[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Maarheeze, Philipsweg; Chauffeur gewond bij vrachtwagenongeval politie zoekt getuigen


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

Bij een aanrijding op de Philipsweg is rond 15.45 uur een 57-jarige vrachtwagenchauffeur uit Wessem gewond geraakt. Hij reed in zijn vrachtauto over de Philipsweg, komende uit de richting van Maarheeze. In een bocht moest hij uitwijken voor een nog onbekende tegenligger die op de verkeerde weghelft reed. Het slachtoffer kwam in de berm terecht waarna zijn voertuig kantelde.

Hij heeft even bekneld gezeten maar kon al snel door de brandweer bevrijd worden. Hij is meegenomen naar een ziekenhuis. De Philipsweg is geheel afgesloten. De politie doet onderzoek naar de aanrijding en is op zoek naar de chauffeur van de tegenligger, een bestelauto/bus.

Ook is de politie op zoek naar getuigen van deze aanrijding. Mensen die iets gezien hebben worden verzocht contact op te nemen met de politie in Maarheeze via het nummer 0900-8844.

Bron+foto's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Arrghh! Dit vind ik nou zo erg he! Je veroorzaakt een ongeval en hebt nog het lef om door te rijden ook! En die chauffeur zit in de penarie. Ik hoop van harte dat diegene van de bestelbus zich alsnog meldt op het bureau. Maarja... dat soort dingen gebeuren wel vaker.

Pas nog zo'n verhaal gehoord, iemand rijdt in z'n vrachtwagen langs het kanaal (2 baans weg) Komen tegenliggers op de andere baan aan, niks aan de hand. Gaat er iemand inhalen, die hem dus tegemoetkomt. Vrachtwagen moet uitwijken om een ongeval te voorkomen, belandt daardoor in het water en de bestuurder van de inhalende auto rijdt gewoon door! Echt... onbegrijpelijk.... maar het zal wel aan mij liggen... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit vind ik nou zo waardeloos!:(

Een ongeval veroorzaken en dan gewoon nog door rijden ook!

En je niet bekommeren om je medemens, in dit geval de chauffeur die bekneld in zijn wagen zit.:(

Helaas gebeurd dit wel vaker, het doorrijden na het veroorzaken van een ongeval zou ook veel zwaarder bestraft moeten worden.

Bijvoorbeeld rijbewijs innemen en afhankelijk van hoe het afloopt met de betrokkenen van het ongeval de rechter laten beslissen voor hoelang.

Ik hoop van harte dat de doorrijder zich alsnog meld op het bureau.

Maar dat zal wel niet gebeuren.:(

Ik wens de chauffeur alle sterkte, en hoop dat hij snel weer kan rijden.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden