[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

convoi exeptional??


pieter90

Recommended Posts

  • Forumlid

ik ben totaal niet bekent met een vrachtwagen laat staan convoi exeptional. heb gister eerste les gehad met vrachtwagen. nu lijkt het mij leuk om "uiteindlijk" als convoi exeptional te rijden heeft iemand van jullie hier ervaring meer of kan iemand mij aan meer info helpen hierover. zijn er cursussen voor of moet je dit uit de praktijk leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast dafmobiel

je kan daar voor evt een cursus volgen maar je leert het toch pas echt in de praktijk want iedere vracht is anders en je moet ook leren met verguningen en route's om leren gaan en dat wisselt steeds dus.

ik zit zelf al ruim 6 jaar in dat werk en leer ook iedere dag nog dus je moet gewoon beetje handig zijn en inzicht hebben in hoe je laat en vast zet.

dat leer je dus niet op een school maar wel in de praktijk

groetjes en succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Moet je daar nu eigenlijk verplicht een opl cq cursus voor gedaan hebben voordat chauffeur buitenmaatse goederen of dat niet?

Nee. Omdat elke lading en traject anders is. Kun je niet uit een boekje leren of in een klaslokaal. Je moet gewoon een geldig rijbewijs hebben denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
Nee. Omdat elke lading en traject anders is. Kun je niet uit een boekje leren of in een klaslokaal. Je moet gewoon een geldig rijbewijs hebben denk ik.

Wel een leuke uitspraak van een convoi exceptionnel chauffeur.;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ja iedereen weet wat ik bedoel,

ik ben dus begonnen bij leo de bruijn in juli 2007

hier ben ik in de winkeldistributie terechtgekomen, na een belletje van een maat van me wist ik dat ze bij MRC chauffeurs zochten dus ik niet de beroertste ik een motivatie gestuurd en een belletje

maandag verstuurd, dinsdag op gesprek en donderdag aangenomen

papieren alleen C+CE met een half jaar trailer ervaring en geen buitenland eraring en ik mag wel zeggen een zeeeeeeer redelijke vergoeding

cursus: VCA, en diverse (interne) laadtechnieken en een "sjor en span" cursus

begin 3 maart 2008

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja iedereen weet wat ik bedoel,

ik ben dus begonnen bij leo de bruijn in juli 2007

hier ben ik in de winkeldistributie terechtgekomen, na een belletje van een maat van me wist ik dat ze bij MRC chauffeurs zochten dus ik niet de beroertste ik een motivatie gestuurd en een belletje

maandag verstuurd, dinsdag op gesprek en donderdag aangenomen

papieren alleen C+CE met een half jaar trailer ervaring en geen buitenland eraring en ik mag wel zeggen een zeeeeeeer redelijke vergoeding

cursus: VCA, en diverse (interne) laadtechnieken en een "sjor en span" cursus

begin 3 maart 2008

succ6 bij MRC :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zei het toch. Een geldig rijbewijs en een flinke dosis motivatie is al wat je nodig hebt. Het avontuur lokt. De lange afstanden op de Amerikaanse manier. Van Porto naar Boekarest. Van Zweden naar Spanje. Nu gaat het echte leven beginnen jongen. Stap in de wereld die MRC heet. Tot ziens op de baan en tot horens op de wereldomroep:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal er al een beetje exeptioneele sfeer in brengen voor je.

Heb geen exeptioneel transport gedaan.

Succes bij je nieuwe baas.

Kan je foto camera meenemen,en mooie foto's voor ons maken,in maart

Groetjes Ad

Die DAF met boot op je foto is van Alte Ad, uit Frankrijk. In Frankrijk vergelijkbaar met MRC. Van dat bedrijf is er een poos geleden een chauffeur doodgereden onder een TGV. Die was uitgestapt op een overweg om zijn dieplader hoger te zetten. De begeleider is in het gevang gestopt. Dood door schuld of zoiets. Die stond verderop doodleuk af te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden