Spring naar bijdragen

Richard68

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    20
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Richard68's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. denk dat ik maar eens contact ga opnemen met hem valse vergunning,verkeerd adres en dan zijn hele handel laden en ergens per ongeluk op een verkeerd adres lossen bv voortuin klugt dan wordt het misschien ook wel een klucht.
  2. Laat ze lekker een rondje tuuteren en dan denken ze dat het allemaal wel oplost. ze vreten de pens vol op andermans kosten met hun zogenaamde goede inzet!!
  3. Zeilen open schuiven en dan rijden ? Owww en dat dakblijft gewoon op zijn plek haha!
  4. Dinsdag gaan ze weer pwopend de weg op pwoppwop en seinen naar elkaar truckerstarpowerfestival mannekes
  5. Weer een hoop eigen belang en dan al die stakkers klappen haha, als ze nou is zo werkten als ze allemaal lulden dan word het nog eens wat.
  6. Hallo, Heb vorig jaar ooit eens een nieuws brief gelezen van de Niwo, daar stond in dat in het land waar je je vakdiploma haalt je ,je ook daad werkelijk je bedrijf moet hebben, dus bij bibo halen is in duitsland vestigen en vergunning aan vragen. Gr Richard
  7. Bij mij ga je minder werken5x14 is 70 uur(europeaan )
  8. Dusss jullie waren het die het verklooid hebben voor de rest? Hahaha nee ff alle gekheid op eenstokkie ik bedoel aan tegeven dat deze rijtijden wet met 90 uur in de twee weken in sommig transport niet soepel is doe zelf nu veel ventwerk bij tuinders in dld en heb er geen last ven maar word gewoon treurig van alle berichten over chauffeur dit ,dat,zus ,zo voorbeeld functie hebben afstand houden enz. daar moet gewoon een stukkie stress worden ontnomen door bv rijtijden(uren ,minuten )te versoepelen dan hoeft men ook minder te jakkeren en kan je gewoon naar restaurant om te eten ipv uit de cowboy magnetron. want die oosteuropeanen hebben de naam maar sommige westerse truckers hebben zeker ook de daad!! dus op zuidelijke landen rijden zeg ik gewoon 800km op een dag is te doen en hier ga je dat nooit redden. nu werken we veelal 13,5 uur op dag en dan ff gauw eten en plat lijkt mij ook niet gezond.
  9. 2 man haha (bedoelt voor routier) dan haal je het nu wel (sorry formuleerde het niet goed)
  10. Daarom staat er ook Max 800 km niet speciaal om te doen maar om de druk eraf tehalen om alles binnen 9/10 rij ueren te moeten doen. verder 14 diensturen -2keer driekwartier is 12 ,5 rijuren over als je dus gaat laden lossen heb je minder rijtijd over en kom je niet aan 800 km maar hoeft ook niet al rij je lekker met je laden en lossen erbij 400km per dag. Gaat mij erom dat iedereen nu te maken heeft met de druk als er een file staat of wegwerkzaaheden, ongeluk dat je zo aan de 9of 10uur gebonden bent en dan zo makkelijk bekeurd wordt.
  11. Ja opa bert wat is daar zo moeilijk aan!!!iedere nacht gewoon naar je bed je hebt 10 uur de tijd om wwer helemaal uit terusten !!dus lijkt mij geen enkel probleem!! Eerst denken voor dat je reageert!!
  12. Nou Andre als de verkeersveiligheid voorop komt dan kunnen ze ook in die landen niet anders. waarom anders overal inhaal verboden nu? Zogenaamd vlottere doorstroming toch?goed als brussel zorgt dat we minder rijtijd druk hebben hoeven we ook niet meer in te halen want of je dan 80 of 90 rijdt tja ik kom er dan toch wel dus ieder uur 5 km meer afleggen op 9rijuren maakt dan ook niet uit als ik toch me 14uur vol kan maken.
  13. Hallo, Als ze nu toch gaan pleiten dan ook voor het volgende, Rijtijdenwet veranderen!! bv, 14diensturen perdag,gewoon 4,5uur rijden 3/4kwartier rust ,iedere nacht 10 uur rust (dus geen 2x9 rest 11 uur) max 800 km per dag rijden (komen die gene die naar bv spanje frankrijk rijden en altijd bij bepaalde routiers stoppen ook minder in problemen door,wegwerkzaamheden,files dagjes mensen,vakantie verkeer enz. ik weet zeker dat je veel minder gejaagde chauffeurs op de weg krijgt en ,dat komt tengoede van de verkeersveiligheid van een ieder! Voor op de auto Verplicht camera(soort blackbox) die alles registreert van, afstandhouden ,onnodig sterk laten afremmen,laatste moment afrit nemen, Ook hier zie ik weer voordeel voor verkeersveiligheid en zullen, Wij gaan zelf ook anders gaan rijden en het overige verkeer ook. Duss iedreeen veel minder Stresssssssssssssss. ik zie met deze twee veranderingen echt veel verbeteringen voor het Transport.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden