[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

eurovignet!!


France Routiers

Recommended Posts

  • Forumlid
Of een jaarvignet nemen, vaak goedkoper

Helemaal geen vignet kopen voor als je in NL rijdt ... ;)

Nog goedkoper ...

In Belgie is de pakkans wat hoger en liggen ook de boetes hoger (250euro)

Maar voor NL en als ik Eigen Rijders zou zijn ....

Overigens vind ik het belachelijk sinds Dland uit het vignet is gestapt (maut) het bedrag nog altijd even hoog is gebleven!!!

(zogenaamd op basis van de regelgeving kon de prijs van het vignet niet omlaag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal geen vignet kopen voor als je in NL rijdt ... ;)

Nog goedkoper ...

In Belgie is de pakkans wat hoger en liggen ook de boetes hoger (250euro)

Maar voor NL en als ik Eigen Rijders zou zijn ....

Overigens vind ik het belachelijk sinds Dland uit het vignet is gestapt (maut) het bedrag nog altijd even hoog is gebleven!!!

(zogenaamd op basis van de regelgeving kon de prijs van het vignet niet omlaag)

Ik heb 2 jr geleden 2 mnd met een verlopen vignet gereden , en als of ze het ruiken ben 1 x in belgie aangehouden en ja hoor 250 euries , 2 dgn later rij ik bij Oss en daar weer het zelde verhaal ! Douane-controle weer een boete ! De volgende dag weer een nieuw jaar vignet en er is nooit meer naar gevraagd !:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom af en toe in nl en wij kopen alleen maar voor de dag dat we hier zijn.

jaarvignet is voor ons niet lonend

ben vaak wekenlang in buitenland waar het niet nodig is.

maar wel handig die link van verkooppunten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb 2 jr geleden 2 mnd met een verlopen vignet gereden , en als of ze het ruiken ben 1 x in belgie aangehouden en ja hoor 250 euries , 2 dgn later rij ik bij Oss en daar weer het zelde verhaal ! Douane-controle weer een boete ! De volgende dag weer een nieuw jaar vignet en er is nooit meer naar gevraagd !:mad:

Direct na de invoering van de MAUT in Duitsland waren er veel controles (in Belgie en NL) op het hebben van een Eurovignet. In die tijd ben ik ook meerdere keren gecontroleerd geweest, zelfs een keer 2x op een DAG!

Daarvoor en daarna ben ik nooit meer gecontroleerd op het hebben van een eurovignet.

(bij mijn werkgever hebben we overigens een jaarvignet)

Ik ken echter een EigenRijder die al ruim 10jaar zonder vignet rijdt en hiervoor slechts 1x op de bon gegaan is .... reken uit je winst.En bestanden zijn duidelijk NIET gekoppeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ken echter een EigenRijder die al ruim 10jaar zonder vignet rijdt en hiervoor slechts 1x op de bon gegaan is .... reken uit je winst.En bestanden zijn duidelijk NIET gekoppeld.

breng ze nou niet op het idee om de bestanden te koppelen:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden