[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

spannende tijd even nu


babytrucker

Vraag

  • Forumlid

Hallo,Allemaal.

even een update van mij want er is een hoop gebeurdt inmiddels heb nu ccv,b en ADR basis +C rijbewijs en ik moet nu a.s vrijdag 12-02-2010 om11:00 afrijden voor CE en dan staat er bij mijn huidige werkgever een mooie blauwe iveco stralis trekker klaar voor vertrek naar duitsland dus is best wel spannend vind ik nu:D,hopenlijk kan ik dan het busje inruilen voor het echte werk en heb ik dan een fatsoenlijk bedje om in te slapen als ik naar het buitenland moet :ja:

Maar ik laat zeker even weten hoe het afgelopen is vrijdag!

Groetjes Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Hallo,Allemaal.

Bedankt voor jullie reactie,s vanavond nog een les gehad en volgens de instructeur ging het goed dus hopen dat het morgen ook zo gaat!

het bedrijf holland waar ik voor ga rijden is in Ulft gevestigdt en heeft van die witte busjes met roadrunner boven de naam erop:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Succes Morgen.

Moet gelijk weer terugdenken aan mijn examen.

Ik zat in dienst en de examinator zei tegen mij:" Wij brengen een nieuwe voorraad eieren naar de troepen".

Op een gegeven moment zei hij, terwijl we door een slecht geplaveide straat reden: "Je mag wel een beetje doorrijden hoor".

Mijn reactie was de volgende: "Ja mesjogge, dat doe ik dus niet......dan gaan mij de eieren achterin allemaal kapot!"

De examinator keek even dom...begon toen te lachen....

Ik was dus geslaagd. De instructeur vertelde mij later dat die opmerking juist goed was geweest!

Nogmaals.... Succes, en rij maar niet met eieren morgen!

Hênig an!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hallo,Allemaal.

even een update van mij want er is een hoop gebeurdt inmiddels heb nu ccv,b en ADR basis +C rijbewijs en ik moet nu a.s vrijdag 12-02-2010 om11:00 afrijden voor CE en dan staat er bij mijn huidige werkgever een mooie blauwe iveco stralis trekker klaar voor vertrek naar duitsland dus is best wel spannend vind ik nu:D,hopenlijk kan ik dan het busje inruilen voor het echte werk en heb ik dan een fatsoenlijk bedje om in te slapen als ik naar het buitenland moet :ja:

Maar ik laat zeker even weten hoe het afgelopen is vrijdag!

Groetjes Marcel

Of hij is verdwaald of hij is al onderweg naar Duitsland met de blauwe iveco Stralis.

Of duren examens tegenwoordig 4 uur? :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hallo,Allemaal.

Bedankt voor jullie reactie,s vanavond nog een les gehad en volgens de instructeur ging het goed dus hopen dat het morgen ook zo gaat!

het bedrijf holland waar ik voor ga rijden is in Ulft gevestigdt en heeft van die witte busjes met roadrunner boven de naam erop:ja:

Die van die hele snelle transporten?:D:D:D

Als je geslaagd bent duurt het toch nog ff voordat je je rijbewijs hebt een week ofzo?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hallo, Allemaal.

Nou hier ben ik dan hoor en nog geslaagdt ook heb nu alles in 1 keer gehaald :banaan:

en het duurdt nog even tot dinsdag voor ik het roze kaartje op kan halen :ja:maar dan kan het ook gaan gebeuren he.

maar ik denk dat het echte leren nu pas gaat komen!,In ieder geval iedereen bedankt voor het duimen en de gelukwensen en mischien straks samen een bakkie doen bij de pomp ofzo;)

groeten van Marcel:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hallo,Allemaal.

Even voor truckerttttt een examenverslagje!!

Ik was om 10:45 netjes bij de rijschool en mijn voorganger kwam net teruggereden van zijn examen en de examinator vroeg of hij een kopje koffie mocht drinken voordat we met mijn examen zouden gaan beginnen:ja:tuurlijk mocht dat van mij als je maar goed gemutst blijft dacht ik hahahaha

ik rook nog wel even 2 sigaretten dan dacht ik.

na het controlle rondje om de aanhanger en het aankoppelen konden we gaan rijden het bleek een hele vriendelijke examinator te zijn die vrolijk was en toevallig weet ik ook nog wel het 1 en ander van merken sleurhutten af wat zijn hobby bleek te zijn,dus we hebben eigenlijk de hele rit ontspannen met elkaar zitten kletsen hierover;)

Alleen het voor het dok zetten moest op een lastige plek waar ook nog eens wat auto,s onhandig geparkeerdt stonden dus ik moest de combi noodgedwongen 2 keer vooruit recht trekken wat eigenlijk maar 1 keer mag bij het examen en dat heeft hij door de vingers gezien:angel:

Al met al een geslaagd examen mag ik wel zeggen!!

Groetjes Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hey bedankt voor je leuke verslagje ;)! mag dat maar 1 keer? ik moest het op mijn examen ook 2 of 3 keer doenomdat ik gewoon een nul in aandokken was, stond er ook maar rot voor trouwens, maar toen ook gewoon geslaagd :-D Van harte gefeliciteerd trouwens nog hé ;)!Nu de baan op met je blauwe Iveco trekker.Afgereden met aanhanger of trailer?Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden