[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

2x Controle op 1 dag


jannes

Recommended Posts

  • Forumlid

vanmorgen gelost in Hazebrouck , Frankrijk bij het terug rijden naar de snelweg ik een binnendoorweg naar Lille en ja hoor de gandarmarie achter een rotonde uit het zicht en ik moest aan de kant, de agent wou alle benodigde papieren en me pasje hebben maar ook mijn sleutels mee naar kleine Renault je en hij is een uur op zijn laptop bezig geweest jammer voor hem geen geld, want bij mij klopt alles redelijk op hier en daar een minutje dan daar viel ie niet over dus zonder problemen mocht ik verder en met stempel op mijn printje. Dat was een uur naar de .... je snapt um wel.

Vervolgens kwam ik bij Rekkem (b) stond de Federale overheid mij op te wachten haha, dus hup weer aan de kant wou me pas hebben ik zei krijg je niet net controle gehad hier heb je printje als bewijs dat was goed en toen kreeg ik als kado een grote technische inspectie kostte me anderhalf uur kreeg 2 rapportjes en geen bekeuring maar weer daar staan twee en half uur gestaan.

Toch wel jammer dat er geen centrale europesche databanken zijn waarin gelijk wordt vastgelegd wie en waar is gecontroleerd, zal ons en onze werkgevers tijdwinst opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
....

Toch wel jammer dat er geen centrale europesche databanken zijn waarin gelijk wordt vastgelegd wie en waar is gecontroleerd, zal ons en onze werkgevers tijdwinst opleveren.

Het probleem is, dat iedere overheid een kastekort heeft, en dat op de burgers gaat verhalen, waaronder natuurlijk alle weggebruikers. Als dat nou centraal bewaakt wordt, loopt ieder zijn deel mis en dát kunnen we niet hebben :rolleyes:

Alles voor één Europa, totdat het geld gaat kosten. Dan houdt het gelijk op:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

jongens jullie zitten zo bezig van 1 europa, denk je dat het hier aan de overkant zoveel beter is , iedere staat in de states hebben ook hun eigen regelkes, en bij iedere staat dat je in komt of tegen dat je er uit komt moet je bijna iedere keer over een weegbrug gaan , dus riskeer je iedere keer dat ze ons binnen roepen voor een controle , dat van dat één europa zal er nooit komen , wees daar maar gerust in , die problemen zullen steeds blijven bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK ZEI KRIJG JE NIET net controle gehad hier heb je printje als bewijs dat was goed en toen kreeg ik als kado een grote technische inspectie

ik denk dat dat je fout was.

had het pasje gegeven met de melding dat je een uur geleden al gecontroleert was.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden