[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagenchauffeur Ramspol-ongeval reed op verkeerde weghelft


easyrider

Recommended Posts

  • Forumlid

ENS/KAMPEN - De bestuurster die gistermiddag zwaar gewond raakte bij een ongeval op de Ramspolbrug is een 55-jarige inwoonster van Steenwijk. De vrouw botste op een vrachtwagen die volgens de politie op de verkeerde weghelft reed.

De bestuurder van vrachtwagen probeerde een slagboom te ontwijken en kwam zo op de weghelft van de Steenwijkse terecht. Tegen de 53-jarige Staphorster vrachtwagenchauffeur is proces-verbaal opgemaakt.

De Steenwijkse raakte door de aanrijding bekneld, de brandweer bevrijdde haar. Ze werd zwaar gewond naar het ziekenhuis gebracht. Gevolg van het ongeval op de brug waren lange files. De brug is een belangrijke schakel tussen Kampen en Emmeloord, onderdeel van de N50. Het ongeval gebeurde in de avondspits. Verkeer bij Ens maar zelfs ook bij de omrijroutes via Zwartsluis en Dronten ondervond er hinder van.

Bron: http://www.destentor.nl/regio/flevoland/3695918/Vrachtwagenchauffeur-Ramspolongeval-reed-op-verkeerde-weghelft.ece

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en weer was het raak , ik vraag mij af waneer er iets aan word gedaan de n50 is een doden weg, enkele weken geleden 2 jonge mensen omgekomen

en ga zo maar door. bekijk de situatie tussen ramspol en ens de weg die er tussen de kassen is gemaakt,als je de n 50 op wilt met combinatie moet er niet aandenken maar het is even wachten en dan is het daar goed raak,

mensen moet je over de n 50 houw uw ogen goed open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Bah.... zal je gebeuren

Sterkte voor de slachtoffers.

Maar misschien is het een idee om het laatste stukje ook te verbouwen naar autosnelweg? Dat deel bij Kampen gaat nu na een paar jaar alwéér op de schop omdat er een spoorlijntje tussengefrot moet worden. Als we dan toch met belastinggeld aan het smijten zijn...:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ENS/KAMPEN - De bestuurster die gistermiddag zwaar gewond raakte bij een ongeval op de Ramspolbrug is een 55-jarige inwoonster van Steenwijk. De vrouw botste op een vrachtwagen die volgens de politie op de verkeerde weghelft reed.

De bestuurder van vrachtwagen probeerde een slagboom te ontwijken en kwam zo op de weghelft van de Steenwijkse terecht. Tegen de 53-jarige Staphorster vrachtwagenchauffeur is proces-verbaal opgemaakt.

De Steenwijkse raakte door de aanrijding bekneld, de brandweer bevrijdde haar. Ze werd zwaar gewond naar het ziekenhuis gebracht. Gevolg van het ongeval op de brug waren lange files. De brug is een belangrijke schakel tussen Kampen en Emmeloord, onderdeel van de N50. Het ongeval gebeurde in de avondspits. Verkeer bij Ens maar zelfs ook bij de omrijroutes via Zwartsluis en Dronten ondervond er hinder van.

Bron: http://www.destentor.nl/regio/flevoland/3695918/Vrachtwagenchauffeur-Ramspolongeval-reed-op-verkeerde-weghelft.ece

als je moet uitwijken voor een slagboom en daardoor op de andere weghelft komt, ben je fout lijkt mij. het roze papiertje (of kaartje) is de drukte maker in ieder geval een poos kwijt. dit heb ik van de VOA die er ter plaatse is geweest, de vrachtauto is aan de rechterkant beschadigt door de slagboom!!! dit probeer je bij een spoorweg overgang toch ook niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als je moet uitwijken voor een slagboom en daardoor op de andere weghelft komt, ben je fout lijkt mij. het roze papiertje (of kaartje) is de drukte maker in ieder geval een poos kwijt. dit heb ik van de VOA die er ter plaatse is geweest, de vrachtauto is aan de rechterkant beschadigt door de slagboom!!! dit probeer je bij een spoorweg overgang toch ook niet?

waarmee ik niet wil zeggen dat de chauffeur alleen schuldig is, de andere bestuurster heeft de rode lichten ook genegeert. dus zijn ze allebei even fout, inprincipe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het roze papiertje (of kaartje) is de drukte maker in ieder geval een poos kwijt. dit heb ik van de VOA die er ter plaatse is geweest,

Fijne agent dan.... die mag dat niet zomaar zeggen hij mag het helemaal niet zeggen.(lees beroepsgeheim)

Alleen tegen de persoon van wie het rijbewijs is een ander heeft er niks mee te maken.

Dan is zijn rijbewijs terplaatse door een agent ingevorderd wegens art 5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden