[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlandse vrachtwagenchauffeur gearresteerd na ongeval op Britse A27


Gast butlerbob

Recommended Posts

Gast butlerbob
Nederlandse vrachtwagenchauffeur gearresteerd na ongeval op Britse A27

SUSSEX(GB) - De Britse politie heeft vandaag, dinsdag 15 april, een 36-jarige Nederlandse vrachtwagenchauffeur gearresteerd nadat hij een ongeval veroorzaakt zou hebben.

Bron: http://www.transport-online.nl/site/46849/nederlandse-vrachtwagenchauffeur-gearresteerd-na-ongeval-op-britse-a27-foto/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Geen idee Paulo, maar als die gasten bij ongevallen betrokken en wellicht meerdere malen dan schort er toch iets aan de planning druk?

Als het zo is hè, maar ik weet wel dat bij sommige bedrijven de druk behoorlijk opgevoerd kan worden en maken de chauffeur helemaal gek.

Een keer meegemaakt dat achterlijke pressen van die stress kippen die planners heten (niet allemaal hoor) zat nog maar vijf min af van 10 rijuren en zocht naar parking en kon er eentje bereiken binnen de tijd, had nog een minuutje over ongeveer, gaat de telefoon of ik toch maar kon doorrijden naar de klant want hij stond te wachten bla bla bla.

Nou nee want mijn rijuren zijn op en ik rij geen cm meer, mijnheer werd boos en ik moest gaan!

Nou niet dus, dacht dat hij ontplofte, maar ja hij had natuurlijk wat beloofd aan die klant en nu kon hij zijn belofte niet waarmaken en dat zou dan moeten over mijn rug? en wie betaald de bekeuring een week of later als je controle krijgt, kan moeilijk zeggen "ja maar de planner........" nou gewoon aftikken hoor.

Ging niet op dus en dat zou gevolgen hebben voor mij etc. heb hem vriendelijke verzocht om even contact op te nemen met baasje en als hij nu verteld aan baasje dat zij de bekeuring gaan betalen en dat even laat weten dat het ook zwart op wit staat dan wil ik wel overwegen om te gaan rijden, hoorde niets en ik heb baasje gebeld of hij iets vernomen had maar ook niets dus de groeten ermee.

Volgende dag kom ik bij die klant en die zegt tegen mij "waar is die tweede chauffeur?" tweede chauffeur? er is geen tweede chauffeur want ik rij solo, toen snapte ik al waar het om draaide, die planner had gezegd/belooft dat de spullen zouden worden geleverd maar helaas dat plan ging niet op, volgens klant had hij betaald voor twee chauffeurs en dat hij zodoende 's avonds laat nog zijn spullen zou krijgen, dat betekende oorlog tussen klant en planner, heb overigens die planner nooit meer aan de telefoon gekregen, goh waar zou die nou gebleven zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Dat was een chauffeur met een drankje op.

Daar wordt in dit artikel niet over gerept.

Maar idd, zelfde bedrijf.

 

Groet ron

Drankje op!!  rijbewijs voor 10 jaar afnemen en verbranden ter plekke, maar hij is in de UK gepakt dan kan hij z'n LOL nog op, die komt er niet vanaf zoals hier met een taakstrafje maar minimaal 6 maanden tot een jaar zitten + een fikse geldboete en bij z'n baasje kan hij het ook wel schudden.

 

Die Duitser die vorig jaar op de M25 een ongeval veroorzaakte omdat zijn ego werd aangetast door een Pool en waarbij twee doden vielen heeft 8 jaar gekregen.

 

Hou mij ten goede hoor, maar ik heb niks met gasten die zuipen terwijl ze donders goed weten dat ze nog moeten rijden en die lul verhalen "ach het is maar één pilsje" die dat verkondigen mogen ze mij ook direct rijbewijs afnemen, als je beroepschauffeur bent blijf je met je poten van de drank af, doe je maar in het weekend, maar ja ik zal hier wel weer ongelijk krijgen want de algehele tendens is wel als je niet of nauwelijks drinkt (alcohol) dan hoor je er niet bij! :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Geen idee Paulo, maar als die gasten bij ongevallen betrokken en wellicht meerdere malen dan schort er toch iets aan de planning druk?

.....

Zou het niet iets zeggen over de kwaliteit van de tegenwoordige chauffeurs?

Niet altijd meteen naar een ander wijzen, de planners zijn tegenwoordig net zo erg als vroeger. Tijdsdruk was er, is er en zal er altijd wel blijven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Altijd weer dat gezeik over de kwaliteit van de huidige chauffeurs, nee die allemaal naar Scandinavië zijn gegaan dat zijn pas wereld chauffeurs toch?

Man Man laat je nakijken of wordt het alweer te WARM daar in Noorwegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zou het niet iets zeggen over de kwaliteit van de tegenwoordige chauffeurs?

Niet altijd meteen naar een ander wijzen, de planners zijn tegenwoordig net zo erg als vroeger. Tijdsdruk was er, is er en zal er altijd wel blijven....

  
Altijd weer dat gezeik over de kwaliteit van de huidige chauffeurs, nee die allemaal naar Scandinavië zijn gegaan dat zijn pas wereld chauffeurs toch?

Man Man laat je nakijken of wordt het alweer te WARM daar in Noorwegen?[/quot

Zou het niet iets zeggen over de kwaliteit van de tegenwoordige chauffeurs?

Niet altijd meteen naar een ander wijzen, de planners zijn tegenwoordig net zo erg als vroeger. Tijdsdruk was er, is er en zal er altijd wel blijven....

Heb zelf ook naar UK gereden in de tijd dat nog alles kon, 4 uur drinken of Oostende Dover sealink dan dagje vrijmaken en gaan, dit min twee keer per week op de terug weg paar uur op de trap staan papieren maken, slapen 4 uur drinken en weer gaan ....

Zou toch zeggen in deze tijd met digi tacho etc je echt wel aan je rust komt en ook voor het slapen gaan een biertje kan drinken zonder probleem, idd dit zegt echt wel iets over de kwaliteit van de huidige chauffeurs en ja hier is het het al warm 41 graden vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Hé Noorwegen chauffeur op een BUS!!! nog niet eens op een klasse Touringcar jij lult ook al alsof je omhooggevallen bent :D

 

En Paulo, ze mogen van mij alle alcohol verbieden in restaurants en andere eetgelegenheden net zoals in Zwitserland daar verkopen ze niet eens alcoholische dranken in weg restaurants, en biertje ff hier en daar, iedereen die zuipt en achter het stuur gaat zitten is een potentiële moordenaar!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Let even op!!!

Nu niet de beide ongelukken door elkaar halen!!

Bij de vorige was de chauffeur onder invloed van alcohol.

 

Bij DIT ongeluk, wordt er absoluut NIET over alcohol gesproken.

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Zal onze vriend Dirk even contacten die heeft veel connecties daar in de UK en misschien mag hij wel komen opdraven om deze, volgens onze Noorse superchauffeurs, kwaliteits-chauffeur bij te staan onder het genot van een kop koffie of oer Engelse thee (Tea)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Zou het niet iets zeggen over de kwaliteit van de tegenwoordige chauffeurs?

Niet altijd meteen naar een ander wijzen, de planners zijn tegenwoordig net zo erg als vroeger. Tijdsdruk was er, is er en zal er altijd wel blijven....

Ik was even in de war en had een andere posting verward met die van Murphy en aangezien ik ook maar een simpele ziel ben en niet geheel zonder fouten bied ik aan Murphy en alle anderen die hier wellicht aanstoot tegen hadden genomen, mijn welgemeende excuus aan, sorry jongens maar dat heb je weleens als je drie dingen tegelijk wilt doen, nooit meer "Bob" zal ik dan maar tegen mijzelf zeggen :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bob, alcohol en verkeer gaat zeker niet samen en wil ook niet zeggen dat de beste chauffeurs in het hoge noorden wonen.

Zelf woon ik in het zonnige zuiden sneeuw hebben we nog nooit gezien behalve dan in skidubai.

Wat er denk ik en ook door mij bedoeld word is met alle regels van tegewoordig digi tacho etc. zou je toch op zijn minst uitgerust aan nieuwe dag moeten kunnen beginnen en alcohol is geen probleem dat het word verkocht aan de autoweg op het laatst is het toch de gene die het koopt c.q. drinkt als het niet kan of mag of toch nog maar eentje meer.

Zo kun je nog wel alles verbieden maar op het eind verantwoordelijkheid van de chauffeur, wat als hij internet heeft en heel de nacht hier op CF zit en vervolgens dag erop in slaap valt gaan we hem dan bannen hier.

Wel degenlijk te doen met qualiteit van "sommige" chauffeurs maar goed dit groepje "sommige" had je vroeger ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

LOL multitasken, ja het is mogelijk met drie schermen voor je neus en twee PC's maar het is wel ontzettend vermoeiend!!!!!

Vandaar dat ik jou en anderen in posting 17 dat maar even heb rechtgezet en vergeet niet Politieman/vrouw hebben ook het wiel niet uitgevonden, hier verderop woont er eentje die nooit verder zal komen dan waarschijnlijk Agent 1e klasse maar hoger in functie of rang?  ik heb zo mijn twijfels. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Lekker slim bekeken als je een bandje moet wisselen

Hier in NL gaan ze vast in de sloot liggen op z'n kop zodat je alle vier de banden snel kan wisselen, hoe je daarna de weg weer opkomt is van geheel andere orde.......... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hou mij ten goede hoor, maar ik heb niks met gasten die zuipen terwijl ze donders goed weten dat ze nog moeten rijden en die lul verhalen "ach het is maar één pilsje" die dat verkondigen mogen ze mij ook direct rijbewijs afnemen, als je beroepschauffeur bent blijf je met je poten van de drank af, doe je maar in het weekend, maar ja ik zal hier wel weer ongelijk krijgen want de algehele tendens is wel als je niet of nauwelijks drinkt (alcohol) dan hoor je er niet bij! :zegtniets:

Ach 's avonds thuis op de bank kun je toch ook bier drinken. Zolang je maar weer helemaal helder bent als je weer gaat sturen zie ik het probleem niet. Ow en als je je rijbewijs wordt afgenomen ivm drank dan wordt je jaren lang gestraft omdat je een speciale verzekering mag gaan afsluiten tegen woekerprijzen. Dus 10 jaar je rijbewijs kwijt zou een ontzettend zware straf zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Nou Gyydo dat valt wel mee hoor, maar ik mij behoorlijk boos maken als er drank in het spel is of zoals we het ook wel benoemen Alcohol in welke vorm dan ook.

Het is nog niet bewezen dat er daadwerkelijk drank/alcohol in het spel was maar dat horen we later wel, hij heeft nog een geluk bij een ongeluk (ik spreek bijna nooit over een ongeluk omdat daar het woord "geluk" in voorkomt en dat heb je niet bij een ongeval, ja sommige 2%) dat er geen doden bij zijn gevallen want dan kan hij zeker een jaartje of 7 à 10 vakantie vieren in een kamertje van 2 bij 3.

 

Ik heb in mijn bestaan als chauffeur helaas teveel en genoeg gezien wat de impact is van iemand die gezopen had en een ongeval veroorzaakte, de ellende is namelijk niet te overzien zeker niet als je na een tijdje nog contact hebt met die persoon die het had overleefd, zijn vrouw en twee kinderen niet namelijk!, het is ten hemel schreiend wat deze man mij te vertellen had en hij heeft het allemaal nog een keer mogen meemaken in de rechtszaal omdat de veroorzaker, die wonderlijk en wel weinig mankeerde, zijn wagen was een wrak en ik kon toen niet bevatten dat daar nog iemand levend zou uitstappen, maar hij wel dus met een paar schrammen en een gebroken arm en dat noem ik dan 'weinig mankeren" t.o.v. de slachtoffers.

De dader kreeg 100 uur taakstraf en twee jaar rijontzegging en moest zich onder behandeling laten stellen, wat zijn dit voor straffen! dit staat toch haaks op het leed wat hij heeft veroorzaakt maar daar ging volgens de man (het slachtoffer dus) volledig aan voorbij leek het wel, de dader had een behoorlijk zielig verhaal en daar is de voltallige raad ingetuind.

 

is al jaren geleden dit maar ik zie en kan het nog zo voor mij halen en dat zijn de minder prettige dingen die je kan meemaken op de weg en ik hoop dat geen van ons hier dit ooit zullen gaan meemaken, het hakt er wel behoorlijk in zal ik maar zeggen.

Ik probeer het te vergeten maar elke keer als ik zeer zo'n bericht lees dat er bij een ongeval drank in het spel was dan komt het weer boven helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

3636354592.jpg

 

 

 

POLICE have charged a man with careless driving following a crash on the A27 which caused widespread chaos for motorists on Tuesday (April 15).

 

A turquoise Vauxhall Corsa, a white Ford Transit and a green DAF lorry collided at about 11.40am between the Ford Road roundabout and the Causeway roundabout close to Arundel railway station.

The lorry driver Shameer Wadalee, 36, from the Netherlands, has been charged and will appear before Worthing magistrates on July 8.

A 57-year-old woman from Littlehampton who was driving the car was taken to Worthing Hospital for treatment for suspected pelvic injuries.

Police are appealing for witnesses to the crash to call them on 101.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden