[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Opleiding transportondernemer


TassieTrucker!

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

je zou eens met n.o.v.l uit roodeschool moeten praten , daar heb ik mijn lessen gehad en vond hem wel duidelijk lesgeven ,

is allemaal wel droge stof wat je ff naar binnen moet stampen . ( vind ik persoonlijk )

in elk geval suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

thuisstudie raad ik af (vaak afgeleid worden door je omgeving)

als je deze studie begint is het beste om er alle dagen mee bezig te zijn van s'morgens tot s'avonds met uiteraard de nodige pauze's en dan s'avonds voor slapen gaan nog 2 uurtjes, als je ervaring heb als chauffeur of in bezit bent van CCV-B is de leerstof iets makkelijker, maar toch...

succes!

ps: Duitse en Engelse diploma's zijn niet meer geldig in Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Heb indertijd een zelfstudie gevolgd via OUB. www.oub.nl.

Zij bieden thuis studiepaketten aan. Dat ging best. Maar het hangt natuurlijk erg af van hoe goed je kunt leren. Was dat vroeger op school nooit een punt, dan is het dat nu ook niet.

Anders gezegd: heb je vroeger een HAVO of VWO opleiding gedaan zonder noemenswaardige problemen, dan is thuisstudie goed te doen. Echter, behoor je tot diegene die al veel moeite had met de MAVO/LBO dan raad ik je aan begeleid te studeren.

De oplding is uitgebereid. Kent veel verschillende categorieën die je allemaal moet doen. Durde bij mij al met al een klein jaar voordat ik alle categorieën had gedaan. Per categorie doe je apart examen. Het is geen raketkunde, maar heel eenvoudig is het ook niet.

Met name Calculatie en Financieel Management worden moeilijk gevonden. Herinner me dat ik die examens ook best pittig vond.

Tip: als je een zelfstudie doet, is het handig om voor het examen een keer bij de OUB langs te gaan om een laatste examenvoorbereiding te volgen. Je moet dit vantevoren even met ze kortsluiten, doen ze (over het algemeen) niet moeilijk over. Kost je wel wat geld, maar het is de moeite waard. Zij kunnen je uitstekend tippen over welke onderwerpen je veel aandacht moet geven en welke er minder belangrijk zijn. Kun je heel gericht en efficiënt leren.

Succes ermee. En is het mss NU geen goede tijd, maar het is wel dé tijd om je voor te bereiden op de toekomst. Eigenlijk is er geen beter timing mogelijk. Laat je daarom niet ontmoedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast jan putter
Wat mij eigenijk verbaasd: waarom wil iemand tegenwoordig nog transportondernemer worden?:confused:

Mischien eigenaar van een handje vol oost europeanen????:zegtniets:

Die aant werk moeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast routier
Komkommertijd? Topic van bijna 2 jaar oud opgraven :(

Wat doet dat ter zake?:confused: Er zijn nog altijd mensen die een transportbedrijf willen beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Iemand ervaring met BACE voor deze opleiding? Ik zou daar willen beginnen, maar las van de week dat BACE failliet is via transport-online. Weet iemand daar iets van?

Kwam ook TLEC tegen op het forum en hun site eens bezocht. Veel informatie. Zijn er mensen die daar mee ervaring hebben?

Jolmers is me te ver weg en oub te duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden