!!

Voor alle chauffeurs / chauffeuses die vrijdag richting assen over de A28 bij Hoogeveen komen.

Daar sta ik weer om een prachtig plaatje van uw koets te maken !

Even opletten bij HMP. 142.0 , Bij Viaduct : De Koppeling.

Zodra de foto's online staan plaats ik de link waar u misschien u auto wel terug kan vinden!

Tot vrijdag!

grtz. FD.Fotografie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast combidriver
ATTENTIE!!

Voor alle chauffeurs / chauffeuses die vrijdag richting assen over de A28 bij Hoogeveen komen.

Daar sta ik weer om een prachtig plaatje van uw koets te maken !

Even opletten bij HMP. 142.0 , Bij Viaduct : De Koppeling.

Zodra de foto's online staan plaats ik de link waar u misschien u auto wel terug kan vinden!

Tot vrijdag!

grtz. FD.Fotografie!

mooi, maar kunnen de desbetreffende chauffeurs dan een GRATIS copy krijgen, of moet deze betaald worden?????:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
mooi, maar kunnen de desbetreffende chauffeurs dan een GRATIS copy krijgen, of moet deze betaald worden?????:angel:

Kreeg een tijdje terug ook een foto van de auto. €30.was ook nog een slechte foto. Alleen de achterkant en niet eens echt scherp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Zodra de fotos online staan. en 'jou' auto staat er tussen kan je mij via de mail een berichtje sturen welke auto etc.etc. en dan komt de foto GRATI'S .

'Jou' Kant op via de mail !

Zou je de foto via de post willen dan kost het natuurlyk wel geld. wat ik moet het ook betalen .

En daarbij. Ik publiceer geen slecht kwaliteit fotos!

Zelf zou ik ook geen slechte kwaliteit foto willen. Dus ik neem aan een ander ook niet.

Het zou leuk zijn als meer mensen hier hoogte van krijgen .

Misschien dat jullie een beetje reclame kunnen maken deze 2 dagen nog ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Leuk initiatief Francy ik heb net de foto's op je facebook bekeken maar mooie foto's.

Maarre ik sta bij Hooghalen langs de A28 foto's te maken, ik heb geen oproep nodig de chauffeurs en transportbedrijven weten mij zo wel te vinden voor de foto's :D

oh haha dankjewel! dat is snel ..

wel op de goeie facebook dan ? van fdfotografie ?:p

Ik doe het nu 3 jaar.. maar ben er poosje niet zo mee bezig geweest , ben zins +-5maand weer echt goed mee bezig.

Dus maar even weer een beginnetje opbouwen haha!

Waar kan ik jou fotos vinden ?! nu ben ik wel benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast combidriver
Zodra de fotos online staan. en 'jou' auto staat er tussen kan je mij via de mail een berichtje sturen welke auto etc.etc. en dan komt de foto GRATI'S .

'Jou' Kant op via de mail !

Zou je de foto via de post willen dan kost het natuurlyk wel geld. wat ik moet het ook betalen .

En daarbij. Ik publiceer geen slecht kwaliteit fotos!

Zelf zou ik ook geen slechte kwaliteit foto willen. Dus ik neem aan een ander ook niet.

Het zou leuk zijn als meer mensen hier hoogte van krijgen .

Misschien dat jullie een beetje reclame kunnen maken deze 2 dagen nog ?

kijk, dit is een goede reactie. Ik hoop dat je veel mooie trucks op de gevoelige plaat wilt zetten. Hier maak je veel leden blij mee. Vaak gaat het alleen om commercieel belang, en kun je alleen een foto tegen betaling tegemoet zien, dat was mijn insteek. Maar voor jou geld :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
kijk, dit is een goede reactie. Ik hoop dat je veel mooie trucks op de gevoelige plaat wilt zetten. Hier maak je veel leden blij mee. Vaak gaat het alleen om commercieel belang, en kun je alleen een foto tegen betaling tegemoet zien, dat was mijn insteek. Maar voor jou geld :ok:

Ik hoop het ook! ik vindt het leuk om te doen ,

Tsja sommige mensen hebben hun beroep er van.

bij bepaalde dingen vraag ik wel geld hoor. als iemand me mee vraagt bijvoorbeeld.

Maar dit komt uit mezelf.

Dus dan ga ik er geen geld voor vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Leuk initiatief Francy ik heb net de foto's op je facebook bekeken maar mooie foto's.

Maarre ik sta bij Hooghalen langs de A28 foto's te maken, ik heb geen oproep nodig de chauffeurs en transportbedrijven weten mij zo wel te vinden voor de foto's :D

Inderdaad. Waren mooie foto's van die oranje Scania.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10
niet ik er zal rijden maar wat is daar dan aan de hand

Dagpasje 15 euro en weekendpasje 25 euro voor Assen zonder fotootje die moet je daar zelf nemen :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10

De Belgen komen terug feesten in Assen , dit jaar geen witte broek op roestige vatten , maar naar het schijnt rode botjes en rode hoed .

P.S. Den Duitser Andreas Schubert , was er zijnen eersten , staat al op de foto :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden